9.5/10

Snel geleverd en goede kwaliteit

snel geleverd en goede kwaliteit

we kregen veel keus qua papiersoorten maar konden uiteindelijk maar uit 2 soorten papier kiezen.

Jaap

Goede service en snelle levering

Prachtig product

Geen verbeter punten

Zeer tevreden

Alles perfect gelopen van bestelling tot levering

Prettig.

Fijn dat je een eigen kaart kan ontwerpen. Bovendien was ik blij verrast dat bij een proefdruk alle kleuren van de envelop zaten en de verschillende soorten papier. Dit maakte mijn keuze... Fijn dat je een eigen kaart kan ontwerpen. Bovendien was ik blij verrast dat bij een proefdruk alle kleuren van de envelop zaten en de verschillende soorten papier. Dit maakte mijn keuze gemakkelijker.

Het zou erg fijn zijn als er in het programma een toevoeging komt waarin je kan zien dat je tekst en afbeelden goed gecentreerd hebt en dat ze eenzelfde afstand van elkaar hebben.

Mieke

Zeer snelle service. Er zaten wel 2 enveloppen te weinig in de bestelling.

Snelle service.

Juistheid van aantal enveloppen

Josef Blindeman

Tim top ok

Prijs / kwaliteit

Peter Van den Broek

Betaalbare kwaliteit

Kwaliteit van de producten, snelle levering, niet te duur

Geen suggesties

Een zeer makkelijk en uitgebreid programma om zelf je kaart te ontwerpen. Met plezier hebben wij onze trouwkaart ontworpen! Ook handig dat je verschillende ontwerpen kunt opslaan en je ze naast... Een zeer makkelijk en uitgebreid programma om zelf je kaart te ontwerpen. Met plezier hebben wij onze trouwkaart ontworpen! Ook handig dat je verschillende ontwerpen kunt opslaan en je ze naast elkaar ziet voordat je ze opent, zo kun je ze goed vergelijken.

Fijn dat bij de proefdruk ook de verschillende kaart-papieren en de kleuren enveloppen werden meegeleverd. Hierdoor hebben wij de envelop qua kleur goed kunnen laten passen bij onze kaart, dat zie... Fijn dat bij de proefdruk ook de verschillende kaart-papieren en de kleuren enveloppen werden meegeleverd. Hierdoor hebben wij de envelop qua kleur goed kunnen laten passen bij onze kaart, dat zie je zo toch beter dan op de computer.

Heb geen tips, we zijn tevreden.

Brenda Segers

Fijne gebruiksvriendelijke site. Met een gemak een prachtige trouwkaart gemaakt. De verzending ging ook super snel

Makkelijke, duidelijk, goede prijs

Stellingwerf

Fantastisch

Veel keuzes uit achtergronden en stickers enzo. En veel leuker lettertype! Veel keuzes om je eigen kaart te maken!

Geen!