Ine

Door bijzondere omstandigheden had ons drukwerk vertraging. MyCards heeft dat heel voortvarend opgepakt en heeft een uitstekende oplossing bedacht en uitgevoerd. Chapeau!

Uitstekende communicatie en klantvriendelijk handelen.

Eline

Wij hadden voor een pakket bezorging gekozen met spoed levering. Dit liep helaas niet zoals het zou moeten. Ik heb direct contact opgenomen en er werd heel goed meegedacht. Ze hebben zelfs de... Wij hadden voor een pakket bezorging gekozen met spoed levering. Dit liep helaas niet zoals het zou moeten. Ik heb direct contact opgenomen en er werd heel goed meegedacht. Ze hebben zelfs de kaarten opnieuw gedrukt en verstuurd met de rouwpost. Zodat de kaarten toch nog optijd bezorgd zouden worden. Een dag later kregen wij het pakketje binnen met de eerst gedrukte kaarten. Wij zijn heel blij met deze service want anders hadden wij de kaarten niet optijd voor de crematie bij de genodigden gekregen. Nogmaals erg bedankt!

Service.
Klantvriendelijk.
Meedenkend.

Lucien

Ervaring was heel positief

Snel bezorgd en goede kwaliteit kaartjes

Eric

snelle reactie op vragen en snelle levering

Saskia

Fijne site, veel mogelijkheden en keurig op tijd geleverd!

Mogelijkheden op website

Eric

Voor de 2e maal rouwkaart ontworpen en besteld

toegankelijke website, mooie keuzes in rouwkaarten, prompte levering

Marchel

Veel mogelijkheden bij het maken van de kaart. Prima georganiseerd

Zie boven.

Katinka

Mogelijkheid tot proefdruk. Veel mogelijkheden qua ontwerp. Jammergenoeg waren onze kaarten niet netjes uitgelijnd met de omlijning. Je hebt geen ‘hulplijnen’ om netjes uit te lijnen.

Thea

Zeer goed

Goede kwaliteit, gemakkelijk te maken goede prijs en snel geleverd.

Marja

communicatie