9.5/10

Shauni

Zeer tevreden

Gemakkelijk en gewenst resultaat zoals op de computer

Simpel en makkelijk zelf creëren ..

Ik wil best mee werken ...maar ik heb geen behoefde om open vragen te beantwoorden

Niet hetzelfde

Eerste ervaring met dit bedrijf en echt top.

Leuke voorbeelden en snelle levering. Fijn dat je een proefdruk kan laten maken en die was nu ook nog gratis.

Handig, overzichtelijk

Overzichtelijk, zelf veranderingen aanbrengen

Linda

Snelle levering. Alleen jammer dat je bij onze kaart delen moest uitdrukken en hierbij een deel van de kaarten kleine scheurtjes kreeg in t achterste gedeelte. Gelukkig van de voorkant niet te zien... Snelle levering. Alleen jammer dat je bij onze kaart delen moest uitdrukken en hierbij een deel van de kaarten kleine scheurtjes kreeg in t achterste gedeelte. Gelukkig van de voorkant niet te zien en kleine scheurtjes. Maar wel erg jammer! Verder zijn de kaarten erg mooi en de service heel snel.

Snelle service

Uitleg bij diy kaarten voornamelijk het uitdrukken. Betere "scheur" randjes maken. Bij ons bleven ze veelal haken bij de hoekjes waar een nieuw kaartje begon of het oude kaartje ophield waardoor er... Uitleg bij diy kaarten voornamelijk het uitdrukken. Betere "scheur" randjes maken. Bij ons bleven ze veelal haken bij de hoekjes waar een nieuw kaartje begon of het oude kaartje ophield waardoor er scheurtjes ontstonden. Erg zonde!

snelheid

Goede ervaring. Snelle levering. Foutieve levering snel en kosteloos opgelost.

klantvriendelijkheid

Snelle levering. Veel opties