Lisette

Zeer goed

Heb ik niet

Mariella

Fijne website, mooie collectie kaarten en zeer tevreden over de verstuurde kaarten

De kaarten zijn heel mooi geworden

Betere prijsinformatie mbt verschillende papiersoorten ed

Jolanda

Prachtige kaartjes en een goede service met persoonlijk advies

Persoonlijk contact, snelle reactie

Geen idee

Gerry

Prima service. Super fijn ik zo makkelijk een proefdruk kon bestellen.
Telefonisch contact over levering, vlot, vriendelijk en duidelijk afgehandeld.

Klantvriendelijke service

Ik had enige moeite om te ontdekken hoe ik tekst op de kaartjes kon aanpassen. Maar toch goed gelukt. Ben erg blij met deze mooie geboortekaartjes. Super kwaliteit

Lisanne

Tevreden

Goede service met proefpakket, fijn om zo het papier te kunnen zien en te kiezen. Heel veel keus en opties, makkelijk te bewerken.

De sluitstickers vond ik iets minder. De tekst (love) was wat blokkerig, maar wel bruikbaar.

Joyce

Bij Mycards kaarten besteld voor onze bruiloft. Hiervoor hebben wij dag- en avondkaarten gemaakt. Na het bestellen kregen wij een mailtje van MyCards.nl met de vraag of de kaartjes wel klopten. Dit... Bij Mycards kaarten besteld voor onze bruiloft. Hiervoor hebben wij dag- en avondkaarten gemaakt. Na het bestellen kregen wij een mailtje van MyCards.nl met de vraag of de kaartjes wel klopten. Dit omdat zij kleine verschillen in de kaarten hadden gezien.
Wij zijn ontzettend blij en dankbaar dat Mycards met ons mee wilde kijken. Anders hadden we namelijk verkeerde kaarten gekregen. Na het mailcontact en onze uiteindelijke bevestiging van de kaarten werden de kaarten binnen 48 bij ons thuisbezorgd.
De kwaliteit van de kaarten (zijdeglans) is heel erg mooi en van stevig materiaal.
Wij zijn zeer tevreden met de kaartjes.

Prettig contact
Mooi product
Fijn dat er achter de schermen nog even meekijkt met de kaarten

Richard

Snelle service en kaarten snel en correct geleverd! Alleen jammer op de chat 2 dagen wachten op antwoord en dat we de namen van de ontvanger niet konden laten drukken ivm minimale afname van 5

Snelle correcte levering! En veel opties.

Namen ontvangers drukken bij afname van bijvoorbeeld 20 kaarten

Reactie MyCards.nl:

Bedankt voor je beoordeling!
Excuses! De chat was per ongeluk aan blijven staan bij een collega waardoor dit bij andere niet binnenkwam. Dit gaat we oplossen.

Sabine

Snelle service, mogelijkheid tot proefdruk

Levering van proefdruk. Was helemaal gekreukt

Fleur

Ik en mijn verloofde hebben bij MyCards.nl onze trouwkaarten besteld en zijn zeer tevreden over het resultaat.

Met het bestellen van de proefdruk werden de kleuren van alle mogelijke enveloppen mee gestuurd zodat we de beste kleur konden bestellen toen de envelop die we besteld hadden niet leuk genoeg was.... Met het bestellen van de proefdruk werden de kleuren van alle mogelijke enveloppen mee gestuurd zodat we de beste kleur konden bestellen toen de envelop die we besteld hadden niet leuk genoeg was.
Toen we onze trouwkaarten ontvingen was er een extra kaart meegeleverd die we zelf kunnen bewaren.

Eigenlijk kan ik niks bedenken.

Heleen

Snelle service, goede kwaliteit