Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Tess

Superr leuke items en snelle levering en in de winkels zijn super gezellige medewerkers

Leuke items

Reactie My Jewellery:

Hi Tess, bedankt voor je feedback! Super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze webshop en boutiques. Mijn collega's in de boutique zullen dit vast leuk vinden om te horen. We zien je... Hi Tess, bedankt voor je feedback! Super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze webshop en boutiques. Mijn collega's in de boutique zullen dit vast leuk vinden om te horen. We zien je graag terug in een van onze boutiques of op onze webshop. Liefs, Amy team My Jewellery!

Caro

Superleuke items, snelle levering.

Diversiteit

Reactie My Jewellery:

Hi Caro! Wat leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We hopen je snel weer terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Amy team My... Hi Caro! Wat leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We hopen je snel weer terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Amy team My Jewellery!

Monique

Leuke website en een snelle levering.

Altijd trendy assortiment voor alle leeftijden.

Geen.

Reactie My Jewellery:

Hi Monique! Bedankt voor je review! Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We hopen je snel weer blij te kunnen maken met een van onze gave nieuwe items! Liefs, Rosa-Lynn... Hi Monique! Bedankt voor je review! Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We hopen je snel weer blij te kunnen maken met een van onze gave nieuwe items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Mevr. F. van der Wal

Makkelijke website en goede levering

Retour kan volgens mij sneller geregeld worden

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons! We nemen je feedback ook zeker mee om dit in de toekomst te kunnen verbeteren! Hopelijk zien we je snel weer op... Hi! Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons! We nemen je feedback ook zeker mee om dit in de toekomst te kunnen verbeteren! Hopelijk zien we je snel weer op onze webshop of in een van onze boutiques! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Eline

Top

Goede kwaliteit

Reactie My Jewellery:

Hi Eline! Bedankt voor je review! Wat leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We hopen dat we je snel weer blij kunnen maken met een van onze nieuwe items! Liefs, Rosa-Lynn... Hi Eline! Bedankt voor je review! Wat leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We hopen dat we je snel weer blij kunnen maken met een van onze nieuwe items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Maud

Heel fijn!

De ruime keuze in sieraden en kleding. En de video bij sommige kleding stukken zo kun je zien hoe de kleding valt.

Sommige in schuif sieraden zijn Moeilijk vast te krijgen.

Reactie My Jewellery:

Hi Maud! Bedankt voor je review! Super leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over onze ruime collectie! We nemen je tip ook zeker mee om in onze toekomst onze sieraden en andere items te kunnen... Hi Maud! Bedankt voor je review! Super leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over onze ruime collectie! We nemen je tip ook zeker mee om in onze toekomst onze sieraden en andere items te kunnen verbeteren, dankjewel hiervoor! We hopen je graag snel weer te zien in onze boutiques of in onze webshop! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

karlijn

Altijd goeie service

Mooie sieraden en blijven mooi

Misschien kleding ook uitbrengen in xxl want de xl is meestal te krap

Reactie My Jewellery:

Hi Karlijn! Bedankt voor je review! Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent over onze sieraden! We nemen je tip ook zeker mee om in de toekomst onze items te kunnen verbeteren! We hopen je snel... Hi Karlijn! Bedankt voor je review! Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent over onze sieraden! We nemen je tip ook zeker mee om in de toekomst onze items te kunnen verbeteren! We hopen je snel weer terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Roos

Goede kwaliteit

Niks

Reactie My Jewellery:

Hi Roos! Bedankt voor je review! Wat leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We hopen je snel weer te zien in een van onze boutiques of in onze webshop! Liefs, Rosa-Lynn team... Hi Roos! Bedankt voor je review! Wat leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We hopen je snel weer te zien in een van onze boutiques of in onze webshop! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Amber van Opijnen

Mooie sieraden en een snelle bezorging!

Sieraden blijven lang mooi

Reactie My Jewellery:

Hi Amber! Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze sieraden! We hopen dat we je snel weer blij kunnen maken met een van onze gave items! Liefs, Rosa-Lynn... Hi Amber! Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze sieraden! We hopen dat we je snel weer blij kunnen maken met een van onze gave items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Elise Klaassens

Hele fijne winkel en mooie web side

Ziet er mooi uit en producten zijn echt heel goed

Reactie My Jewellery:

Hi Elise, bedankt voor je feedback! Superfijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. We zien je heel graag terug op onze webshop of in onze boutiques! Liefs, Jeske Team My Jewellery!