Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Lili

Mooiste en leukste sieraden!

Zowel online als in de winkel vind ik shoppen bij My Jewellery erg fijn! Hoe behulpzaam en klantvriendelijk in de winkel zijn, of de snelheid reactie / service die je online krijgt.. (pakketje... Zowel online als in de winkel vind ik shoppen bij My Jewellery erg fijn! Hoe behulpzaam en klantvriendelijk in de winkel zijn, of de snelheid reactie / service die je online krijgt.. (pakketje zondag besteld, dinsdag in de brievenbus) Wauwie gewoon helemaal top!

Paula vd H

Leuke producten en duidelijke website. Bestellen gaat gemakkelijk en bestelling is snel geleverd. Top

Duidelijke website, snelle leverinf

Jammer dat retourneren voor eigen kosten is (en een winkel niet in de buurt) dat maakt het niet interessant om de armbandjes (Moederdag kadootje bested door mijn man) die niet passen om te ruilen.

Kiki Fransen

Super service

Klantvriendelijkheid, snelle service

Sofie Lindeman

Netjes en verzorgd

Reactie My Jewellery:

Hi Sofie, bedankt voor je positieve review! Super fijn dat je zo'n goede ervaring met ons hebt. We hopen je snel weer een keertje bij ons terug te zien. Liefs, Amy team My Jewellery.

Veerle

Geweldig

Goede kwaliteit, klantvriendelijk en snel antwoord

Reactie My Jewellery:

Hi Veerle, bedankt voor jouw review. Wat een lieve complimenten over onze kwaliteit en klantenservice! Hopelijk kom je nog vaker bij ons shoppen! Liefs, Lisanne team My Jewellery.

Maria

Top klantenservice

Snelle klachtafhandeling en denk goed mee met de klacht. Erg vriendelijk

Reactie My Jewellery:

Hi Maria, bedankt voor jouw review. Goed om te horen dat jouw klacht snel was opgelost door de meiden van onze klantenservice, heel fijn! Hopelijk tot snel! Liefs, Lisanne team My Jewellery.

Sofie

Super !

Snelle klantenservice, zelfs op zondag !

Reactie My Jewellery:

Hi Sofie, bedankt voor jouw review. Wat super leuk dat jij ons 5-sterren hebt gegeven! Kom je snel weer bij ons shoppen? I hope so! Liefs, Lisanne team My Jewellery.

Annamarie Slats

Zeer goed!

Snelle levering en hele snelle reactie op vragen via de mail....... zelfs op moederdag!

Reactie My Jewellery:

Hi Annamarie, bedankt voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je zo te spreken bent over onze levering en klantenservice, we staan elke dag graag voor je klaar! Hopelijk tot snel! Liefs, Lisanne... Hi Annamarie, bedankt voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je zo te spreken bent over onze levering en klantenservice, we staan elke dag graag voor je klaar! Hopelijk tot snel! Liefs, Lisanne team My Jewellery.

Martine Geluk

Leuke mooie artikelen gekocht en snel in huis.

Snelle en duidelijke communicatie

Reactie My Jewellery:

Hi Martine, bedankt voor jouw review. Wat super fijn dat jij ons een 5-sterren review hebt gegeven en geen verbeterpunten voor ons hebt! Hopelijk zien we je snel weer terug! Liefs, Lisanne team My... Hi Martine, bedankt voor jouw review. Wat super fijn dat jij ons een 5-sterren review hebt gegeven en geen verbeterpunten voor ons hebt! Hopelijk zien we je snel weer terug! Liefs, Lisanne team My Jewellery.

Bianca Willems

Prima!

Fijne klantenservice, meteen reactie op je vraag??

Reactie My Jewellery:

Hi Bianca, bedankt voor jouw review! Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice! Tot snel in onze boutiques of webshop. Liefs, Laura team My Jewellery!