9.5/10

C.

Prima bedrijf. snelle levering. veel keuze

Proefdruk was erg handig tegen 0-tarief en leuk pakketje ontvangen met kleuren etc.

Ons getal 25 stond niet helemaal in het midden. We hadden die na de proefdruk veranderd. Wellicht dat er een kwaliteitscontrole op kan, voordat het gedrukt wordt. Niet dat het heel erg opvalt, maar is een klein detail.
Onze proefdruk had (onbedoeld) een witte rand erboven omdat de layout verschoven was. Zonder proefdruk zou ik dat niet gezien hebben.
Dus wellicht even controle erop en eventueel terugkoppeling.

De standaardfoto eruithalen en eigen foto erin plaatsen lukte niet en na tel. overleg ook niet. Wellicht iets duidelijker aangeven hoe dat moet.

B Schuts

Zeer goed

Alles netjes en mooi geleverd

Helemaal blij met de kaart die wij hebben laten afdrukken bij MyCards.nl Makkelijk systeem om een kaart helemaal naar je eigen wensen en ideeen te maken.
De gratis proefdruk is ook heel...

Marina olaerts

Uitmuntende service!

Supersnelle service. Vlotte afhandeling.

Shirley goossens

Tevreden

Wij hadden een tekst met cadeautip per ongeluk zelf in een andere kleur gezet wat je nu bijna niet ziet....onze eigen schuld maar misschien had dat bij de druk kunnen opvallen?

Op en top

service

Het is mij prima bevallen. je eigen idee doen en eerst een proefdruk ontvangen. mocht ik weer een kaart nodig hebben, bestel ik dit zo weer.

F.v.d.voort

Snel en keurig uitgevoerd hoge kwaliteit en geleverd tot volle tevredenheid

snelle reacties en keurige levering van het bestelde

geen verbeterpunten

AEP Caris

Is makkelijk te doen kaart uitzoeken daarna inschrijven aantal bestellen en een of twee dagen al bij u

Ja

nee