8.5/10

Ontzettend veel leuke dingen alleen kwaliteit is niet altijd even goed. Nu bij twee bestellingen kapotte oorbellen en ketting ontvangen.

Wanneer order wordt verzonden controleren op gebreken.

Ik heb oorbellen gekocht, zilveren ringetjes met een muntje er aan. Toen ik de oorbellen in wou doen kreeg ik ze met erg veel moeite open, maar ik kreeg ze niet dicht. De oorbel sluit niet goed aan....

Iets wat echt te verbeteren valt is de oorbel zelf (de ringetjes). Ze gaan ontzettend moeilijk open en dicht (zelfs met hulp zijn ze bijna niet in te krijgen) en persoonlijk vind ik ze ook niet erg mooi.

Reactie My Jewellery:

Dankjewel voor je feedback! Mocht je nog geen contact hebben opgenomen met onze klantenservice, raad ik je aan om dit nog te doen. Wij helpen je dan graag verder 😊

Cinderella

Super leuk site. Duidelijke foto’s.

Ga zo door!!!!

Tip: Een winkel in Hoofddorp zou top zijn!!!! Er zijn genoeg lege panden

straten

Vanmorgen om 12.00 uur jumpsuit gekocht in winkel Breda. In verband met de sale 30% korting gekregen. Bij thuiskomst staat exact dezelfde jumpsuit met 70% korting op de site. Gebeld naar centraal...

Reactie My Jewellery:

Dankjewel voor je feedback! De prijzen op de website en boutiques kunnen inderdaad verschillen, dit vermelden we dan ook op onze site bij de voorwaarden van de SALE. "Let op! Tijdens een sale kunnen de prijzen dagelijks wisselen, afhankelijk van het aanbod. Hiervoor geldt ook: gewijzigde kortingen kunnen niet achteraf verrekend worden."

Britt de ruijter

Ik vind het echt een top bedrijf, super leuke kleding en sieraden van een goede kwaliteit.

Super snelle levering en service

Fantastisch!

Snelle verzending en duidelijke fotos.

Marjan Eppinga

Ik heb al meerdere keren een bestelling geplaatst bij My Jewellery. Gaat altijd top en makkelijk! Veel verschillende betaalmethoden wat ik zelf erg prettig vind. Een keer gehad dat een paar...

* makkelijk bestelling plaatsen
* verschillende betaalmethoden
* kortingscodes toepassen (bijv. van Sovendus)
* handige website met duidelijke foto's
* contact met de klantenservice via whatsapp
* klantenservice algemeen
* gratis retourneren in de boutique
* mail contact om op de hoogte te blijven van de bestelling (niet te veel en niet te weinig mails)
* handige zoekkopjes, goed geordend

* gratis retourneren met pakketpost
* maattabel voor broeken/rokken
* optie om gemaild te worden indien een artikel weer op voorraad is
* app voor smartphone

Super goede service, snelle verzending, mooie en betaalbare items! :)

Zeer goede klantenservice!

Geen.

Snelle levering, goede service

Goede klantenservice, leuke artikelen

Armbanden zijn bijna allemaal te smal en maar in 1 maat te krijgen. Zowel kosten om op te sturen als te retourneren is niet fair.

Goede service, leuke spullen en snelle levering!