Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Lisa

Super blij met m’n nieuwe kleding

Snelle levering, leuke producten tegen leuke prijzen!

Ik had een rokje waar een broekje in zat. Ideaal! Wilde eigenlijk nog z’n rokje maar daar kan je niet op zoeken. Staat ook niet in de titel vermeld.

Reactie My Jewellery:

Hi Lisa! WOW! Bedankt voor jouw 10/10 review! Daar worden wij enorm blij van! Als je op onze website in de zoekbalk 'Skort' intypt, verschijnen al onze broekrokjes! 'Skort' staat namelijk voor short... Hi Lisa! WOW! Bedankt voor jouw 10/10 review! Daar worden wij enorm blij van! Als je op onze website in de zoekbalk 'Skort' intypt, verschijnen al onze broekrokjes! 'Skort' staat namelijk voor short en skirt. Zien we je snel weer? Liefs, Dewi team My Jewellery

Charlie-Jane

Mooie jurken

Mooie prints

Jurken zijn voor niet voor alle bodytypes
Sommige jurken zijn de materiaal niet top

Reactie My Jewellery:

Hi Charlie-Jane! Bedankt voor jouw mooie review en je eerlijke feedback! Wij nemen jouw punten zeker mee in de toekomst. Fijn om te horen dat je zo happy wordt van onze jurken en prints! Kom je snel... Hi Charlie-Jane! Bedankt voor jouw mooie review en je eerlijke feedback! Wij nemen jouw punten zeker mee in de toekomst. Fijn om te horen dat je zo happy wordt van onze jurken en prints! Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs, Dewi team My Jewellery

Daniëlle

Snelle levering, alles staat duidelijk op de site. En wat een onwijs leuke collectie hebben jullie weer!

Geen verbeterpunten.

Reactie My Jewellery:

Hi Daniëlle! WOW! Bedankt voor je 10/10 review! Wat fijn om te horen dat je zo blij wordt van onze collectie. Zien we je snel weer? Liefs, Dewi team My Jewellery

Eric

Klantvriendelijk

Oplossingsgericht

Ga zo door

Reactie My Jewellery:

Hi Eric! Bedankt voor je goede review! Fijn dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Dit motiveert ons heel erg om zo door te gaan! Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

Joop

Goed geholpen, bij verkeerde levering, netjes afgehandeld

Ga zo door

Reactie My Jewellery:

Hi Joop! Bedankt voor je 10/10 review. YES! Super dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice met je bestelling! Heel fijn dat het opgelost is! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben... Hi Joop! Bedankt voor je 10/10 review. YES! Super dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice met je bestelling! Heel fijn dat het opgelost is! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over de items, dan mag je onze klantenservice altijd bellen. Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

Esra

Twijfel

Veel keuze

Retourafwerking online aankopen. 14 dagen of meer wachten op retourverwerking vind ik te lang.

Reactie My Jewellery:

Hi Esra! Bedankt voor je eerlijke review! Wat vervelend dat je dit zo ervaart. We hebben op dit moment een kleine vertraging in het Warehouse waardoor het iets langer kan duren dan je van ons gewend... Hi Esra! Bedankt voor je eerlijke review! Wat vervelend dat je dit zo ervaart. We hebben op dit moment een kleine vertraging in het Warehouse waardoor het iets langer kan duren dan je van ons gewend bent! We doen ons uiterste best om je pakket zo snel mogelijk te verwerken! Mocht je vragen hebben over je retourzending kun je onze klantenservice altijd een berichtje sturen. Zij kijken graag met je mee. Liefs Manon, team My Jewellery

Tess Visser

My Jewellery verkoopt altijd super leuke kleding wat altijd met de mode mee gaat. De maat en pasvorm is altijd goed

Snelle levertijd

Nvt

Reactie My Jewellery:

Hi Tess! Bedankt voor je mooie review. Wat super leuk dat je zo enthousiast bent over onze kleding en over onze levering! Dit vinden wij natuurlijk erg leuk om te horen. Veel plezier met je nieuwe... Hi Tess! Bedankt voor je mooie review. Wat super leuk dat je zo enthousiast bent over onze kleding en over onze levering! Dit vinden wij natuurlijk erg leuk om te horen. Veel plezier met je nieuwe jurk! Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs Manon, team My Jewellery.

Parijs

Top

Goede sieraden, leuke kleding

Reactie My Jewellery:

Hi! Super bedankt voor deze 10/10 review. Super om te horen dat je zo enthousiast bent over onze sieraden en kleding! Dit motiveert ons heel erg om zo door te gaan. Veel plezier met je nieuwe items!... Hi! Super bedankt voor deze 10/10 review. Super om te horen dat je zo enthousiast bent over onze sieraden en kleding! Dit motiveert ons heel erg om zo door te gaan. Veel plezier met je nieuwe items! Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

Andrea

Goed. My Jewellery heeft altijd hele leuke kleding. Altijd passend bij de nieuwste modetrends. Als er een probleem is, helpen ze ook goed mee. Er zijn ook veel mogelijkheden om in contact te komen... Goed. My Jewellery heeft altijd hele leuke kleding. Altijd passend bij de nieuwste modetrends. Als er een probleem is, helpen ze ook goed mee. Er zijn ook veel mogelijkheden om in contact te komen met de klantenservice (bellen, e-mail, contactformulier, whatsapp) en dat vind ik heel goed.

Assortiment, contactmogelijkheden klantenservice

Retourbeleid. Het zou fijn zijn als retourneren gratis wordt.

Reactie My Jewellery:

Hi Andrea, bedankt voor jouw positieve review. Super leuk om te horen dat je zo fan bent en zo graag bij ons shopt. YES! We nemen jouw feedback over het gratis retourneren zeker mee. See you soon!... Hi Andrea, bedankt voor jouw positieve review. Super leuk om te horen dat je zo fan bent en zo graag bij ons shopt. YES! We nemen jouw feedback over het gratis retourneren zeker mee. See you soon! Liefs, Sanne team My Jewellery.

Annet

Goed geholpen, fijn contact bij verkeerde levering, netjes afgehandeld

Vlot, duidelijk, vriendelijk contact

Reactie My Jewellery:

Hi Annet! Bedankt voor je 10/10 review. WOW! Super om te horen dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice. Dit vinden wij ook erg fijn om te horen! Veel plezier van je nieuwe vestjes! Kom... Hi Annet! Bedankt voor je 10/10 review. WOW! Super om te horen dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice. Dit vinden wij ook erg fijn om te horen! Veel plezier van je nieuwe vestjes! Kom je snel weer bij ons terug? Liefs Manon, team My Jewellery.