8.5/10

Kae

Bestellen kan ook maar sinds kort ook een nieuwe super leuke boutique bij mij in de buurt.

Super leuke details aan al jullie spullen!!

MJ

Hele fijne service!

Snelle levering, fijne service, mooie winkels!

Goed ik heb 2 paar hele leuke oorbellen gekocht en ook 2 armbandjes met kraaltjes alleen er zijn al 3 kralen in 4 dagen dat ik dat armbandje had eruit geschoten.

Goede en snelle levering

Joelle

Producten zijn altijd top. Alleen bestellen kost veel moeite

Snel geleverd

Heel vaak lukt het niet om te betalen. Krijg dan foutmeldingen, website ligt er ineens uit of ik moet mn adres opnieuw bevestigen maar zodra ik dit doet blijft hij hetzelfde aangeven.

Silvia

Ik hou van dit bedrijf! Ze leveren prachtige sieraden en in verpakking die al bijna zonde is om weg te gooien. Ik heb nooit problemen gehad

Goede kwaliteit, mooie versiering

Niksss!

Romilda

Mooie producten, fijne service en snelle levering

Leveringen, producten

Winny

Leuke winkel

Super leuke producten
Stainless steel
Goede prijs
Goede verzending
Fijne website

Aangeven of er nikkel inzit of niet

Ik heb een positieve ervaring met My Jewellery. Ik ben erg tevreden met de gekochte producten.

Duidelijke foto's van de producten

Uitverkochte producten duidelijker markeren, door er bijvoorbeeld uitverkocht overheen te zetten. Nu is het alleen duidelijk doordat je het niet in je winkelmandje kan zetten.

Pleunie

Meerdere malen online en in de winkel hier gekocht. Kan niet stoppen met dingen in mijn wishlist zetten, alles is zo leuk!

Meerdere keren gehad dat ik binnen 1,5 dag al mijn bestelling binnen had, fantastisch! Super leuk ingepakt en dus super snel! Vriendelijke verkoopsters in de winkel die ook erg toegankelijk zijn.... Meerdere keren gehad dat ik binnen 1,5 dag al mijn bestelling binnen had, fantastisch! Super leuk ingepakt en dus super snel! Vriendelijke verkoopsters in de winkel die ook erg toegankelijk zijn. Duidelijke foto’s en ook een fijn insta-account.

Meer giveaways! Iedereen koopt toch sowieso wel bij jullie. Af en toe een giveaway is sowieso super leuk maar ook motiverend voor de klant en jullie worden op die manier ook veel gedeeld.

Robin

Mooie kleding, snel geleverd

Snelle levering, kleding zijn mooi

Bestellen met mijn account ging niet, er zaten wat fouten in, dit graag oplossen