R. Advocaat

Fijn dat je vooraf een proefdruk kan opvragen. Zodat je de kwaliteit ook voelt.

Kwaliteit papier en de vele keuze ontwerpen.

Marcel

Keurig bedrijf, communiceren goed.

Correctie op spelfouten en datums wat bij ons een vervelende fout heeft voorkomen.

Q

Bestelling snel leverbaar, goede kwaliteit

Snel beschikbaar + goede kwaliteit

Andre

Zeer goede mogelijkheden om zelf u kaarten samen te stellen op basis van sjablonen. Zo kun je de perfecte kaart samenstellen op je eigen smaak.

Website werkt vlekkeloos en makkelijk

Marinus Lubbers

Levering en gemak eigen kaart te ontwerpen.

Forever Moments Uitvaart & Begeleiding

Niet alleen mooie kaarten in het assortiment maar ook een fijne service! Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Mooie producten maar ook een goede klantenservice!

Helene

Ik ben zeer tevreden. Het ontwerpen van de kaart is, dankzij de formats, heel goed gelukt. Ik ben echt tevreden over de kaart. Ook de levering is vlot, netjes en snel verlopen. Ik heb daarna nog... Ik ben zeer tevreden. Het ontwerpen van de kaart is, dankzij de formats, heel goed gelukt. Ik ben echt tevreden over de kaart. Ook de levering is vlot, netjes en snel verlopen. Ik heb daarna nog een bestelling gedaan vanwege een tekstcorrectie en deze kaarten werden nog sneller geleverd ( s avonds om 6 uur doorgegeven, volgende dag om 14.00 u bij een ophaalpunt). Top!

Betrouwbaar, zorgvuldig, kwalitatief heel goed en snel.

Karin

Snel en klantvriendelijk

Klantvriendelijk

P.P. de haan

De bestelling ging erg eenvoudig en we hadden het ook vrij snel in huis.

de snelheid van handelen.

robin

Fijne ervaring, snel geleverd.

Ik moest twee keer tellen maar vond het bijzonder een extra kaart erbij geleverd te krijgen voor jezelf.