Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Andrea

Goed. My Jewellery heeft altijd hele leuke kleding. Altijd passend bij de nieuwste modetrends. Als er een probleem is, helpen ze ook goed mee. Er zijn ook veel mogelijkheden om in contact te komen... Goed. My Jewellery heeft altijd hele leuke kleding. Altijd passend bij de nieuwste modetrends. Als er een probleem is, helpen ze ook goed mee. Er zijn ook veel mogelijkheden om in contact te komen met de klantenservice (bellen, e-mail, contactformulier, whatsapp) en dat vind ik heel goed.

Assortiment, contactmogelijkheden klantenservice

Retourbeleid. Het zou fijn zijn als retourneren gratis wordt.

Reactie My Jewellery:

Hi Andrea, bedankt voor jouw positieve review. Super leuk om te horen dat je zo fan bent en zo graag bij ons shopt. YES! We nemen jouw feedback over het gratis retourneren zeker mee. See you soon!... Hi Andrea, bedankt voor jouw positieve review. Super leuk om te horen dat je zo fan bent en zo graag bij ons shopt. YES! We nemen jouw feedback over het gratis retourneren zeker mee. See you soon! Liefs, Sanne team My Jewellery.

Annet

Goed geholpen, fijn contact bij verkeerde levering, netjes afgehandeld

Vlot, duidelijk, vriendelijk contact

Reactie My Jewellery:

Hi Annet! Bedankt voor je 10/10 review. WOW! Super om te horen dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice. Dit vinden wij ook erg fijn om te horen! Veel plezier van je nieuwe vestjes! Kom... Hi Annet! Bedankt voor je 10/10 review. WOW! Super om te horen dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice. Dit vinden wij ook erg fijn om te horen! Veel plezier van je nieuwe vestjes! Kom je snel weer bij ons terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

Joop

Snel geleverd

Als er iets niet klopt wordt het heel snel verholpen.

Ga zo door

Reactie My Jewellery:

Hi Joop! Bedankt voor je 10/10 review. YES! Super om te horen dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice, en dat je zo tevreden bent over onze levering! Veel plezier met de items! Zien we... Hi Joop! Bedankt voor je 10/10 review. YES! Super om te horen dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice, en dat je zo tevreden bent over onze levering! Veel plezier met de items! Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

Nvt

Tevreden leuke siraden !

Ben tevreden geen op of aanmerkingen

Nvt

Reactie My Jewellery:

Hi! Onwijs bedankt voor jouw 10-sterren beoordeling. Heel fijn dat je zo tevreden bent met jouw nieuwe items. Veel plezier ermee! Zien we je snel weer? Liefs, Daniek team My Jewellery.

Bianca Pellicaan

Altijd goed

Blijft mooi
Snelle service
Betaalbaar

Reactie My Jewellery:

Hi Bianca. Enorm bedankt voor jouw 10-sterren review. Fijn dat je zo tevreden bent met de prijs/kwaliteit verhouding van jouw nieuwe armbandje & dat je deze ook nog eens zo snel hebt mogen... Hi Bianca. Enorm bedankt voor jouw 10-sterren review. Fijn dat je zo tevreden bent met de prijs/kwaliteit verhouding van jouw nieuwe armbandje & dat je deze ook nog eens zo snel hebt mogen ontvangen. Veel plezier ermee & tot snel! Liefs, Daniek team My Jewellery.

Klant

Heel goed

Armbandje brak binnen paar weken. Aangegeven bij de klantenservice en er werd meteen een nieuwe opgestuurd. Heel netjes!

Reactie My Jewellery:

Hi Oliver. Onwijs bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn dat onze klantenservice direct een oplossing heeft kunnen bieden voor jouw kapotte armbandje. Alsnog veel plezier hiermee &... Hi Oliver. Onwijs bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn dat onze klantenservice direct een oplossing heeft kunnen bieden voor jouw kapotte armbandje. Alsnog veel plezier hiermee & hopelijk zien we je snel weer! Liefs, Daniek team My Jewellery.

Gizem

Positief!

Snelle levering, mooie sieraden, makkelijk bereikbaar, klantvriendelijk en denken mee in oplossingen

Reactie My Jewellery:

Hi Gizem. Super bedankt voor jouw 10/10 review, YES! Wat leuk dat je nieuwe sieraden hebt geshopt & dat je zo tevreden bent over de service en snelle levering. We hopen dat je veel plezier gaat... Hi Gizem. Super bedankt voor jouw 10/10 review, YES! Wat leuk dat je nieuwe sieraden hebt geshopt & dat je zo tevreden bent over de service en snelle levering. We hopen dat je veel plezier gaat hebben met jouw nieuwe items en dat je snel weer gezellig komt shoppen. Liefs, Daniek team My Jewellery.

My Jewellery

Goed!

Mooie kwaliteit daarom blijf ik weer komen en kopen

Ontwikkel asjeblieft een app! Maakt het via de telefoon bestellen en bekijken van kleren veel makkelijker.

Reactie My Jewellery:

Hi, dankjewel voor jouw positieve review. Super leuk om te horen dat je zo fan bent en zo graag bij ons shopt. YES! Een mobiele app is zeker een goed idee. Wie weet in de toekomst ;). Kom je snel... Hi, dankjewel voor jouw positieve review. Super leuk om te horen dat je zo fan bent en zo graag bij ons shopt. YES! Een mobiele app is zeker een goed idee. Wie weet in de toekomst ;). Kom je snel weer gezellig bij ons langs? See you soon! Liefs, Amy team My Jewellery.

Goed, ik kreeg optijd mailtjes en het pakketje was prima

De producten zijn echt héél goed, dat had ik wel verwacht, maar niet zo goed. De klantenservice is ook perfect

Mijn pakketje was niet compleet aangekomen, en ik wacht nog steeds tot het missende deel word opgestuurd :/

Reactie My Jewellery:

Hi Mare, dankjewel voor je review. Wat super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze items én de kwaliteit hiervan. YES! Dat doet ons goed om te horen. Wat betreft het missende item,... Hi Mare, dankjewel voor je review. Wat super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze items én de kwaliteit hiervan. YES! Dat doet ons goed om te horen. Wat betreft het missende item, heb ik je een mailtje gestuurd zodat ik met je mee kan kijken en dit verder voor je in orde kan maken. Maak je daar maar geen zorgen over ;). Ik wens je in ieder geval heel veel plezier met je nieuwe items & hopelijk zien we je snel weer gezellig bij ons terug! Liefs, Amy team My Jewellery.

Elise

Ik had twee dezelfde tops met ruches besteld maar bij beide kleuren waren de ruches niet gelijk bij de linker en rechter mouw, verder ook redelijk slordig in elkaar gezet (scheef gestikt bij de... Ik had twee dezelfde tops met ruches besteld maar bij beide kleuren waren de ruches niet gelijk bij de linker en rechter mouw, verder ook redelijk slordig in elkaar gezet (scheef gestikt bij de mouwen) maar toch gehouden omdat het bij het dragen nauwelijks zichtbaar is en ze zijn te leuk...en de kleuren zijn precies wat ik zocht.

Reactie My Jewellery:

HI! Bedankt voor jouw 10/10 review! YES! Super om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering. Zou je ons een mailtje kunnen sturen naar klantenservice@my-jewellery.com? We kijken graag mee... HI! Bedankt voor jouw 10/10 review! YES! Super om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering. Zou je ons een mailtje kunnen sturen naar klantenservice@my-jewellery.com? We kijken graag mee naar een passende oplossing voor je top. Liefs Manon, team My Jewellery.