Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Lou

Super! Vriendelijke personeel als je vragen hebt helpen ze suoer.

Goede collectie.

Graag erbij vermelden hoe de kleding valt!

Reactie My Jewellery:

Hi Lou! Bedankt voor de review. Een 10/10, yay! Wat een mooi compliment. Super leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over het personeel en de collectie van My Jewellery! Ik ga je tip over hoe... Hi Lou! Bedankt voor de review. Een 10/10, yay! Wat een mooi compliment. Super leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over het personeel en de collectie van My Jewellery! Ik ga je tip over hoe de kleding valt zeker doorgeven, dankjewel hiervoor! Bij al onze items kun je ook een foto/video vinden van hoe het item valt bij een van onze modellen. Een maattabel is ook te vinden bij elk item, waarin precies de afmetingen van bijvoorbeeld de taille of heupen aan wordt gegeven per maat! Hopelijk helpt dit al een beetje! Ik hoop dat we je snel weer heel blij mogen maken met een van onze items. Tot snel in een van onze boutiques of in de webshop! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

vrouw

Super winkel

gevarieerd aanbod met leuke sieraden, tassen, telefoonhoesjes en kleiding voor een acceptabele prijs

misschien niet al te veel, dan raken mensen het overzicht kwijt

Reactie My Jewellery:

Hi! Super bedankt voor je feedback, 5 sterren! Ik vind het super leuk om te lezen dat je zo blij bent met onze items & kwaliteit! Ons assortiment is erg breed omdat wij voor zo veel mogelijk... Hi! Super bedankt voor je feedback, 5 sterren! Ik vind het super leuk om te lezen dat je zo blij bent met onze items & kwaliteit! Ons assortiment is erg breed omdat wij voor zo veel mogelijk meiden iets leuks willen aanbieden. Ik zal jouw tip zeker meenemen en wij zullen kijken of wij dit kunnen verbeteren! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Merel kamp

Super leuke winkel!

Leuke items, prima prijzen, en snelle bezorging

Reactie My Jewellery:

Hi Merel, Super bedankt voor je goede feedback! Erg leuk om te horen dat je zo fan bent bent van onze items en blij bent met de snelle levering! Mocht je nog eens een verbeterpuntje bedenken, laat... Hi Merel, Super bedankt voor je goede feedback! Erg leuk om te horen dat je zo fan bent bent van onze items en blij bent met de snelle levering! Mocht je nog eens een verbeterpuntje bedenken, laat het ons dan vooral weten. Zodat wij altijd de beste kwaliteit kunnen leveren. Kom je snel weer een kijkje nemen in een van onze boutiques of op onze webshop? Liefs, Janneke team My Jewellery!

Leoniek

Altijd goed

Goede producten

Reactie My Jewellery:

Hi Leoniek! Wauw, super bedankt voor de goede score! Mocht je nog eens een verbeterpuntje bedenken, laat het ons dan vooral weten. Zodat wij altijd de beste kwaliteit kunnen leveren. Mijn collega's... Hi Leoniek! Wauw, super bedankt voor de goede score! Mocht je nog eens een verbeterpuntje bedenken, laat het ons dan vooral weten. Zodat wij altijd de beste kwaliteit kunnen leveren. Mijn collega's & ik zien je graag terug in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Paulien Kegge

Mooie hippe sieraden die goed van kwaliteit zijn en lang mooi blijven

de kwaliteit is goed en de ontwerpen zijn mooi

Ik heb geen verbeterpunten want ik ben over alle sieraden heel tevreden.

Reactie My Jewellery:

Hi Paulien, bedankt voor je feedback. Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van onze sieraden! Heel veel plezier met je My Jewellery sieraden en we zien je graag terug in... Hi Paulien, bedankt voor je feedback. Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van onze sieraden! Heel veel plezier met je My Jewellery sieraden en we zien je graag terug in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Amy team My Jewellery!

Amber Besseling

Hele goede ervaring. Netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling, die iets later kwam vanwege de drukte!

