Arjan

Snelle levering en optie tot proefdruk

Het is belachelijk dat je weer 11 euro moet betalen om het logo van het kaartje te verwijderen als je nog wat kaartjes wilt nabestellen. dit heb ik voor de eerste levering ook al betaald.

Nagelstudio Mehdi

Super fijn dat we een proefdruk konden kopen voor 1 euro. Heel gemakkelijk om een ontwerp te maken en bij te werken als dat nodig is. Alles is op tijd en super netjes geleverd. Heel erg tevreden!

Gemakkelijk een ontwerp te maken.
Goedkoop een proefdruk.
Makkelijk bij te werken.

X

Michele

Snelle levering, mooie doos waar het inzit.

. Geen ben tevreden.

Patrick

Zeer positief! Top service!

Enkele keren gebeld voor hulp bij het maken van het kaartje en dat was geen enkel probleem. Een eigen account is zeer handig gebleken doordat door Corona onze uitnodiging in de tijd werd verschoven.

Jan Siebe

Ik zou hier nooit meer kaarten bestellen.

Geen sterke punten

Heel veel

Marc

Om voor de eerste maal dit bedrijf via de website te leren kennen , moet ik toegeven dat ik aangenaam verrast was over de mogelijkheden die aangeboden werden . Ruim assortiment en keuzemogelijkheden... Om voor de eerste maal dit bedrijf via de website te leren kennen , moet ik toegeven dat ik aangenaam verrast was over de mogelijkheden die aangeboden werden . Ruim assortiment en keuzemogelijkheden . Na een proefversie te hebben ontvangen zijn we overgegaan tot bestelling . Alles was korrekt en waren zeer tevreden van de levering . Top......

Vlotte afwerking en levering

Tot nu toe , geen

Mariet

Kaarten maken ging makkelijk. Kaarten waren heel snel thuis geleverd. Prima ervaring.

het samen stellen van een kaart gaat heel makkelijk.

meer afbeeldingen in de bibliotheek

Sanne

Snelle levering, denken met je mee

Ik had eerst kaartjes 8x8 besteld. Vervolgens kreeg ik een mail waarin stond dat het kaartje te klein is en dat de tekst dan niet leesbaar kon zijn. Zou mooi zijn als ze dat op de website direct er... Ik had eerst kaartjes 8x8 besteld. Vervolgens kreeg ik een mail waarin stond dat het kaartje te klein is en dat de tekst dan niet leesbaar kon zijn. Zou mooi zijn als ze dat op de website direct er bij vermelden op het moment dat je deze optie aan klikt.

Ineke

SUPER

Duidelijk

Wendy

Genoeg opties en snelle service

snelle service

Lettertype ook dikgedrukt of cursief, is soms handig om focus op 1 woord te leggen