gianni

Aly

de snel heid

Steffanie

Zeer slecht

Erg slecht dat jullie de kaart niet nakijken aan de voorkant. Een geboorte kaartjes bedrijf zou moeten zien dat de geboorte datum ontbreekt.

Reactie MyCards.nl:

Beste Steffanie,
Bedankt voor je feedback.
Het spijt ons om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening.
Zoals al eerder per e-mail met je besproken, worden de kaarten...
Beste Steffanie,
Bedankt voor je feedback.
Het spijt ons om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening.
Zoals al eerder per e-mail met je besproken, worden de kaarten door ons standaard niet gecontroleerd op schrijffouten en/of missende informatie. Tijdens het ontwerpen en bestellen van je kaartjes krijg je daar online gelukkig veelvuldig de mogelijkheid voor om dit zelf goed te doen. Helaas heb je hierbij toch over het hoofd gezien dat je geen geboortedatum op de kaartjes hebt vermeld. Ook heb je helaas geen gebruik gemaakt van onze dienstverlening om je ontwerp door onze collega's in de studio na te laten kijken. Deze mogelijkheid bieden we aan tijdens het bestellen van de kaartjes. Hierdoor is je ontwerp door ons niet gecontroleerd voordat deze gedrukt werd en zijn wij ervan uitgegaan dat je zelf het ontwerp voldoende hebt gecontroleerd.
Nogmaals ons excuses voor het ongemak en we wensen jullie veel geluk met z'n drietjes!

Stefanie

Zeer goede en snelle service. Kaartjes zijn gemakkelijk te bewerken naar eigen wens

Kim

Geen leuke aanbieding of actie als je bijvoorbeeld op de uitgerekende datum bevalt en Jammer dat een extra proefdruk kaartje meteen bijna 6 euro kost met alle extra kosten.

Snelle service

Gerrit

Mooi afgewerkte kaarten. Vlotte en correcte levering.
Een extra pluspunt: de stalen om de papiersoort en de kleur van de omslagen te kunnen kiezen.

Marly

Zeer goed

Snelle communicatie

Arno

Super gemakkelijk samen te stellen en snelle levering.

Veerle

Mooie kaartjes

Conny

Top bedrijf!!!

Heel gemakkelijk je eigen ontwerp maken