Communicatie, makkelijk bestellen, goede site, klant vriendelijk (ook in de winkels)

Vaker korting ;)

Reactie My Jewellery:

Hi Amber, wat leuk dat je zo tevreden bent met jouw bestelling. Dankjewel voor je feedback! We hopen je in de toekomst vaker blij te kunnen maken met de allernieuwste My Jewellery items. Hope to see... Hi Amber, wat leuk dat je zo tevreden bent met jouw bestelling. Dankjewel voor je feedback! We hopen je in de toekomst vaker blij te kunnen maken met de allernieuwste My Jewellery items. Hope to see you again soon! Liefs, Amy team My Jewellery!

Ingrid apetz

Een hele leuke ik had een groot probleem en dat is prima opgelost

Snelle chat en super snel een oplossing

Telefoon nummer van des betreffende winkel misschien

Reactie My Jewellery:

Hi Ingrid! Bedankt voor de review. Wat super fijn om te horen dat je probleem goed is opgelost door een van mijn collega's en dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Het motiveert ons enorm om... Hi Ingrid! Bedankt voor de review. Wat super fijn om te horen dat je probleem goed is opgelost door een van mijn collega's en dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Het motiveert ons enorm om zulke goede feedback te krijgen. De tip over de telefoonnummers van onze boutiques ga ik intern voor je doorzetten, dankjewel hiervoor! Wanneer je vragen hebt over items kun je ook altijd terecht bij ons via verschillende kanalen. Ik hoop dat we je snel weer blij mogen maken met een van onze items, tot snel! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery

Lissa Vande Weyer

Leuke en actuele trendy items.

Snelle service, redelijke prijzen!

De maten van de kleding vallen voor mij vaak heel klein uit, ik ben iets voller op de heupen en billen. Hierdoor moet ik vaak items retourneren.

Reactie My Jewellery:

Hi Lissa! Bedankt dat jij de tijd hebt genomen om ons feedback te geven, hier zijn wij altijd super blij mee. Ik vind het fijn om te lezen dat je onze items leuk vind en dat je blij bent met onze... Hi Lissa! Bedankt dat jij de tijd hebt genomen om ons feedback te geven, hier zijn wij altijd super blij mee. Ik vind het fijn om te lezen dat je onze items leuk vind en dat je blij bent met onze service! Ik ga jouw tip over de maatvoering zeker doorgeven en mijn collega's zullen kijken of zij dit kunnen verbeteren! Kom je snel eens terug in een van onze boutiques of op onze webshop, I hope you do! Liefs, Janneke team My Jewellery!

M. Bos

Mooie duidelijke site

snelle levering

enorme hoge kosten voor retourneren, € 6,95 dat zou wel wat minder mogen/gratis...

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je feedback hierdoor kunnen wij onszelf elke keer weer blijven verbeteren! Super fijn om te lezen dat je blij met onze snelle levering! Ik zal je feedback over de verzendkosten... Hi, bedankt voor je feedback hierdoor kunnen wij onszelf elke keer weer blijven verbeteren! Super fijn om te lezen dat je blij met onze snelle levering! Ik zal je feedback over de verzendkosten zeker doorsturen naar mijn collega's en zij zullen kijken wat ze hier aan kunnen veranderen! Wist je dat je jouw pakketje al wel gratis kan retourneren in onze boutiques? We hopen dat je snel weer eens een bezoekje brengt aan onze webshop of in een van onze boutiques! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Femke

Hele leuke kleding en sieraden!

Actueel en regelmatig nieuwe producten

Website werkt niet altijd optimaal

Reactie My Jewellery:

Hi Femke. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven, wat super leuk dat je zo enthousiast bent! Ik ga jouw feedback over onze webshop zeker doorgeven aan mijn collega's & zij... Hi Femke. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven, wat super leuk dat je zo enthousiast bent! Ik ga jouw feedback over onze webshop zeker doorgeven aan mijn collega's & zij zullen hun best doen om dit te verbeteren! We hopen je snel weer te zien op onze webshop of in een van onze boutiques! Liefs, Janneke team My Jewellery!