9.5/10

Heel correct en duidelijk

Duidelijke website.

Geen enkele

Een heel correcte firma en een hele vlotte samenwerking

Een veilige verpakking

Bij levering thuis: indien de persoon niet thuis is toch proberen leveren bij de buren indien het niet in de brievenbus kan. Mijn pakje was gewoon over de omheining gelegd (in de regen), geluk dat... Bij levering thuis: indien de persoon niet thuis is toch proberen leveren bij de buren indien het niet in de brievenbus kan. Mijn pakje was gewoon over de omheining gelegd (in de regen), geluk dat de verpakking stevig was

Bestelling heel vlot geregeld.

vlotte afwerking

geen opmerkingen

Jennifer

Top

Mooie afwerking.
Mogelijkheid van proefdruk.
Heel leuk dat de papier soorten en kleuren van enveloppe meegestuurd worden bij een proefdruk.

Het aanpassen van de lay-out is niet altijd simpel.

Tonia

Goede service

Vlotte levering

Vlugger reageren op mails

Reactie MyCards.nl:

Beste Tonia, Bedankt voor je feedback. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening! Wat betreft je tip om te verbeteren, wij doen ons best om altijd zo snel mogelijk te... Beste Tonia, Bedankt voor je feedback. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening! Wat betreft je tip om te verbeteren, wij doen ons best om altijd zo snel mogelijk te reageren op e-mails van onze klanten. In jouw geval hebben we op zowel je e-mail van 2 maart als je e-mail van 5 maart dezelfde middag nog gereageerd. Het spijt me dat dit niet sneller kon... Nogmaals bedankt voor je feedback en alvast een mooie dag toegewenst, 20 juni! Met vriendelijke groet, Melissa MyCards.nl

Erwin

Super geregeld en perfect volgens afspraak

Alles

Zo door gaan

ashley

goed

niks

Hans

Bruiloftskaarten: makkelijk te ontwerpen, supersnelle levering en het eindresultaat was nog mooier dan vooraf verwacht.

snelle levering

n.v.t.