Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Simone

Altijd leuke kleding voor een betaalbare prijs!

Ze hebben vaak leuke acties en snelle levering.

Reactie My Jewellery:

Hi Simone, bedankt voor je feedback! Super leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze items, acties & levering. Dit is precies wat wij willen bereiken! Mocht je ooit een... Hi Simone, bedankt voor je feedback! Super leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze items, acties & levering. Dit is precies wat wij willen bereiken! Mocht je ooit een verbeterpuntje tegenkomen, hoor ik dat graag van je! We hopen dat je snel weer eens bij ons komt shoppen! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Carla

In eerste instantie was mijn bestelling niet geleverd, (ws fout van de postbezorging) maar na een mailtje is deze alsnog geleverd. Super goed opgelost. Hoop dat mijn demente net zo blij is als... In eerste instantie was mijn bestelling niet geleverd, (ws fout van de postbezorging) maar na een mailtje is deze alsnog geleverd. Super goed opgelost. Hoop dat mijn demente net zo blij is als ikzelf met het armbandje forever connected.

Goede afhandeling

Reactie My Jewellery:

Hi Carla, bedankt voor je feedback! Super fijn dat je het pakketje alsnog ontvangen hebt en je zo goed geholpen bent door mijn collega's van de klantenservice. Heel veel plezier van de armbandjes.... Hi Carla, bedankt voor je feedback! Super fijn dat je het pakketje alsnog ontvangen hebt en je zo goed geholpen bent door mijn collega's van de klantenservice. Heel veel plezier van de armbandjes. Hope to see you again soon! Liefs, Amy team My Jewellery!

Suus

Super!

Bij het missen van ceintuur wordt er gelijk actie ondernomen. Perfecte service!

Reactie My Jewellery:

Hi Suus, dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice! We zien je graag terug op onze webshop of in... Hi Suus, dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice! We zien je graag terug op onze webshop of in een van onze boutiques. Happy shopping! Liefs, Amy team My Jewellery!

Suzanne

Uitstekende winkel zowel online als in store. Mooie kwalitatieve mode voor een eerlijke prijs.

Mooie kwalitatieve mode voor een eerlijke prijs.

Kan wat unieker soms..

Reactie My Jewellery:

Hi suzanne! Wat een mooie beoordeling, dankjewel! Het is altijd erg motiverend om zulke fijne feedback te krijgen. Super fijn dat je zo blij bent met je winkel ervaring bij My Jewellery & onze... Hi suzanne! Wat een mooie beoordeling, dankjewel! Het is altijd erg motiverend om zulke fijne feedback te krijgen. Super fijn dat je zo blij bent met je winkel ervaring bij My Jewellery & onze prijs-kwaliteit verhouding! Ik zal je tip zeker doorgeven aan mijn collega's van team inkoop, zij zullen kijken hoe ze dit kunnen verbeteren. We hopen je snel weer te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Lucia

Hele mooie sieraden! Makkelijk te bestellen en leveren

Uitgebreide webshop met hele mooie sieraden en zelfs mondkapjes:D

Via de nieuwsbrief kreeg ik voor mijn eerste aankoop 10% korting, dit lukte niet, eenmaal in mijn profiel kreeg ik een link voor de korting deze link werkte niet dat was wel erg jammer

Reactie My Jewellery:

Hi Lucia, bedankt dat je de tijd heb genomen om ons feedback te geven! ik vind het super leuk om te lezen dat je zo blij bent met onze webshop en levering! Super vervelend dat jij jouw 10% korting... Hi Lucia, bedankt dat je de tijd heb genomen om ons feedback te geven! ik vind het super leuk om te lezen dat je zo blij bent met onze webshop en levering! Super vervelend dat jij jouw 10% korting niet hebt kunnen gebruiken. Ik wil je vragen om hierover even contact op te nemen met onze klantenservice, zij kijken graag even met je mee! Hopelijk zien we je snel terug op onze webshop of in een van onze boutiques! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Kim Riemeijer

Top!

