Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Marina

Helemaal top

Goede service. Mooie spulletjes

Reactie My Jewellery:

Hi Marina, bedankt voor je leuke 10-sterren review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en items. We hopen dat je veel plezier mag hebben van alle items. Zien we je snel... Hi Marina, bedankt voor je leuke 10-sterren review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en items. We hopen dat je veel plezier mag hebben van alle items. Zien we je snel weer? Liefs, Fleur team My Jewellery

Schuivens

Ben altijd goed geholpen en zeer tevreden met mijn aankoop

Reactie My Jewellery:

Hi Ricky, bedankt voor je leuke review. Wat fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent en tevreden bent met de aankoop. We hopen dat je veel plezier mag hebben van alle items en dat je snel weer... Hi Ricky, bedankt voor je leuke review. Wat fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent en tevreden bent met de aankoop. We hopen dat je veel plezier mag hebben van alle items en dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery

Mourik

Ik heb iets besteld en cadeaubonnen wilde in inleveren en die konden niet want er kan er maar 1 per keer, echt heel raar, en dat en ineens geld van een bon af is!

Klantenservice een appje...

Klantenservice een appje gestuurd vervolgens geen antwoord op krijgen en niet verder geholpen worden! heel slecht

?

Reactie My Jewellery:

Hi Renske, bedankt voor je review. Het is zeker mogelijk om meerdere giftcards tegelijk te verzilveren. Mocht je er 1 ingevuld hebben, kun je daarna bij de volgende optie kiezen voor 'generic... Hi Renske, bedankt voor je review. Het is zeker mogelijk om meerdere giftcards tegelijk te verzilveren. Mocht je er 1 ingevuld hebben, kun je daarna bij de volgende optie kiezen voor 'generic giftcard'. Daar kun je een nieuwe kaart invullen en dit kan zo vaak als je wil. Het bedrag wordt automatisch binnen 24 uur opgewaardeerd. Vanuit de klantenservice zullen we snel met je meekijken. Liefs, Fleur team My Jewellery

Sabine Eeftink

Na bestellen binnen 5 dagen geleverd

Goede kwaliteit van de oorbellen, kleur geeft niet af, kan er mee onder de douche

Reactie My Jewellery:

Hi Sabine, bedankt voor je leuke review. Wat fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over de kwaliteit en levering. Dit geeft ons motivatie om zo door te gaan. We hopen dat je veel plezier mag... Hi Sabine, bedankt voor je leuke review. Wat fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over de kwaliteit en levering. Dit geeft ons motivatie om zo door te gaan. We hopen dat je veel plezier mag hebben van de items. Zien we je snel weer? Liefs, Fleur team My Jewellery

semmi

Niet goed

betere kwaliteit sieraden verkopen

Reactie My Jewellery:

Hi Semmi, bedankt voor je eerlijke review. Ik zou je willen adviseren contact op te nemen met onze klantenservice, zij kijken graag verder met je mee. Ook zijn we telefonisch bereikbaar op: 073 -... Hi Semmi, bedankt voor je eerlijke review. Ik zou je willen adviseren contact op te nemen met onze klantenservice, zij kijken graag verder met je mee. Ook zijn we telefonisch bereikbaar op: 073 - 203 27 32 . Liefs, Zoë Team My Jewellery

I. Majot

Top klantenservice

snelle reactie van klantenservice bij probleem en snelle oplossing. Mooie juwelen.

Reactie My Jewellery:

Hi isabelle, wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij ons! We waarderen je feedback, zien we je snel weer? Liefs, Zoë Team My Jewellery

Marielle

Slecht

Niet van toepassing

Verf gaat erg snel van het product af. Helaas kan ik geen review hiervan achterlaten op de site. Want zou aanraden om het product niet te kopen zonde van je geld. Ondanks dat ik buiten het... Verf gaat erg snel van het product af. Helaas kan ik geen review hiervan achterlaten op de site. Want zou aanraden om het product niet te kopen zonde van je geld. Ondanks dat ik buiten het retourtermijn zit zou je mogen verwachten dat de prijs/kwaliteit beter is. En niet dat de verf al zo snel loslaat waardoor je de oorbellen niet meer kan dragen want het ziet er niet meer uit. Maar klantenservice zegt gewoon pech bekijk het maar!

Reactie My Jewellery:

Hi Marielle, bedankt voor je eerlijke review. Wij hanteren een garantietermijn van 8 weken op een kapot item en 6 maanden op een verkleurd item. Onder jouw e-mailadres kan ik geen eerder contact met... Hi Marielle, bedankt voor je eerlijke review. Wij hanteren een garantietermijn van 8 weken op een kapot item en 6 maanden op een verkleurd item. Onder jouw e-mailadres kan ik geen eerder contact met de klantenservice vinden. Zou je ons willen bellen via: 073 - 203 27 32 . We kijken graag met je mee. Liefs, Fleur team My Jewellery

AW

Na betaling wordt mij verteld dat het product niet op voorraad is. Ik ga niet meer door deze site

levertijd

Reactie My Jewellery:

Hi Alexandra, bedankt voor je eerlijke review. Soms kan het zijn dat een item erg populair is en dat er meerdere klanten tegelijk een bestelling plaatsen. Ons systeem kan daardoor vastlopen en het... Hi Alexandra, bedankt voor je eerlijke review. Soms kan het zijn dat een item erg populair is en dat er meerdere klanten tegelijk een bestelling plaatsen. Ons systeem kan daardoor vastlopen en het niet op tijd verwerken als 'product niet op voorraad'. Het bedrag wordt dan direct terug op je rekening gestort. Liefs, Fleur team My Jewellery

Griet

Super service!

Ultrasnelle levering

Reactie My Jewellery:

Hi Griet, bedankt voor je leuke review. Wat fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over de snelle levering. Dat geeft ons motivatie om zo door te gaan. Hopelijk zien we je snel weer. Liefs,... Hi Griet, bedankt voor je leuke review. Wat fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over de snelle levering. Dat geeft ons motivatie om zo door te gaan. Hopelijk zien we je snel weer. Liefs, Fleur team My Jewellery

Claudia

Ik had een armband besteld op 20 juni, en na 5 dagen gebeld en toen werd er gezegd, dat de levertijd langer zou duren. En dat ik als het er maandag nog niet zou zijn, ik terug mocht bellen.
Ik...
Ik vindt bijna 2 weken wel erg lang duren. Ik ga morgen maar weer opnieuw bellen waar hij blijft.

Mevrouw was wel heel vriendelijk aan de telefoon.

De levertijd mag best sneller

Reactie My Jewellery:

Hi Claudia, bedankt voor jouw review. Ik heb met je meegekeken & zie inderdaad dat jouw order vertraagd is. Mijn collega heeft je gevraagd tot morgen einde dag af te wachten. Mocht er dan nog... Hi Claudia, bedankt voor jouw review. Ik heb met je meegekeken & zie inderdaad dat jouw order vertraagd is. Mijn collega heeft je gevraagd tot morgen einde dag af te wachten. Mocht er dan nog geen verandering zijn, raad ik je zeker aan nogmaals contact op te nemen, zodat we het verder met je kunnen oplossen! Liefs, Dewi Team My Jewellery.