Sabine

Snelle service, mogelijkheid tot proefdruk

Levering van proefdruk. Was helemaal gekreukt

Fleur

Ik en mijn verloofde hebben bij MyCards.nl onze trouwkaarten besteld en zijn zeer tevreden over het resultaat.

Met het bestellen van de proefdruk werden de kleuren van alle mogelijke enveloppen mee gestuurd zodat we de beste kleur konden bestellen toen de envelop die we besteld hadden niet leuk genoeg was.... Met het bestellen van de proefdruk werden de kleuren van alle mogelijke enveloppen mee gestuurd zodat we de beste kleur konden bestellen toen de envelop die we besteld hadden niet leuk genoeg was.
Toen we onze trouwkaarten ontvingen was er een extra kaart meegeleverd die we zelf kunnen bewaren.

Eigenlijk kan ik niks bedenken.

Heleen

Snelle service, goede kwaliteit

Snelle service

Ga zo door

Margrit

Ruime keuze aan kaarten ook om zelf te bewerken. Als je een kaart wil bewerken heb je dat zo gedaan. Mocht het nog eens nodig zijn komen wij zeker terug

Was erg gemakkelijk om een bestaande kaart naar onze eigen wens te maken

Voor nu geen verbeter punten ga zo door!

D

We hadden geboorte kaartjes besteld en t ging vrij makkelijk en werd snel geleverd

Goede kwaliteit en snelle levering

Floor

Snel, kundig en goede kwaliteit

Binnen No time lagen de kaarten in de bus, werd snel gereageerd en meegedacht. Super!

Kreeg automatisch gegenereerde e-mails die niet klopte. Bijvoorbeeld: hoe ga jij je kaartjes versturen? Van Carina ontvangen. Ik had toen al met een andere medewerker contact over hetzelfde.

Anne

Tevreden

Reactie op mijn vraag was supersnel

Duidelijk aangeven op de website dat je de binnenkant van een dubbele blancokaart zelf blanco moet maken ( of ‘m blanco leveren)

Joelle

Snel antwoord per mail

Mooie kwaliteit

Proefsetje duurde erg lang en onnodig veel meegestuurd. Toepassing niet altijd mogelijk

Sollie

We kunnen met volle overtuiging mededelen dat zowel het uitzetten van een opdracht als de gehele communicatie rondom het laten drukken van een eigen ontworpen kaart voortreffelijk is geweest! Zeer... We kunnen met volle overtuiging mededelen dat zowel het uitzetten van een opdracht als de gehele communicatie rondom het laten drukken van een eigen ontworpen kaart voortreffelijk is geweest! Zeer vriendelijke en behulpzame team-leden van MyCards, en een goede service op het moment dat het even niet verliep als gepland!

Klantvriendelijk en behulpzaam

Het was alleen mogelijk om via de klantenservice het verzoek van correcties/aanpassingen te doen en niet met degene die de correcties daadwerkelijk uitvoerde.

Reactie MyCards.nl:

Bedankt voor je uitgebreide beoordeling!
Hier worden we blij van.

Mariska

Super, fijne begeleiding waar nodig.

Makkelijk zelf je kaart aan te passen.