Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Gerrion

Heel goede ervaring, mooie sieraden en bij n stuk bezorgd armbandje een goede service gekregen

Mooie sieraden en service

Reactie My Jewellery:

Hi Gerrion! Bedankt voor de review. Ik vind het super leuk om te lezen dat je zo positief bent over de service en items My Jewellery. Zulke positieve review motiveert ons enorm om onze service en... Hi Gerrion! Bedankt voor de review. Ik vind het super leuk om te lezen dat je zo positief bent over de service en items My Jewellery. Zulke positieve review motiveert ons enorm om onze service en items te blijven verbeteren! Ik hoop dat we je snel weer blij mogen maken met een van onze items. Tot snel in een van onze boutiques of onze webshop en alvast heel veel shop plezier! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery

Floor

Super

Goed contact
Duidelijke omschrijving van producten

Snellere levering

Reactie My Jewellery:

Hi Floor! Bedankt voor de review. Een beoordeling van 10/10 en daarbij de beschrijving van onze sterke punten, super fijn om dat te zien! Dankjewel hiervoor! Erg leuk om terug te lezen dat je goede... Hi Floor! Bedankt voor de review. Een beoordeling van 10/10 en daarbij de beschrijving van onze sterke punten, super fijn om dat te zien! Dankjewel hiervoor! Erg leuk om terug te lezen dat je goede ervaringen hebt met het contact met My Jewellery. Ik neem je verbeterpunt ook zeker mee zodat we hier in de toekomst aan kunnen werken. We willen namelijk een zo goed mogelijke service proberen te bieden aan al onze klanten. Ik hoop dat we je snel weer super blij mogen maken met een van onze nieuwe gave items! Zien we je snel weer? Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

M

Goede ervaring leuke behulpzame mensen

Vernieuwend

Soms een beetje duur met sommige dingen maar dat kan aan de kwaliteit liggen denk ik ?

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt voor de review. Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We vinden het erg belangrijk dat al onze klanten zo goed mogelijk geholpen worden en daarom waarderen wij... Hi! Bedankt voor de review. Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We vinden het erg belangrijk dat al onze klanten zo goed mogelijk geholpen worden en daarom waarderen wij zulke positieve complimenten heel erg! De prijzen zijn inderdaad bij elk item verschillend en dat heeft vaak te maken met wat de kwaliteit is van een item en waar het van gemaakt is. Ik neem dit verbeterpunt voor je mee! Zien we je snel weer in een van onze boutiques of in de webshop? Alvast heel veel shop plezier! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Dewi

Mooie producten, net verpakt, goeie foto’s en omschrijving

Mooie producten, goede prijs

Levertijd was trager dan aangegeven. Het duurde een week totaal. Waarvan 5(!) dagen na de e-mail dat m’n pakketje verzonden zou zijn.

Reactie My Jewellery:

Hi Dewi! Bedankt voor de review. Wat een mooi compliment om te horen dat je zo enthousiast bent over onze items en alle service die daar omheen zit. Het verbeterpunt over de levertijd neem ik ook... Hi Dewi! Bedankt voor de review. Wat een mooi compliment om te horen dat je zo enthousiast bent over onze items en alle service die daar omheen zit. Het verbeterpunt over de levertijd neem ik ook zeker mee. De laatste weken hebben we het erg druk gehad door ons Birthday Weekend. Daardoor kan het zo zijn dat sommige bestelling vertraging op hebben gelopen en dus iets later bij je binnen zijn dan je normaal gesproken van ons gewend bent, excuses hiervoor! We doen er alles aan om iedereen zo snel mogelijk blij te maken met hun bestelde items! Ik hoop dat we je snel weer terug zien op onze webshop of in een van onze boutiques! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

K

Super winkel sieraden goede kwaliteit

aardig personeel

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt voor de review. Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze boutique en onze items! Ik vind het ook erg fijn om te horen dat je goed bent geholpen door onze medewerkers in... Hi! Bedankt voor de review. Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze boutique en onze items! Ik vind het ook erg fijn om te horen dat je goed bent geholpen door onze medewerkers in de boutique! Zien we je snel weer? Alvast veel shop plezier! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery

Online besteld. Bij aankomst kon 1 oorbel niet goed sluiten, naar de winkel geweest en kreeg een nieuwe mee.

