9.5/10

Zeer snelle levering

miep

Laagdrempelig veel keuze en eenvoudig te personaliseren

Prima service, mooie kwaliteit en snel geleverd

Anner Bouman

Proefkaartje besteld en daar zijn we super tevreden mee, vervolgens dat kaartje opgeslagen om na de geboorte te bestellen. Toen mijn partner de kaarten ging bestellen omdat ik nog in het ziekenhuis...

Orders na kijken!

Reactie MyCards.nl:

Goedendag,

Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling.
Wij vinden het ook erg vervelend dat de kaarten niet zo zijn als verwacht.

Wat betreft uw opmerking, wij hebben precies gedaan wat u als tip aangeeft.

Toen wij uw bestelling geboortekaartjes ontvingen met daarop een geboortedatum in de toekomst, hebben wij direct contact gezocht om dit te controleren.

Inderdaad bleek dit niet te kloppen en hebben wij dit aangepast. Voor de zekerheid hebben wij de kaart helemaal telefonisch doorgenomen, waarna deze akkoord is gegeven en wij de kaarten hebben gedrukt en verzonden.

Als achteraf blijkt dat er toch andere wensen waren dan vinden wij dit erg spijtig, maar hopen we dat u begrijpt dat wij ons best hebben gedaan. Zonder onze controle had de geboortedatum niet geklopt en we hebben regel de hele kaart doorgenomen met uw partner en akkoord ontvangen.

Wij hebben een korting aangeboden op een nieuwe bestelling waar u nog altijd gebruik van mag maken.

Klantenservice MyCards.nl

Prima, prachtige kaart. Snelle levering.

Prima bedrijf

Erg vriendelijk

Lianne

Makkelijke manier om kaartjes te bestellen. Vooraf kun je je eigen collectie samenstellen en een kaartje helemaal afmaken en opslaan. Dit is met geboortekaartjes ideaal! Snelle levering!

Het was boven onze verwachting.

Fantastioo

Vandaag besteld morgen geleverd

Plezierig, snelle service. Fijn dat je een proefdruk kunt aanvragen met daarbij de bijbehorende kwaliteiten waar je uit kunt kiezen.

Snelle service!!

Iets meer bewerkingskeuzes. Meer fotolijstjes, frames ....