My Jewellery

My Jewellery Ook benieuwd naar feedback over de webshop My Jewellery? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company6416
Uitstekend (10/10)
94 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen My Jewellery met 8.8/10. Gebaseerd op 6416 ervaringen.

Goed (8/10)

Telefoonhoesje dat ik een paar weken terug heb besteld heeft een erg goede kwaliteit, is stevig, verkleurd niet zoals sommige goedkopere hoesjes van andere merken wel doen.

Beter foto's van met name kleding. Niet kleding getailleerd laten lijken terwijl het dat niet is.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Enkele keren wat besteld, over het algemeen tevreden. echter laatst een jurkje besteld wat niet voldeed aan de verwachtingen. eerst een maat m besteld, deze was veel te groot. toen omgeruild voor een maat s, maar deze was eveneens nog te groot. op de foto's op de site zag het eruit als een getailleerd jurkje, maar dit bleek in het echt helemaal niet te zijn. op de site stond wel aangegeven dat het jurkje 'wat wijder' valt, maar als klant kun je niet zien wat 'wat wijder' is. vond dit dus misleidend overkomen en het jurkje ook teruggestuurd. binnen een paar dagen kreeg ik een mail van afterpay dat het bedrag berekend was.

Vuur

Ik vind het jammer dat de klant moet betalen voor retour zenden van productie fouten bij kleding. het is niet klantvriendelijk.

Goed (8/10)

Goede beschrijving van het product goed aangegeven of iets uit verkocht was of niet en of je maat aanwezig was

Jammer dat het tot 17 uur is dat het product dezelfde dag nog wordt verstuurd en niet tot 21 uur.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Had een suede jurk besteld besteld en voldeed goed aan mijn verwachtingen.

Roos
Roos
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering. goede service.

Jolijn Stas
Jolijn Stas

Ik vond de snelle reactie opvallend. Een snelle levering en ook bij retournering kreeg ik al snel een mail dat mijn pakket in behandeling werd genomen!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een online bestelling geplaatst.

Anouk
Anouk

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een telefoon hoesje besteld! na 2 dagen in huis. super!.

Uitstekend (10/10)

Duidelijk en kleurige web site.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele goede en snelle service, op een zeer klantvriendelijke manier. heb het als zeer prettig ervaren.

Marieke
Marieke

Snelle bezorging, netjes verpakt, goede pasmaat.

Ik vroeg aan de klantenservice wanneer een artikel op voorraad zou komen. Er werd aangegeven dat dat onbekend was, waarna ik de volgende dag op de webshop keek en het artikel weer op voorraad was. Ook kreeg ik geen back in stock mailtje, waar ik me wel voor had ingeschreven.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben tevreden over het product, zie onderstaande opmerkingen !.

Stefanie Cinkl
Stefanie Cinkl

Snelle levering! Als je een vraag hebt, staat deze er duidelijk bij op de site.. duidelijke en makkelijke site.

Vorige week 1 van de 2 rokjes terug gestuurd, maar heb nog niets ontvangen of hij is aangekomen. Wel heb ik gelezen op de site hoe het dan werkt met afterpay! Fijn :-)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heb +-2 weken geleden een rokje besteld. het was heel snel geleverd, en de bestelling ging soepel. fijne site, niet te moeilijk.

Uitstekend (10/10)

Netjes verpakt en in vrolijke verpakking.

Ik vind de verzendkosten vrij hoog. Zelfs als ik een item wil bestellen dat gewoon als brievenbuspost verstuurd kan worden, bedragen de verzendkosten minimaal € 2,95.

Snelle verzending.

Bedrijfsinformatie

My Jewellery is de plek voor on-trend sieraden & accessoires. Wat begon als hobby is uitgegroeid tot een vooraanstaand sieradenlabel en een uitgebreide webshop.
Adres
Postbus 1770