Jannie

Super goed en super snel

Mees

Snelle levering als volgens afspraak

netjes verpakt , snell levering

Nick

Heel gemakkelijk om je eigen kaart samen te stellen, kleuren en formaat aan te passen. Heel vlotte behandeling en levering van je bestelling. Een echte aanrader!

Het duurt soms tot een half uur voor dat je de bevestigingsmail ontvangt met een volledig overzicht van je bestelling met details.
Is het misschien mogelijk om de bevestigingsmail vlugger te...
Is het misschien mogelijk om de bevestigingsmail vlugger te ontvangen?
Al de rest werkt prima hoor.

Dorien

Duidelijk en snel

Lianne

Prachtige geboortekaartjes

Siny

Goede overzichtelijke website, snelle levering, fijn dat een proefdruk mogelijk is

Bianca van Kooij

Ik ben heel tevreden over de snelheid en de kwaliteit van de kaart. Heel mooi geworden. Ook de envelop is heel stevig en je krijgt gewoon goede kwaliteit. Ik kom zeker terug. Het kaartje maken gaat... Ik ben heel tevreden over de snelheid en de kwaliteit van de kaart. Heel mooi geworden. Ook de envelop is heel stevig en je krijgt gewoon goede kwaliteit. Ik kom zeker terug. Het kaartje maken gaat snel en eenvoudig. Je kan heel veel aanpassingen aan eem basis kaart doen. Heel leuk. Echt een aanrader.

Geen werkt heel eenvoudig en snel. Goede selecties te kiezen voor je eigen soort kaart.

Eemvoudig snel en goede kwaliteit. Heel handig dat je kaarten meteen naar personen/adressen kan sturen.

Heidi

Veel keuze