Chris Sprengers

Dit was de tweede keer dat wij van deze service gebruik maakten. De kaart, die wij zelf samengesteld hadden, is heel mooi gedrukt. Wat echter niet leuk was is dat de kaart bij iedereen te laat... Dit was de tweede keer dat wij van deze service gebruik maakten. De kaart, die wij zelf samengesteld hadden, is heel mooi gedrukt. Wat echter niet leuk was is dat de kaart bij iedereen te laat aankwam. Zondag ingeleverd, online. Wij zelf hadden de kaart pas donderdag in huis terwijl de uitvaart op woensdag had plaatsgevonden. Ondanks de speciale rouwpost behandeling. De eerste keer dat wij met deze service werkten was de uitvaart op Kerstavond en toen was alles echt op tijd. Dus het kán wel! Dit was écht heel jammer!
Mijn advies is om geen gebruik te maken van deze service tijdens de december maand. Doe alles gewoon digitaal dan bespaar je kosten en ergernis.

De gedrukte kaart op dik papier is heel mooi geworden.

Reactie MyCards-Rouwkaarten.nl:

Geachte heer Sprengers,
Bedankt voor uw feedback.
Het spijt ons om te lezen dat uw ervaring met onze dienstverlening niet geheel naar wens was.
Wij hebben uw bestelling inderdaad op...
Geachte heer Sprengers,
Bedankt voor uw feedback.
Wij hebben uw bestelling inderdaad op zondagavond 17 december rond 21:00 uur ontvangen.
Bij het bestellen heeft u aangegeven dat u graag wilt dat wij de kaarten op dinsdag 19 december met de rouwpost van PostNL voor u verzenden. Dat hebben we ook voor u gedaan. Rouwpost wordt dan door PostNL in principe binnen 24 uur na verzending bezorgd.
Deze zullen dan inderdaad pas woensdag 20 december bezorgd zijn, de dag van de uitvaart.
De kaart die u naar uw zelf heeft verzonden heeft u op die zelfde zondagavond als proefdruk besteld en met de reguliere brievenbuspost verzonden. Tijdens de feestdagen is het wat drukker bij PostNL waardoor reguliere brievenbuspost vertraging kan oplopen.
Ik hoop hiermee het één en ander verduidelijkt te hebben.
Mocht u hier nog vragen over hebben, dan horen wij dat uiteraard graag.

Henk Melkert

Enorm goede ervaring met jullie behad.

makkelijk kaarten te maken en de verzendingen waren perfect afhehandeldeld. Top en bedankt

Mycards

Ondanks feestdagen toch snelle levering in 24 uur. Prima kwaliteit.

Afj

Rouwkaarten werden met DHL verstuurd, daardoor 5 dagen verzendtijd. Te laat ontvangen

Mooie kaarten!

Maggy

Veel keuze en makkelijk

super vlugge verzending

Menno

Positief, voldoet aan de belofte, goede bewerkingsmogelijkheden. Wat onduidelijke checkout-transactie over prioriteit van levering van rouwkaarten, maar telefoontje loste dat op.

Templates

Jos

Prettig interactief thuis n rouwkaart maken.

Rustig thuis, geen overhaast besluiten, zeer geduldig software programma, verbluffend resultaat.

Angel

Makkelijk en alles volgens afspraak

Alles

Tonneke

Prachtige kaarten

Zeer snel geleverd

Bianca

Prima : mooie kaart, snelle bezorging

Proef print heel fijn, goede telefonische hulp en check van de kaart