8.3/10
8.5/10

Lavinia Cauberghs

Heel leuke juweeltje en spulletjes! Ontdanks de Black-Friday drukte erg snel naar België geleverd! Love it!!!

Levertijd, kwaliteit, communicatie met de klant.

Mender hoge verzendkosten, mensen zouden sneller iets kopen of de minimumprijs verlagen.

Nieke

Fijne webshop, snel en goede service !

Snelle en goede service via whatsapp. Duidelijke en overzichtelijke webshop.

cadeaukaart misschien inpakken met een vrolijk papiertje en eventueel een lintje. Cadeaukaart zelf ziet er wel heel leuk uit.

Famke Tielens

Top ervaring

goed overzichtelijk website en goede verzending

niet bij alle mails als je iets bestelt staat een track en trace code

Fanny

Ontzettende leuke site!
Alles is makkelijk te vinden en de bestelling word meestal binnen 2-3 dagen bezorgt.
Zeer te vreden.

Snelle levering.

Janssens Ashley

Steeds leuk om in de boetiek te komen, de thuislevering naar België verliep ook super vlot.

Als iets uitverkocht is en ik zet dit op mijn verlanglijstje, zou het leuk zijn dat ik een bericht ontvang van zodra het item terug beschikbaar is.

Lieke van der Wal

Top!

Duidelijke foto’s, alles naar verwachting

Ik zocht contact omdat er helaas een schakel had losgelaten van mijn nieuwe ketting. Een simpel appje met wat fotos van de ketting en het ordernummer was voor My Jewellery voldoende om mij een...

Fantastische service

Emma

Ik vind het zo’n leuk bedrijf altijd goede kwaliteit fijne hulp en ik de boutiques maken ze echt de tijd voor je, super fijn!!

Ze zijn in de winkels altijd super vriendelijk!!

Open in meer steden!

Sam Vrielink

Super bedrijf. complimenten. Leuke en gezellige winkels. Ben al in utrecht, maastricht en amsterdam geweest. Super leuke collega's ook. Klantvriendelijk!!!

Goeie levering. Mooie kleren en sierraden! ook altijd worden de kleren en sieraden maandelijks bijgevuld. als er bijvoorbeeld iets is uitverkocht wordt er alles aan gedaan zodat er weer nieuwe dingen op staan

Ik heb eignelijk geen tips of verbeterpunten!

Goed! Leuke artikelen :)

Goeie foto’s op de site. Snel in huis.

Bestelling kon ik in eerste instantie niet afronden. Na meerdere keren proberen uiteindelijk enkele items uit bestelling gehaald, toen lukte het wel..