Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Evy

Voor de eerste keer een bestelling gedaan van een enkelbandje. Prima levering en voor herhaling vatbaar.

Snelle levering, leuke collectie

Kadotasje zou gratis moeten zijn, € 1.50 is best prijzig voor een heel klein exemplaar.
Jammer dat niet alles in de fysieke winkel te krijgen is, wasrdoor je alsnog online moet bestellen.

Reactie My Jewellery:

Hi Evy, bedankt voor je review! Wat leuk om te horen dat je voor de eerste keer een bestelling bij ons hebt gedaan en wat goed om te horen dat je er zo tevreden over bent! Dat horen we natuurlijk... Hi Evy, bedankt voor je review! Wat leuk om te horen dat je voor de eerste keer een bestelling bij ons hebt gedaan en wat goed om te horen dat je er zo tevreden over bent! Dat horen we natuurlijk graag! 🤗 Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe enkelbandje en hopelijk kom je snel weer gezellig shoppen! Liefs, Kay team My Jewellery

Amy bregman

Super mooie sieraden!

Snelle reactie op mijn vraag en snelle levering

Geen tips!

Reactie My Jewellery:

Hi Amy, bedankt voor je positieve review! Wat super om te horen dat je zo enthousiast bent over onze leuke sieraden 🤩 En wat fijn dat je pakketje zo snel is geleverd! Ik wens je heel veel plezier... Hi Amy, bedankt voor je positieve review! Wat super om te horen dat je zo enthousiast bent over onze leuke sieraden 🤩 En wat fijn dat je pakketje zo snel is geleverd! Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe sieraden en hopelijk kom je snel weer gezellig shoppen! Liefs, Kay team My Jewellery

jose

Mooie vestjes

snelle levering

Reactie My Jewellery:

Hi Jose! Bedankt voor de goede review! Fijn dat je zo tevreden bent over onze levering. Veel plezier met je nieuwe items! Kom je snel weer shoppen? Liefs Manon, team My Jewellery.

Suus

Heel positief

Sieraden blijven mooi

Reactie My Jewellery:

Hi Suus! Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van onze sieraden. Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery

Beau Faber

Snelle bezorging

Reactie My Jewellery:

Hi Beau! Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat je zo tevreden bent over onze levering. Ik wens je veel plezier met je nieuwe items! Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

Griet

Mooie en gezellige winkels

Vlotte en snelle levering bij online bestelling

Reactie My Jewellery:

Hi Griet! Bedankt voor jouw vijfsterren-review. WOW! Super om te horen dat je zo mega tevreden bent over My Jewellery! Wij zijn heel erg blij met deze review! Zien we je snel weer terug? Liefs... Hi Griet! Bedankt voor jouw vijfsterren-review. WOW! Super om te horen dat je zo mega tevreden bent over My Jewellery! Wij zijn heel erg blij met deze review! Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

Suzanne

Snelle levering. Leuke collectie

Reactie My Jewellery:

Hi Suzanne! Bedankt voor je vijfsterren-review. YES! Super dat je zo mega tevreden bent over de levering. Ik wens je veel plezier met je nieuwe jurk! Kom je snel weer shoppen? Liefs Manon, team My... Hi Suzanne! Bedankt voor je vijfsterren-review. YES! Super dat je zo mega tevreden bent over de levering. Ik wens je veel plezier met je nieuwe jurk! Kom je snel weer shoppen? Liefs Manon, team My Jewellery

Smit

De bezorging is snel en de kleding van een goede kwaliteit

Dat het bestelde product goed wordt ingepakt en van prima kwaliteit is .

Nee die heb ik nog niet.

Reactie My Jewellery:

Hi Greet! Bedankt voor de vijfsterren-review. WOW! Fijn dat je zo mega tevreden bent over de items en de levering! Ik wens je veel plezier van je items. Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team... Hi Greet! Bedankt voor de vijfsterren-review. WOW! Fijn dat je zo mega tevreden bent over de items en de levering! Ik wens je veel plezier van je items. Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My jewellery

Chantal

Kleding welke altijd mee gaat in de trends van het moment!

Snelle levering super fijn! Pasvorm is mooi en gericht op echte vrouwenlichamen. In de kleding van my jewellery voel ik mij vaak erg fijn!

Soms versturen ze kleding verfrommeld op. Zo had ik laatst een jurkje dat helemaal gekreukeld binnen kwam.

Ook was er verschil in de verpakkingen. 1 was afsluitbaar met een rits en de...

Ook was er verschil in de verpakkingen. 1 was afsluitbaar met een rits en de ander met zelfklevend plakband. Persoonlijk zou ik voor alle kleding dezelfde verpakking kiezen en minder plastic gebruiken.

Verder vind ik de prijs kwaliteitsverhouding wel wat duur. Ik ben benieuwd hoe deze prijzen worden berekend. Leuk zou zijn als jullie iets over duurzaamheid / fabriek waar jullie de kleding laten maken etc info geven!

Natalie

Super goed

Snelle levering, alle producten mooi in verpakking, sieraden zien er geweldig uit! Whatsapp contact verliep ook super snel en vlot. Ik heb nu 2 bestellingen er geplaatst en 2 keer een mooie ketting... Snelle levering, alle producten mooi in verpakking, sieraden zien er geweldig uit! Whatsapp contact verliep ook super snel en vlot. Ik heb nu 2 bestellingen er geplaatst en 2 keer een mooie ketting cadeau gekregen en een canvas tas♡ hou er van als je cadeautjes erbij krijgt

Geen, ga zo door!

Reactie My Jewellery:

Hi Natalie! Bedankt voor je vijfsterren-review. WOW! Fijn om te horen dat je zo mega tevreden bent over My Jewellery! Dit motiveert ons heel erg om zo door te gaan. Veel plezier met je items! Zien... Hi Natalie! Bedankt voor je vijfsterren-review. WOW! Fijn om te horen dat je zo mega tevreden bent over My Jewellery! Dit motiveert ons heel erg om zo door te gaan. Veel plezier met je items! Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.