9.5/10

Bianca

Snelle en goede levering. Tevens erg gebruiksvriendelijk

Het gebruiksgemak van de site vind ik erg fijn.
Levertijd is super snel.
Het gebruiksgemak van de site vind ik erg fijn.
Levertijd is super snel.
Bij de proefdruk werd tevens een setje papier mee geleverd waardoor je goed kan zien en voelen welke materialen er zijn en kleuren. Dit was erg fijn.

Mogelijk is het een idee om de sluitzegels ook per stuk te verkopen zodat je deze in een volledig pakket met de kaarten en enveloppen kan bestellen.
En een sluitzegel naar eigen ontwerp zou...
En een sluitzegel naar eigen ontwerp zou een leuk idee zijn vind ik.

Buitenhuis

Ik heb nog niets ontvangen

Nog niet geleverd

Nog niet geleverd

Mooi, kwaliteitsvolle kaartjes.

Uitgebreide keuze + leuke proefdrukken.

Weekend service en levering.

G. Versteeg

Kaartje ziet er geweldig uit!!

lagere prijs!

Hartstikke goed

Alles

Nee heb ik niet

Positief over de kaartjes, negatief over de extra producten (stickers)

Belgisch (vals) vierkant formaat, mooie papiersoorten, snelle service standaardproduct (proefdruk, geboortekaartjes)

Duidelijker communiceren over extra producten (aangepaste sluitstickers -> materiaal ed), deze misschien ook opnemen in het standaard aanbod, want bv Belgische klanten gebruiken dit vrijwel... Duidelijker communiceren over extra producten (aangepaste sluitstickers -> materiaal ed), deze misschien ook opnemen in het standaard aanbod, want bv Belgische klanten gebruiken dit vrijwel standaard voor hun doopsuiker en willen graag zelfde kleuren en font als geboortekaartje.

Post

duidelijke website, makkelijk kaarten maken

M. De Haas

Het uitzoeken van de kaarten, vervolgens aanpassen van de layout, het invullen van de gegevens en daarna de betaling en ontvangst van de kaarten; het ging allemaal heel snel! Zaterdag ontworpen en... Het uitzoeken van de kaarten, vervolgens aanpassen van de layout, het invullen van de gegevens en daarna de betaling en ontvangst van de kaarten; het ging allemaal heel snel! Zaterdag ontworpen en besteld, maandag geleverd :). Dat hadden we zeker niet verwacht.

Volledige vrijheid in layout van de kaart

Kan er momenteel geen bedenken

Super mooi en super snel! Handig uitnodigingen maken op je mobiel.

Super snel, ‘s avonds gemaakt/besteld en de volgende dag stevig verpakt in huis.

Zeer goed