Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

MvZ

Positief

Set oorbellen sloot slecht en na contact werd het super snel en keurig opgelost. Geeft vertrouwen om meer te bestellen want de sieraden vind ik er mooi en vriendelijk geprijsd

Nvt

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je review! Wat leuk dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Dit motiveert ons om de allerbeste service te blijven verlenen. We zien je graag terug in een van onze boutiques of... Hi, bedankt voor je review! Wat leuk dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Dit motiveert ons om de allerbeste service te blijven verlenen. We zien je graag terug in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Jeske team My Jewellery

Christel Deelen

Top webwinkel

Erg leuke kleding, goed advies qua hoe de maat valt en ook nog vaak leuke gratis verzenden acties

Liefst altijd gratis verzenden en retourneren, dan wordt er nog meer besteld en toch ook gehouden denk ik

Reactie My Jewellery:

Hi Christel, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Ik ga je feedback wat betreft de verzendkosten doorgeven, dankjewel daarvoor! Hopelijk zien we je snel terug in... Hi Christel, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Ik ga je feedback wat betreft de verzendkosten doorgeven, dankjewel daarvoor! Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop of boutiques. Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Ilona buijs

Veel sieraden besteld, en altijd goed op tijd binnen. Een keer probleem met een ring had en gelijk heeft de klantenservice mij tevreden gestemd! Top

Netjes afgeleverd/verpakt snel en goede service klantenservice

Reactie My Jewellery:

Hi Ilona, bedankt voor je feedback! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery, dit motiveert ons om de allerbeste service te blijven verlenen. We zien je graag terug in onze... Hi Ilona, bedankt voor je feedback! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery, dit motiveert ons om de allerbeste service te blijven verlenen. We zien je graag terug in onze webshop of boutiques. Alvast happy shopping! Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Quinty

Super leuke winkel/webshop. Ik koop er regelmatig nieuwe sieraden en af en toe ook kleding! In de winkels wordt ik altijd goed en netjes geholpen! En online bieden ze ook de beste service!

Snelle reactie online als je een vraag hebt. En in de winkels als een product niet aanwezig is helpen ze je altijd verder doornheg via de website te bestellen.

Nog geen tips

Reactie My Jewellery:

Hi Quinty, bedankt voor je feedback! Wat superfijn om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Dit motiveert ons om de allerbeste service te blijven verlenen. Hopelijk zien we je snel... Hi Quinty, bedankt voor je feedback! Wat superfijn om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Dit motiveert ons om de allerbeste service te blijven verlenen. Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop of boutiques! Happy shopping alvast! Liefs, Jeske Team My Jewellery

Wagenaar

Ik kom regelmatig voor me kleding

De sieraden zijn stevig en sterk. En de kleding is goed van kwaliteit

Misschien kleding in wat grotere maten. Of modellen op website gebruiken en een maatje meer hebben.

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je feedback! Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Ik ga je feedback wat betreft de maatvoering doorzetten, deze is erg waardevol voor ons. Hopelijk zien we je... Hi, bedankt voor je feedback! Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Ik ga je feedback wat betreft de maatvoering doorzetten, deze is erg waardevol voor ons. Hopelijk zien we je terug in onze webshop of boutiques! Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Kyara

Super fijne webshop. Goede service en altijd erg behulpzaam. Daarnaast is het altijd leuk ingepakt! Toptoptop

Ik had een rokje besteld wat helaas kapot was binnengekomen, dit hebben zij erg netjes opgelost!

Aanpassen levertijd op de website wanneer dit niet haalbaar is.

Reactie My Jewellery:

Hi Kyara, bedankt voor je feedback! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Dankjewel voor jouw feedback wat betreft de informatievoorziening over de levertijd. Hier kunnen we zeker wat mee!... Hi Kyara, bedankt voor je feedback! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Dankjewel voor jouw feedback wat betreft de informatievoorziening over de levertijd. Hier kunnen we zeker wat mee! Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop of boutiques. Alvast veel shopplezier! Liefs, Jeske Team My Jewellery

Demy

Heel goed

Mooie sieraden verkleuren niet

De kleren in grotere maten

Reactie My Jewellery:

Hi Demy, bedankt voor je feedback! Wat fijn dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Ik ga je feedback wat betreft de maatvoering doorzetten, deze is erg waardevol voor ons. Nogmaals dank!... Hi Demy, bedankt voor je feedback! Wat fijn dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Ik ga je feedback wat betreft de maatvoering doorzetten, deze is erg waardevol voor ons. Nogmaals dank! Hopelijk tot snel in onze webshop of boutiques! Liefs, Jeske Team My Jewellery

lieke

Ontzettend top.

Lieve medewerkers , snelle levering , goede informatie

Meer mensen bij de klantenservice zetten. Duurde een keer twee weken voordat er eindelijk iets was geregeld.

Reactie My Jewellery:

Hi Lieke, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We zijn ons klantenservice team flink aan het uitbreiden, zodat we al onze klanten nóg sneller... Hi Lieke, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We zijn ons klantenservice team flink aan het uitbreiden, zodat we al onze klanten nóg sneller & beter van dienst kunnen zijn. Ik ga jouw feedback in ieder geval doorzetten, dank daarvoor! Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop en boutiques. Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Charon

Zeer goed, snelle levering, netjes verpakt & een goeie webshop als ik een webshop vervelend dan haak ik al snel af.

Fotos van producten zijn duidelijk

Ga zo door...!

Reactie My Jewellery:

Hi Charon, bedankt voor je feedback! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We zien je graag terug in onze webshop of boutiques. Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Amber Vermeer

Goede snelle levering en website! Heel groot assortiment met hippe spullen.

website en sales

kwaliteit/prijsverhouding van de sieraden en kleding, heel snel kapot of verkleuren.

Reactie My Jewellery:

Hi Amber, bedankt voor je feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering & het assortiment! Ik ga je feedback wat betreft de kwaliteit zeker doorzetten. We zijn elke dag... Hi Amber, bedankt voor je feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering & het assortiment! Ik ga je feedback wat betreft de kwaliteit zeker doorzetten. We zijn elke dag bezig met de kwaliteitsverbetering van al onze items, dus alle feedback die we hierin krijgen nemen we zeker mee! Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop of boutiques. Liefs, Jeske Team My Jewellery!