Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Marit Buze

Snelle levering. Mooie site, en te veel leuke spulletjes

Trendy

Reactie My Jewellery:

Hi Marit, bedankt voor je feedback! Wat leuk dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We hopen je in de toekomst nog vaker blij te kunnen maken met de nieuwste items. We hopen je snel weer... Hi Marit, bedankt voor je feedback! Wat leuk dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We hopen je in de toekomst nog vaker blij te kunnen maken met de nieuwste items. We hopen je snel weer terug te zien op onze webshop of in een van onze boutiques. Happy shopping! Liefs, Amy team My Jewellery!

F.

Top!

Leuke collectie! Snelle levering en duidelijke website ?

Reactie My Jewellery:

Hi F., super bedankt voor je feedback! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop of boutiques. Liefs, Amy team My Jewellery!

Esther Stukker

Goed, leuke producten,leuke winkels

Snelle levering,mooie shops

Reactie My Jewellery:

Hi Esther, wat leuk dat je zo enthousiast bent! We zien je graag terug in een van onze boutiques of op onze webshop. Alvast veel shop plezier! Liefs, Amy team My Jewellery!

Marjan

Mooie producten

Snelle levering, netjes verpakt

Reactie My Jewellery:

Hi Marjan, bedankt voor je feedback! Super fijn om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Dat motiveert ons om de allerbeste service te blijven verlenen. We zien je graag weer terug op... Hi Marjan, bedankt voor je feedback! Super fijn om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Dat motiveert ons om de allerbeste service te blijven verlenen. We zien je graag weer terug op onze webshop of in een van onze boutiques. Happy shopping! Liefs, Amy team My Jewellery!

Roos

Goed, vriendelijk en snel

- snelle en vriendelijke communicatie
- snelle bezorging
- goede informering via de mail
- klimaatneutrale bezorging
- website makkelijk in omgang

Een eventueel verbeterpunt is dat de link naar een winactie niet goed te vinden was. Hiervoor heb ik echter een berichtje achtergelaten op de Instagram pagina, en dit werd heel snel opgepakt door... Een eventueel verbeterpunt is dat de link naar een winactie niet goed te vinden was. Hiervoor heb ik echter een berichtje achtergelaten op de Instagram pagina, en dit werd heel snel opgepakt door het team!

Reactie My Jewellery:

Hi Roos, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent! We gaan jouw feedback wat betreft de linkjes van de acties zeker meenemen om jouw ervaring nog beter te kunnen maken!... Hi Roos, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent! We gaan jouw feedback wat betreft de linkjes van de acties zeker meenemen om jouw ervaring nog beter te kunnen maken! We hopen je snel weer terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop. Liefs, Amy team My Jewellery!

Therese

Mooie hippe kleding en sieraden.

Snelle reactie
Snelle verzending
Snelle retourverwerking
Zeer klantvriendelijk
Hele goede service

Reactie My Jewellery:

Hi Therese, bedankt voor je feedback! Wat super leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Zien we je snel weer terug in een van onze boutiques of op onze webshop? Shopze! Liefs,... Hi Therese, bedankt voor je feedback! Wat super leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Zien we je snel weer terug in een van onze boutiques of op onze webshop? Shopze! Liefs, Amy team My Jewellery!

Anne

Super!

Snelle levering!!

Reactie My Jewellery:

Hi Anne, wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We zien je graag terug in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Amy team My Jewellery!

kim kroon

Goed!

leuk en veelzijdig assortiment en snelle levering

Reactie My Jewellery:

Hi Kim, super bedankt voor je feedback! Heel fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent. Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop of boutiques. Liefs, Amy team My Jewellery!

Nina

Tevreden met de producten

Snelle levering, zelfs in de corona tijd!

Reactie My Jewellery:

Hi Nina, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! We hopen je snel weer terug te zien op onze webshop of in een van onze boutiques. Alvast veel shop... Hi Nina, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! We hopen je snel weer terug te zien op onze webshop of in een van onze boutiques. Alvast veel shop plezier! Liefs, Amy team My Jewellery!

Sophie

Super!

Gelukkig hebben jullie korte jurkjes die wat langer vallen! Super voor wat langere meiden zoals ik :)

Nog meer korte jurkjes die wat langer vallen! Liefst in een bloemenprint

Reactie My Jewellery:

Hi Sophie, bedankt voor je feedback! Wat leuk om te zien dat je zo enthousiast bent! Ik ga je feedback wat betreft de langere jurkjes doorgeven, dankjewel daarvoor! Hopelijk zien we je snel terug op... Hi Sophie, bedankt voor je feedback! Wat leuk om te zien dat je zo enthousiast bent! Ik ga je feedback wat betreft de langere jurkjes doorgeven, dankjewel daarvoor! Hopelijk zien we je snel terug op onze webshop of in een van onze boutiques. Liefs, Amy team My Jewellery!