8.5/10

Ine van Vorstenbosch

Prijs kwaliteit zeer goed. Leuke jonge mode.

Duidelijke snelle website

Telefonisch in de winkel bereikbaar

Evelien

Snelle levering, filmpjes hoe de kleding aan staat

Esther

Fijne winkel, goede en vlotte service.

Vlotte en goede service

Ronald

Goede avond
Mijn dochter heeft op 15 December een bestelling gedaan en tot op heden nog niets ontvangen.
Goede avond
Er wordt ook slecht gecommuniceerd ze reageren nergens op niet op de mail en ook niet op de whats app.
Het gaat om kerst cadeautjes dus het zou vandaag in huis MOETEN zijn.

Groet Ronald

Tot op heden niet

Leveringen op tijd afleveren

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat je dit zo ervaart. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Momenteel is het erg druk bij ons op de klantenservice, waardoor de reactietijd helaas wat... Hi, bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat je dit zo ervaart. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Momenteel is het erg druk bij ons op de klantenservice, waardoor de reactietijd helaas wat langer is dan normaal. Daarom bied ik graag mijn excuses aan voor de late reactie! Mocht onze klantenservice je nog ergens mee kunnen helpen, dan mag je altijd contact met ons opnemen. Dit kan via onze verschillende kanalen telefoon/Whatsapp/mail/Facebook/live chat.

Esmee

Super goede & leuke sieraden

echt zilver/goud. heel veel verschillende keuzes

ik heb 2 enkelbandjes in de zomer besteld die na een paar keer al meteen kapot zijn gegaan.. voor de enkelbandjes dus misschien betere sluitingen.

Super leuke producten. Goede en snelle service...

Duidelijke foto’s goede product omschrijving

Vaak dingen gekocht

Goeie service, fijn dat ze zo snel antwoorden met chatten

Meer mee doen aan bijv black friday, wat meer broeken

Reactie My Jewellery:

Hi, dankjewel voor je feedback! Mocht onze klantenservice je nog ergens mee kunnen helpen, dan mag je altijd contact met ons opnemen. Dit kan via onze verschillende kanalen... Hi, dankjewel voor je feedback! Mocht onze klantenservice je nog ergens mee kunnen helpen, dan mag je altijd contact met ons opnemen. Dit kan via onze verschillende kanalen telefoon/Whatsapp/mail/Facebook/live chat.

Conny

Leuke whepshop betrouwbare, wat ook nu in deze tyd niet onbelangrijk is .Ze hebben leuke artikelen van alle leeftijden. Want 60 jaar doet ook mee.

De dingen zijn zoals ze omschreven worden. Alleen kleding neem ikzelf altyd maatje groter.

Zou het niet zo gauw weten.

Zeer goed

Het vele aanbod artikelen

Een app maakt het bestellen handiger inplaats van elke x naar de website gaan.

J Schaap

Veel te veel leuke spullen en super levering. Altijd leuk om bij My Jewellery te shoppen!

Goede service