Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Julia

Leuke kleding!

• leuke sieraden en kleding
• goede service
• webshop goed ingedeeld

• een app voor de webshop, werkt vaak beter dan via internet (zoals bij zalando)
• je moet veel geld betalen om te retourneren

Reactie My Jewellery:

Hi Julia, bedankt voor je feedback! Erg leuk om te lezen dat je blij bent met onze webshop, sieraden & onze service. Jouw ideeën ga ik zeker doorgeven, we gaan ons best doen! We bieden voor nu... Hi Julia, bedankt voor je feedback! Erg leuk om te lezen dat je blij bent met onze webshop, sieraden & onze service. Jouw ideeën ga ik zeker doorgeven, we gaan ons best doen! We bieden voor nu in ieder geval ook een service aan dat je jouw pakketjes wel gratis kan retourneren in een van onze boutiques. We hopen je snel weer terug te zien op onze webshop of gezellig in een van onze boutiques! Liefs, Lisanne team My Jewellery!

Conny Van Leeuwen

Goede whebschop,nadeel als er terug moet ,volle pond betalen aan verzendkosten.

Leuke hebbedingen.

Verzendkosten.

Reactie My Jewellery:

Hi Conny, super bedankt voor je feedback! Erg leuk om te lezen dat je blij bent met onze webshop! Ik ga je feedback zeker doorzetten naar mijn collega's en zij zullen kijken of ze hier iets aan... Hi Conny, super bedankt voor je feedback! Erg leuk om te lezen dat je blij bent met onze webshop! Ik ga je feedback zeker doorzetten naar mijn collega's en zij zullen kijken of ze hier iets aan kunnen veranderen. Voor nu kan je jouw pakketjes al wel gratis retourneren in een van onze boutiques! We hopen je nog eens weer te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Cheryl

Prachtige sieraden, mooie winkels, lieve medewerkers met veel geduld en aandacht voor de klant zelfs in een vol filiaal! Totally in love?

Zeer klantvriendelijk zowel winkelmedewerkers als de klantenservice.

De mogelijkheid geven om online gekochte producten ook via bezorging te retourneren. Veel klanten van my jewellry wonen niet in de buurt van een filiaal.

Reactie My Jewellery:

Hi Cheryl, super bedankt voor je feedback! Wat leuk om te lezen dat je blij bent met de sieraden & de ervaringen in onze boutique en met onze medewerkers! Je kan de items zeker ook retourneren... Hi Cheryl, super bedankt voor je feedback! Wat leuk om te lezen dat je blij bent met de sieraden & de ervaringen in onze boutique en met onze medewerkers! Je kan de items zeker ook retourneren via de post, hier zitten wel kosten aan verbonden. Je kan alle retouropties vinden op onze website! Ik & mijn collega's hopen je nog eens terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Maureen jacobs

Super goed!

Snelle verzending! Duidelijke site en de sieraden kun je omhouden met douchen etc. Verkleuren niet!

Reactie My Jewellery:

Hi Maureen! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven, super lief! Ik vind het erg leuk om te lezen dat je blij bent met onze site en de kwaliteit van onze sieraden! We hopen je snel... Hi Maureen! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven, super lief! Ik vind het erg leuk om te lezen dat je blij bent met onze site en de kwaliteit van onze sieraden! We hopen je snel nog eens terug te zien op de webshop of in een van onze boutiques! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Jessy

Leuke mooie spulletjes! Snelle verzending

Snelle verzending

Geen... doen waar je goed in bent

Reactie My Jewellery:

Hi Jessy, bedankt voor je feedback! Ik vind het super leuk om te zien dat je enthousiast bent over My Jewellery! Ik & mijn collega's hopen je nog eens terug te zien in een van onze boutiques of... Hi Jessy, bedankt voor je feedback! Ik vind het super leuk om te zien dat je enthousiast bent over My Jewellery! Ik & mijn collega's hopen je nog eens terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Inge

Communicatie, levering,

Op de website de winkelvoorraad kunnen zien of je kunnen inschrijven voor een bepaalde maat die momenteel niet op voorraad is.

Reactie My Jewellery:

Hi Inge! Bedankt voor je review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over de communicatie en levering van My Jewellery! We nemen je tip ook zeker mee zodat we dit in de toekomst kunnen... Hi Inge! Bedankt voor je review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over de communicatie en levering van My Jewellery! We nemen je tip ook zeker mee zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren en je meer informatie kunnen geven! Hopelijk mogen we je snel weer blij maken met een van onze gave nieuwe items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Nathalie van bilzen

Mooie sieraden voor leuke prijzen. Houden goed hun kleur.
Snelle bezorging

Kwaliteit en prijs verhouding

Kleren zijn vaak korte rokjes , maar wij zijn groot dus altijd te kort. Is wel jammer

Reactie My Jewellery:

Hi Nathalie, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je blij bent met onze sieraden! Ik zal je feedback zeker doorzetten naar mijn collega's van team inkoop en zij zullen kijken wat ze... Hi Nathalie, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je blij bent met onze sieraden! Ik zal je feedback zeker doorzetten naar mijn collega's van team inkoop en zij zullen kijken wat ze hier aan kunnen veranderen! We hopen je nog eens terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Dennis Zwakhals

Goed, snelle verzending!

Snelle verzending en leuke collectie

Reactie My Jewellery:

Hi Dennis! Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt bij My Jewellery en dat je onze collectie zo leuk vindt! Hopelijk kunnen we jou snel weer blij maken met onze... Hi Dennis! Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt bij My Jewellery en dat je onze collectie zo leuk vindt! Hopelijk kunnen we jou snel weer blij maken met onze nieuwe items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery

Marjolijn van Schooten

Leuke kleding en sieraden met de laatste trends!

Reactie My Jewellery:

Hi Marjolijn! Dankjewel voor de review. Wat super om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We volgen inderdaad altijd de laatste trends! We hopen je snel weer terug te zien in een... Hi Marjolijn! Dankjewel voor de review. Wat super om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We volgen inderdaad altijd de laatste trends! We hopen je snel weer terug te zien in een van onze boutiques of in onze webshop! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery

Sharon

Hele fijne winkel met mooie kwalitatieve producten met betaalbare prijzen

Snelle en goede service

Nog meer boutique’s op starten door het land ;)

Reactie My Jewellery:

Hi Sharon! Bedankt voor de review. Wat leuk om jouw positieve en enthousiaste mening over My Jewellery te lezen! Nog meer boutiques door Nederland zou inderdaad heel gaaf zijn, we groeien elke dag... Hi Sharon! Bedankt voor de review. Wat leuk om jouw positieve en enthousiaste mening over My Jewellery te lezen! Nog meer boutiques door Nederland zou inderdaad heel gaaf zijn, we groeien elke dag dus wie weet dat dit in de toekomst nog gaat gebeuren! Stay tuned! Ik hoop dat we jou heel snel weer blij mogen maken met een van onze gave nieuwe items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery