Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Esra

Erg leuke sieraden en van goede kwaliteit. Ze verkleuren niet maar de armbanden zijn echt te groot en je kan ze niet kleiner maken… valt helaas steeds van mn hand af.

goede kwaliteit

armband in verschillende maten maken of zorgen dat je hem zelf kunt verstellen

Tessa

Ik koop al mijn kettingen en oorbellen hier

Leuke producten voor een scherpe prijs

Ik kocht twee jaar terug een ketting waarbij de draaischakel niet goed werkte, hiermee ben ik naar de winkel gegaan en ik mocht hem wisselen. Vorige week kocht ik weer een ketting en deze ging... Ik kocht twee jaar terug een ketting waarbij de draaischakel niet goed werkte, hiermee ben ik naar de winkel gegaan en ik mocht hem wisselen. Vorige week kocht ik weer een ketting en deze ging vandaag stuk, ik droeg hem veel en ik douch niet met mijn sieraden. Ik denk een foutje? Ik heb de bon niet meer dus ik kan hem waarschijnlijk niet inruilen. Jammer. Bij andere producten die ik heb gekocht gebeurt dit (nog) niet. De kwaliteit is vaak erg goed maar twee maal wat minder..

Reactie My Jewellery:

Hi Tessa, bedankt voor je eerlijke review. Wat leuk om te lezen dat je alle sieraden bij My Jewellery shopt. Wij hanteren een garantietermijn van 8 weken op een kapot item, omdat we er binnen dit... Hi Tessa, bedankt voor je eerlijke review. Wat leuk om te lezen dat je alle sieraden bij My Jewellery shopt. Wij hanteren een garantietermijn van 8 weken op een kapot item, omdat we er binnen dit termijn vanuit kunnen gaan dat er inderdaad iets mis is geweest met het product. Als een item buiten dit termijn valt en kapot gaat is het niet mogelijk om na te gaan of dit aan het product heeft gelegen of aan de gebruikswijze. Desondanks je ervaring, hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Angelique Boddeman

Snelle verzending, goede prijs en blijft verrassend mooi.

Reactie My Jewellery:

Hi Angelique, bedankt voor je fijne review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze prijs/kwaliteit verhouding. Dit geeft ons motivatie om zo door te gaan. Mocht je in de toekomst nog... Hi Angelique, bedankt voor je fijne review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze prijs/kwaliteit verhouding. Dit geeft ons motivatie om zo door te gaan. Mocht je in de toekomst nog verbeter punten hebben horen we dit graag, alle feedback is welkom. We hopen dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs Nicky, team My Jewellery.

tara

Positief, de gouden sieraden verkleuren helaas wel

Ruime keuze

dat de gouden sieraden verkleuren..

Reactie My Jewellery:

Hi Tara, bedankt voor je eerlijke review. Wij hanteren een garantietermijn van 6 maanden op een verkleurd item. Via de klantenservice kijken we hierin altijd met je mee naar een oplossing. Zou je... Hi Tara, bedankt voor je eerlijke review. Wij hanteren een garantietermijn van 6 maanden op een verkleurd item. Via de klantenservice kijken we hierin altijd met je mee naar een oplossing. Zou je contact willen opnemen via de link: https://www.my-jewellery.com/nl-nl/klantenservice/contact_us . Fijn om te lezen dat je verdere ervaring goed is. Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs, Fleur team My Jewellery.

Marie De Cordier

👍

mooi

Reactie My Jewellery:

Hi Marie, bedankt voor je leuke review. Wat fijn om te lezen dat je My Jewellery een 10 uit 10 geeft. Dat geeft ons motivatie om zo door te gaan. Mochten er in het vervolg nog feedbackpuntjes zijn,... Hi Marie, bedankt voor je leuke review. Wat fijn om te lezen dat je My Jewellery een 10 uit 10 geeft. Dat geeft ons motivatie om zo door te gaan. Mochten er in het vervolg nog feedbackpuntjes zijn, laat dit dan zeker weten. Zo kunnen we jouw shop ervaring verbeteren. Zien we je snel weer? Liefs, Fleur team My Jewellery.

Sylvia

Ring na een paar weken kapot, contact gezocht met de klantenservice, zeer vriendelijk geholpen en na een paar dagen een nieuwe ring met nog enkele cadeautjes. Waar maak je dat nog mee!

Mooie sieraden voor heel prettige prijzen

Reactie My Jewellery:

Hi Sylvia, bedankt voor je leuke review. Wij hanteren een garantietermijn van 8 weken op een kapot item. Goed dat je daarom contact hebt opgenomen met de klantenservice. We kijken daarin altijd met... Hi Sylvia, bedankt voor je leuke review. Wij hanteren een garantietermijn van 8 weken op een kapot item. Goed dat je daarom contact hebt opgenomen met de klantenservice. We kijken daarin altijd met je mee naar de mogelijkheden. Veel plezier van de nieuwe ring. Tot snel! Liefs, Fleur team My Jewellery.

Leonore Houben

Vrijwel alleen maar positief!

Overzichtelijke website

Soms staat er dat een product nog op voorraad is terwijl dit niet zo is. Zou beter aangegeven kunnen worden

Reactie My Jewellery:

Hi Leonore, bedankt voor je eerlijke review. Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring bij ons beleefd. Uiteraard is alle feedback van harte welkom. We zullen deze zeker meenemen naar de... Hi Leonore, bedankt voor je eerlijke review. Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring bij ons beleefd. Uiteraard is alle feedback van harte welkom. We zullen deze zeker meenemen naar de juiste afdeling. Zien we jou snel weer? Liefs, Fleur team My Jewellery.

Janine

Altijd goed

Bezorging via PostNL! Budbee was vreselijk.
Altijd mooie producten. Ik koop er m’n sieraden en kleding. Al vanaf het begin en het wordt alleen maar beter!
Ook sale items altijd veel...
Bezorging via PostNL! Budbee was vreselijk.
Ook sale items altijd veel keuze en mooie aanbiedingen!
Echt 1 van m’n lievelings winkels. Zowel online als boutique

Tip: een MyJewellery app!!!!

Reactie My Jewellery:

Hi Janine, bedankt voor je eerlijke review. Feedback is altijd welkom. We zullen deze zeker meenemen voor in het vervolg. Momenteel hebben we als bezorgopties enkel nog PostNL en DHL. Wellicht dat... Hi Janine, bedankt voor je eerlijke review. Feedback is altijd welkom. We zullen deze zeker meenemen voor in het vervolg. Momenteel hebben we als bezorgopties enkel nog PostNL en DHL. Wellicht dat er in de toekomst ook een My Jewellery app komt. Dat zou super tof zijn! Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs, Fleur team My Jewellery.

Isabella

Slechte sieraden. Oorbellen meteen stuk na het openen van de verpakking. Vervolgens moet je maar net binnen 14 dagen tijd te hebben om er mee terug te gaan naar de winkel…

Reactie My Jewellery:

Hi Isabella, bedankt voor je eerlijke review. Wij hanteren een garantietermijn van 8 weken op een kapot item. Ik raad je aan om direct contact op te nemen met de klantenservice, wanneer er iets mis... Hi Isabella, bedankt voor je eerlijke review. Wij hanteren een garantietermijn van 8 weken op een kapot item. Ik raad je aan om direct contact op te nemen met de klantenservice, wanneer er iets mis is met het item. Zij kijken dan graag met je mee naar een oplossing. Fijn dat je verder tevreden bent over de sneller levering. Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

floor van rijsewijk

Het product is erg mooi lang genoeg echt top. alleen id dat binnenste doorzichtige knopje er bij mij al vanaf gevalen na de eerste keer dragen een beetje jammer.

de broek is perfect lang en een maat XL valt ook echt al een XL

snellere bezorging, heb bijna een week zitten wachten beetje jammer

Reactie My Jewellery:

Hi Floor, bedankt voor je eerlijke review. Wij hanteren een garantietermijn van 8 weken op een kapot item. Ik raad je aan om direct contact op te nemen met de klantenservice, wanneer er iets mis is... Hi Floor, bedankt voor je eerlijke review. Wij hanteren een garantietermijn van 8 weken op een kapot item. Ik raad je aan om direct contact op te nemen met de klantenservice, wanneer er iets mis is met het item. Zij kijken dan graag met je mee naar een oplossing. Fijn dat je verder tevreden bent over de items. Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.