Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Quinty

Heel goed

Goede kwaliteit voor een prima prijs. Goud verkleurt niet!

Eline Anné

Super snelle levering

Eenvoudig besteld

Ella

Over het algemeen prima

Snelle klantenservice en gratis verzenden

Retourneren kost geld
Retourneren winkel is niet voor iedereen haalbaar

Reactie My Jewellery:

Hi Ella, bedankt voor jouw review. Super fijn om te horen dat je onze costumer service en verzendproces goed hebt ervaren! Ik neem jouw verbeterpunt over de retourkosten intern mee, wie weet voor in... Hi Ella, bedankt voor jouw review. Super fijn om te horen dat je onze costumer service en verzendproces goed hebt ervaren! Ik neem jouw verbeterpunt over de retourkosten intern mee, wie weet voor in de toekomst! Hopelijk zien we gauw in onze webshop of in een van onze boutiques. Liefs, Maxime team My Jewellery

Sanne Thijssens

Super goed!

Snel antwoord op je vraag! Super vriendelijke mensen! Heel aardig en goede service.??

Geen verbeterpunten!

Reactie My Jewellery:

Hi Sanne, erg bedankt voor jouw positieve review! Super fijn om te horen dat je onze costumer service zo'n groot compliment geeft. We waarderen dit enorm! Hopelijk zien we je gauw in een van onze... Hi Sanne, erg bedankt voor jouw positieve review! Super fijn om te horen dat je onze costumer service zo'n groot compliment geeft. We waarderen dit enorm! Hopelijk zien we je gauw in een van onze boutiques of online! Liefs, Maxime team My Jewellery

Morgan

Heel goed

klantvriendelijk, snelle reactie en snelle bezorging

gratis verzending zou heel fijn zijn, dan bestel ik een STUK sneller.

Reactie My Jewellery:

Hi Morgan, bedankt voor jouw review. Super fijn om te horen dat je tevreden bent over onze costumer service, dit waarderen wij enorm! Ik zal jouw verbeterpunt over onze bezorgkosten zeker doorgeven,... Hi Morgan, bedankt voor jouw review. Super fijn om te horen dat je tevreden bent over onze costumer service, dit waarderen wij enorm! Ik zal jouw verbeterpunt over onze bezorgkosten zeker doorgeven, mijn collega's zullen kijken of zij dit kunnen verbeteren! Wist je dat de verzending van jouw pakketje al gratis is als je boven de 50,00 euro besteld? We hopen je snel te zien in onze boutiques of online! Liefs, Maxime team My Jewellery

Evi

Fijne service, leuke winkel!

Leuke marketing, erg vernieuwend mbt tot spullen.

De site is niet heel fijn in gebruik. Loopt veel vast, laad erg langzaam. Op tablet pakt hij niet de hele site dus daar kan nog aan gesluiteld worden.

Reactie My Jewellery:

Hi Evi, super bedankt voor jouw feedback! Erg leuk om te zien dat jij zo blij bent met onze boutiques, on trend items & onze service. Dat is precies waar wij elke dag onze uiterste best voor... Hi Evi, super bedankt voor jouw feedback! Erg leuk om te zien dat jij zo blij bent met onze boutiques, on trend items & onze service. Dat is precies waar wij elke dag onze uiterste best voor doen! Jammer om te lezen dat jouw ervaring niet altijd even prettig is, ik ga dit zeker doorgeven. Mijn collega's zullen kijken hoe ze dit kunnen verbeteren! Kom je snel weer eens een kijkje bij ons nemen? Ik hoop het! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Dafne van der Woude

Mijn ervaring met My Jewellery is super goed

De verpakking waarin hef bezorgd word is fijn en het is er altijd lekker snel

Reactie My Jewellery:

Hi Dafne, wauw bedankt voor je 5 sterren feedback! Ik vind het erg fijn om te zien dat je zo blij bent met met jouw bestelling & de snelle levering, mijn collega's doen daar altijd hun uiterste... Hi Dafne, wauw bedankt voor je 5 sterren feedback! Ik vind het erg fijn om te zien dat je zo blij bent met met jouw bestelling & de snelle levering, mijn collega's doen daar altijd hun uiterste best voor! Hopelijk kom jij snel weer eens bij ons shoppen. Liefs, Janneke team My Jewellery!

Clancy

Super!

Goede kwaliteit & service!

Reactie My Jewellery:

Hi Clancy, wauw erg bedankt voor jouw positieve review. We zijn heel blij om te horen dat je onze kwaliteit en service zo goed vindt! Hopelijk kom je snel weer eens een kijkje nemen op onze webshop... Hi Clancy, wauw erg bedankt voor jouw positieve review. We zijn heel blij om te horen dat je onze kwaliteit en service zo goed vindt! Hopelijk kom je snel weer eens een kijkje nemen op onze webshop of gezellig in een van onze boutiques. Liefs, Maxime team My Jewellery

Els Dooms

Super !

Zeer snelle levering. Stoffen mondmaskers besteld, kwalitieit is super. Heel fijn om te dragen

Reactie My Jewellery:

Hi Els, bedankt voor jouw mooie complimenten! Ik vind het super fijn om te zien dat jij blij bent met jouw mondkapjes, de kwaliteit hiervan en de snelle levering! Wij vinden jouw mening erg... Hi Els, bedankt voor jouw mooie complimenten! Ik vind het super fijn om te zien dat jij blij bent met jouw mondkapjes, de kwaliteit hiervan en de snelle levering! Wij vinden jouw mening erg belangrijk, daarom hoor ik het ook graag als jij eens een verbeterpuntje tegenkomt. Hopelijk zien we je snel weer op onze webshop of in een van onze boutiques! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Mirte

Heel tevreden!

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouden

Reactie My Jewellery:

Hi Mirte, bedankt voor jouw fijne feedback! Super leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent over ons en wat fijn dat jij blij bent met onze items & de kwaliteit daarvan! Jij hebt jouw pakketje... Hi Mirte, bedankt voor jouw fijne feedback! Super leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent over ons en wat fijn dat jij blij bent met onze items & de kwaliteit daarvan! Jij hebt jouw pakketje snel ontvangen, hier doen wij elke dag erg ons best voor. Mijn collega's & ik hopen dat je snel weer eens komt shoppen op onze webshop of gezellig in een van de boutiques! Liefs, Janneke team My Jewellery!