Nette service

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt voor de review. Wat fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt bij My Jewellery en dat je probleem met je oorbel gelijk goed is opgelost! Wij proberen de beste service voor iedereen... Hi! Bedankt voor de review. Wat fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt bij My Jewellery en dat je probleem met je oorbel gelijk goed is opgelost! Wij proberen de beste service voor iedereen te bieden en het is fijn om terug te horen dat dat werkt! Ik hoop dat we je snel weer blij mogen maken met een van onze items, tot snel! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

My Jewellery

Altijd netjes en snel geholpen. Wanneer iets niet helemaal goed ging met bestellen perfect geholpen.

Snel en goede hulp

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt voor de review. Een score van 10/10, yay! Wat super leuk om dat te zien. Erg fijn dat je altijd zo goed wordt geholpen door een van mijn collega's wanneer je tegen een probleem aanliep.... Hi! Bedankt voor de review. Een score van 10/10, yay! Wat super leuk om dat te zien. Erg fijn dat je altijd zo goed wordt geholpen door een van mijn collega's wanneer je tegen een probleem aanliep. Wij proberen zowel in de boutique als in de webshop een zo goed mogelijke service te bieden aan al onze klanten. Een compliment als deze, motiveert ons dan ook enorm! Ik hoop dat we je snel weer blij mogen maken met een van onze items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Eline

Bezorging netjes op tijd, verpakkingen waar je vrolijk van wordt! Ideaal dat je retour weer opgehaald kan worden aan huis.

Tijdige bezorging, mogelijkheid om retouren op te laten halen

Reactie My Jewellery:

Hi Eline! Bedankt voor de review. Wat super leuk om te lezen dat jij zoveel goede punten op noemt over My Jewellery, daar worden wij super vrolijk van! Zien we je snel weer in een van onze boutiques... Hi Eline! Bedankt voor de review. Wat super leuk om te lezen dat jij zoveel goede punten op noemt over My Jewellery, daar worden wij super vrolijk van! Zien we je snel weer in een van onze boutiques of in onze webshop? Alvast heel veel shop plezier! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Lou

Super! Vriendelijke personeel als je vragen hebt helpen ze suoer.

Goede collectie.

Graag erbij vermelden hoe de kleding valt!

Reactie My Jewellery:

Hi Lou! Bedankt voor de review. Een 10/10, yay! Wat een mooi compliment. Super leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over het personeel en de collectie van My Jewellery! Ik ga je tip over hoe... Hi Lou! Bedankt voor de review. Een 10/10, yay! Wat een mooi compliment. Super leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over het personeel en de collectie van My Jewellery! Ik ga je tip over hoe de kleding valt zeker doorgeven, dankjewel hiervoor! Bij al onze items kun je ook een foto/video vinden van hoe het item valt bij een van onze modellen. Een maattabel is ook te vinden bij elk item, waarin precies de afmetingen van bijvoorbeeld de taille of heupen aan wordt gegeven per maat! Hopelijk helpt dit al een beetje! Ik hoop dat we je snel weer heel blij mogen maken met een van onze items. Tot snel in een van onze boutiques of in de webshop! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

vrouw

Super winkel

gevarieerd aanbod met leuke sieraden, tassen, telefoonhoesjes en kleiding voor een acceptabele prijs

misschien niet al te veel, dan raken mensen het overzicht kwijt

Reactie My Jewellery:

Hi! Super bedankt voor je feedback, 5 sterren! Ik vind het super leuk om te lezen dat je zo blij bent met onze items & kwaliteit! Ons assortiment is erg breed omdat wij voor zo veel mogelijk... Hi! Super bedankt voor je feedback, 5 sterren! Ik vind het super leuk om te lezen dat je zo blij bent met onze items & kwaliteit! Ons assortiment is erg breed omdat wij voor zo veel mogelijk meiden iets leuks willen aanbieden. Ik zal jouw tip zeker meenemen en wij zullen kijken of wij dit kunnen verbeteren! Liefs, Janneke team My Jewellery!