Denise

Geboortekaartjes besteld. Wanneer ik vragen had waren ze snel en behulpzaam in reactie.

Reactie, vriendelijk

Daisy

Ik ben heel tevreden en blij met mijn kaarten

Mooie kaart

Ik vond het alleen jammer dat ik bepaalde vormen niet aan kon passen aan de pagina. Zoals bv een rand of een vlak. Die waren in vaste verhouding. Terwijl mijn kaart die verhouding niet heeft. Was... Ik vond het alleen jammer dat ik bepaalde vormen niet aan kon passen aan de pagina. Zoals bv een rand of een vlak. Die waren in vaste verhouding. Terwijl mijn kaart die verhouding niet heeft. Was lastig en echt even puzzelen.

J. van Zeumeren

Alles snel geregeld

Zie hierboven

Niet nodig

Ellen

Heel goed ! Het kaartje dat ik koos had goudfolie maar ik wou zonder en dit was geen enkel probleem voor hen .

Veel keuze , ook super snelle levering . Dinsdagochtend besteld en woensdag in huis (België)

Ik kan er geen bedenken

Sanne

TOP!!

Snel, duidelijk en kwaliteit

S&S roeken

Opzich wel goed alleen jammer dat je bestelling niet nagekeken wordt of er fouten in staan der staan namelijk dubbele wijzers op het geboorte kaartje daar balen ik en me vriend van dat jullie dat... Opzich wel goed alleen jammer dat je bestelling niet nagekeken wordt of er fouten in staan der staan namelijk dubbele wijzers op het geboorte kaartje daar balen ik en me vriend van dat jullie dat niet gezien hebben voor het afgedrukt werd want je kan namelijk de kaart niet vergroten op telefoon op tab dus dan zie je dat niet met het maken van de kaart vindt dus erg zonde en jammer dag bijna 145 euro

Mooie kaarten veel keuze

Misschien om voor iets gedrukt wordt toch te kijken naar eventuele fouten op kaarten en dan contact opnemen met de klant als er iets fout is

Daphne

Super! goede communicatie erg fijn.

Snel, netjes en klantvriendelijk

N.v.t.

Sabrina

Super snel en netjes geleverd

Duidelijk

Niets

Manon

Goede en snelle klantenservice

Klantenservice en de veelheid aan opties voor het bestellen van kaarten

Bij overview van gemaakte kaartje, de mogelijkheid om in te zoomen.

Julia

Prima, goede hulp ook bij vragen!

Er wordt bij vragen ook echt meegedacht over het ontwerp en hoe het misschien ook mooi zou kunnen zijn! Erg fijn om een kritisch en professionele blik erbij te kunnen hebben!

Erg jammer dat als je voor ruim 150 euro een bestelling plaatst, je dan nog verzendkosten moet betalen... Dat is bijna bij geen enkel bedrijf meer bij niet echt zware paketten...