Veel en vaak nieuwe mode!

Meer kortingacties en grotere maten

Reactie My Jewellery:

Hi Kim, super fijn dat je feedback voor ons achter gelaten hebt! Fijn dat jij My Jewellery als 'top' ervaart en dat je blij bent met ons constant vernieuwende assortiment. Ik zal je feedback zeker... Hi Kim, super fijn dat je feedback voor ons achter gelaten hebt! Fijn dat jij My Jewellery als 'top' ervaart en dat je blij bent met ons constant vernieuwende assortiment. Ik zal je feedback zeker doorgeven aan mijn collega's en zij zullen kijken hoe ze dit kunnen verbeteren. Zien we je snel weer in een van onze boutiques of op onze webshop? Ik hoop het! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Denise

Heel goed!

Leuke sieraden! Koop ze graag bij jullie en doe er erg lang mee!

Reactie My Jewellery:

Hi Denise! Wauw 5 sterren, super bedankt voor je goede feedback! Fijn om te horen dat je blij bent met onze sieraden en de kwaliteit hiervan, dat is precies waar wij naar streven! Mijn collega's en... Hi Denise! Wauw 5 sterren, super bedankt voor je goede feedback! Fijn om te horen dat je blij bent met onze sieraden en de kwaliteit hiervan, dat is precies waar wij naar streven! Mijn collega's en ik hopen je snel weer eens te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Kim

Leuke kleding, kwaliteit veel minder.

Leuke, trendy items.

Prijs/kwaliteit verhouding vind ik niet helemaal in balans. De kleding is leuk, maar voor de prijs verwacht je meer. Ik moet vaak eerst uitstekende draadjes los knippen en na één keer wassen begint... Prijs/kwaliteit verhouding vind ik niet helemaal in balans. De kleding is leuk, maar voor de prijs verwacht je meer. Ik moet vaak eerst uitstekende draadjes los knippen en na één keer wassen begint de kleding te pillen.

Reactie My Jewellery:

Hi Kim, bedankt voor je review! Wat leuk om te lezen dat onze items in de smaak vallen! De feedback over de prijs/kwaliteit verhouding van onze items nemen we zeker mee, dankjewel hiervoor! Indien... Hi Kim, bedankt voor je review! Wat leuk om te lezen dat onze items in de smaak vallen! De feedback over de prijs/kwaliteit verhouding van onze items nemen we zeker mee, dankjewel hiervoor! Indien een item snel kapot gaat, kun je hierover uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice, zij kijken dan graag met je mee naar een passende oplossing. We zien je graag terug op onze webshop of in een van onze boutiques! Liefs, Denise team My Jewellery

Lamyna Spinder

Ik heb hele goede ervaringen met My Jewellery!

Snelle levering, mooie producten

Ga vooral zo door!

Reactie My Jewellery:

Hi Lamyna, bedankt dat je tijd hebt genomen om ons feedback te geven! 5 sterren, wauw! Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en items, dat motiveert ons enorm om zo door... Hi Lamyna, bedankt dat je tijd hebt genomen om ons feedback te geven! 5 sterren, wauw! Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en items, dat motiveert ons enorm om zo door te gaan! Hopelijk zien we je snel weer in een van onze boutiques of op de webshop! Liefs, Denise team My Jewellery

Ilana van den bosch

Heb een aantal jurkjes van ze besteld, en ben er erg blij mee

Snelle verzending, goeie kwaliteit

Niks

Reactie My Jewellery:

Hi Ilana, een 10/10, dankjewel! Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de levertijd en de kwaliteit van onze items, daar worden we blij van! Zien we je snel weer op onze webshop of in... Hi Ilana, een 10/10, dankjewel! Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de levertijd en de kwaliteit van onze items, daar worden we blij van! Zien we je snel weer op onze webshop of in een van onze boutiques? Liefs, Denise team My Jewellery