Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Sam

Heel goed

Aardige medewerkers altijd in de winkel
Prijzen niet al te hoog, wel super goede kwaliteit

Maten vallen wel enorm klein..

Reactie My Jewellery:

Hi Sam! Bedankt voor je 10/10 review! YAY! Enorm fijn om te horen dat je zo happy wordt van de kwaliteit van onze items en de service! Zien we je snel weer? Liefs, Dewi team My Jewellery

Esther

Maat klopt helemaal niet. Nu zijn de verzendkosten 2x voor mijn rekening.
1ste keer dat ik hier besteld heb, maar dit risico neem ik niet meer.

Snel bezorgd

Maat goed aangeven, valt erg groot, valt klein. Nu leek XS wel een L

Reactie My Jewellery:

Hi Esther, bedankt voor jouw eerlijke review. Wat jammer dat je dit zo hebt ervaren. Heb je hierover al contact gehad met onze klantenservice? De meiden daar staat namelijk altijd voor je klaar! Wij... Hi Esther, bedankt voor jouw eerlijke review. Wat jammer dat je dit zo hebt ervaren. Heb je hierover al contact gehad met onze klantenservice? De meiden daar staat namelijk altijd voor je klaar! Wij waarderen feedback enorm en zullen jouw punten dus ook zeker meenemen in de toekomst. Liefs, Dewi team My Jewellery

Lisa

Super blij met m’n nieuwe kleding

Snelle levering, leuke producten tegen leuke prijzen!

Ik had een rokje waar een broekje in zat. Ideaal! Wilde eigenlijk nog z’n rokje maar daar kan je niet op zoeken. Staat ook niet in de titel vermeld.

Reactie My Jewellery:

Hi Lisa! WOW! Bedankt voor jouw 10/10 review! Daar worden wij enorm blij van! Als je op onze website in de zoekbalk 'Skort' intypt, verschijnen al onze broekrokjes! 'Skort' staat namelijk voor short... Hi Lisa! WOW! Bedankt voor jouw 10/10 review! Daar worden wij enorm blij van! Als je op onze website in de zoekbalk 'Skort' intypt, verschijnen al onze broekrokjes! 'Skort' staat namelijk voor short en skirt. Zien we je snel weer? Liefs, Dewi team My Jewellery

Charlie-Jane

Mooie jurken

Mooie prints

Jurken zijn voor niet voor alle bodytypes
Sommige jurken zijn de materiaal niet top

Reactie My Jewellery:

Hi Charlie-Jane! Bedankt voor jouw mooie review en je eerlijke feedback! Wij nemen jouw punten zeker mee in de toekomst. Fijn om te horen dat je zo happy wordt van onze jurken en prints! Kom je snel... Hi Charlie-Jane! Bedankt voor jouw mooie review en je eerlijke feedback! Wij nemen jouw punten zeker mee in de toekomst. Fijn om te horen dat je zo happy wordt van onze jurken en prints! Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs, Dewi team My Jewellery

Daniëlle

Snelle levering, alles staat duidelijk op de site. En wat een onwijs leuke collectie hebben jullie weer!

Geen verbeterpunten.

Reactie My Jewellery:

Hi Daniëlle! WOW! Bedankt voor je 10/10 review! Wat fijn om te horen dat je zo blij wordt van onze collectie. Zien we je snel weer? Liefs, Dewi team My Jewellery

Eric

Klantvriendelijk

Oplossingsgericht

Ga zo door

Reactie My Jewellery:

Hi Eric! Bedankt voor je goede review! Fijn dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Dit motiveert ons heel erg om zo door te gaan! Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

Joop

Goed geholpen, bij verkeerde levering, netjes afgehandeld

Ga zo door

Reactie My Jewellery:

Hi Joop! Bedankt voor je 10/10 review. YES! Super dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice met je bestelling! Heel fijn dat het opgelost is! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben... Hi Joop! Bedankt voor je 10/10 review. YES! Super dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice met je bestelling! Heel fijn dat het opgelost is! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over de items, dan mag je onze klantenservice altijd bellen. Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

Esra

Twijfel

Veel keuze

Retourafwerking online aankopen. 14 dagen of meer wachten op retourverwerking vind ik te lang.

Reactie My Jewellery:

Hi Esra! Bedankt voor je eerlijke review! Wat vervelend dat je dit zo ervaart. We hebben op dit moment een kleine vertraging in het Warehouse waardoor het iets langer kan duren dan je van ons gewend... Hi Esra! Bedankt voor je eerlijke review! Wat vervelend dat je dit zo ervaart. We hebben op dit moment een kleine vertraging in het Warehouse waardoor het iets langer kan duren dan je van ons gewend bent! We doen ons uiterste best om je pakket zo snel mogelijk te verwerken! Mocht je vragen hebben over je retourzending kun je onze klantenservice altijd een berichtje sturen. Zij kijken graag met je mee. Liefs Manon, team My Jewellery

Tess Visser

My Jewellery verkoopt altijd super leuke kleding wat altijd met de mode mee gaat. De maat en pasvorm is altijd goed

Snelle levertijd

Nvt

Reactie My Jewellery:

Hi Tess! Bedankt voor je mooie review. Wat super leuk dat je zo enthousiast bent over onze kleding en over onze levering! Dit vinden wij natuurlijk erg leuk om te horen. Veel plezier met je nieuwe... Hi Tess! Bedankt voor je mooie review. Wat super leuk dat je zo enthousiast bent over onze kleding en over onze levering! Dit vinden wij natuurlijk erg leuk om te horen. Veel plezier met je nieuwe jurk! Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs Manon, team My Jewellery.

Parijs

Top

Goede sieraden, leuke kleding

Reactie My Jewellery:

Hi! Super bedankt voor deze 10/10 review. Super om te horen dat je zo enthousiast bent over onze sieraden en kleding! Dit motiveert ons heel erg om zo door te gaan. Veel plezier met je nieuwe items!... Hi! Super bedankt voor deze 10/10 review. Super om te horen dat je zo enthousiast bent over onze sieraden en kleding! Dit motiveert ons heel erg om zo door te gaan. Veel plezier met je nieuwe items! Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.