8.5/10

Ik had 4 items besteld. 2 ervan kwamen binnen aangegeven tijd, werden wel beiden apart bezorgd. De andere 2 had ik 3 maanden later nog niet gekregen. Mail verzonden en geld (30 euro) werd direct...

Snelle redundant na klacht levering.

Persoonlijke notitie bij het fout gaan van een bestelling, zeker als er al 3 maanden overheen is gegaan.

Reactie My Jewellery:

Dankjewel voor je feedback! Wat vervelend dat je geen persoonlijke bericht hebt ontvangen. Excuses hiervoor. We zullen je feedback meenemen om de communicatie hierin te kunnen verbeteren.

Josina van der Schans

Dinsdag 8 oktober een armbandje besteld, vandaag maandag 14 oktober nog niets ontvangen. Vrijdag gevraagd aan My Jewellery wanneer het armbandje geleverd gaat worden, vandaag een reactie ontvangen;...

Duidelijk vermelden op de site wanneer spullen geleverd gaan worden, alleen een vermelding het is druk en kan langer duren hoeft toch geen week langer te duren!!!

Reactie My Jewellery:

Dankjewel voor je feedback! Wat vervelend om te horen dat je pakketje later is geleverd. Wij zullen je feedback meenemen om de communicatie hierover te kunnen verbeteren. Excuses voor het ongemak.

Voor het eerst hier besteld . Duidelijke site en info over wat je besteld . Echter kreeg je pas na drie dagen een bericht dat je bestelling niet binnen 1 dag verzonden kon worden . Hoelang het dan...

Goede duidelijke site

Heb met acties je magazijn en info op orde en op voorraad !

Reactie My Jewellery:

Dankjewel voor je feedback! Wat vervelend dat je je pakketje niet op tijd hebt ontvangen. Mocht je je pakketje niet hebben ontvangen en nog meer vragen hebben over je pakketje, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit is mogelijk via verschillende kanalen; telefonisch, Whatsapp, chat, Facebook of e-mail.

Ik heb twee weken geleden een blazer besteld en een coll, waarvan na anderhalve week de coll binnenkwam zonder de blazer. Dus ik vroeg aan hun zo waar blijft de blazer maar elke keer als je contact...

Leuke site !!

Beter letten op de voorraden zodat je mensen die heel lang wachten niet hoeft teleur te stellen.

Reactie My Jewellery:

Dankjewel voor je feedback! Wat vervelend dat je je pakketje niet compleet hebt ontvangen. We zullen je feedback meenemen om dit te kunnen verbeteren. Excuses voor het ongemak!

Mooie spullen, levertijd niet oké, meer dan 5 werkdagen wachten is niet van deze tijd. Ook over het geadverteerde free gift moet je vragen, jammer! Ze hebben echt mooie artikelen maar de afhandeling...

Leuke artikelen, springen goed in op de mode van deze tijd. Artikelen blijven ook lang mooi!

Levertijd, maak waar wat je belooft

Reactie My Jewellery:

Dankjewel voor je feedback! Wat vervelend dat je pakketje later is geleverd dan verwacht. Excuses hiervoor. We zullen je feedback meenemen om de verzending van onze pakketjes te kunnen verbeteren. Mocht je je gratis gift nog niet hebben ontvangen, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice.

Jenny

Snelle levering, bij extra drukte krijg je bericht dat levering wat langer duurt.
Retour zendingen worden correct afgehandeld.

Mooie producten , zowel kleding als juwelen.
Altijd de laatste nieuwtjes

Als je een.andere maat van je online aankoop wil ruilen tegelijk met retour zending in de winkel, je toch weer eerst moet afrekenen.
Voor jullie My Jewellery extra handelingen en voor de klant extra, (tijdelijke) kosten.
Dus, gewoon omruilen. Wel zo handig.

Mijn pakketje is veel te laat.

Snelle reactie via de telefoon

Als je van tevoren weet dat het druk gaat worden door een actie daar rekening mee houden met personeel want het kan niet zo zijn dat het ander halve week duurt voordat 1 setje oorbellen binnen is wat normaal gewoon snel in huis is.

Reactie My Jewellery:

Dankjewel voor je feedback! Wat vervelend dat je je pakketje later hebt ontvangen dan normaal. Excuses hiervoor. We zullen je feedback meenemen om dit te kunnen verbeteren.

Iris

Nog nooit zo lang gewacht op een pakketje.
Kom m’n pakketje eindelijk aan zit er 1 item niet in.
Ze hebben daar ook niks van laten weten, hele slechte communicatie en proberen je niet...

Leuke dingen

Communicatie, levertind

Reactie My Jewellery:

Dankjewel voor je feedback! Wat super vervelend dat je pakketje later is geleverd dan je van ons bent gewend en dat er een item miste. Excuses voor het ongemak!
We zullen je feedback meenemen om onze verzendprocedure en communicatie over eventuele vertraging te verbeteren.

Leuke kleding en sieraden, maar ik wacht nu al twee weken op mijn pakketje. De helft van wat ik heb besteld is binnen en de rest weet ik niet waar het is. Ook slechte klantenservice, het duurt lang...

Reactie My Jewellery:

Dankjewel voor je feedback! Wat vervelend om te horen dat je pakketje later is geleverd dan verwacht. In tijden van drukte kan het langer duren voordat je je pakketje ontvangt en/of een reactie ontvangt van onze klantenservice. Wij doen er dan ook alles aan om de pakketjes zo snel mogelijk te versturen en op de berichtjes zo snel mogelijk te reageren. We zullen je feedback meenemen voor de verbetering van beide processen. Excuses voor het ongemak!

Angelique

Leuk bedrijf met ook Snelle en nette service

Fijne look and feel