8.3/10

Noortje Assink

Goede ervaring! Leuke winkel in Den Bosch (wel een beetje smal als het druk is maar ach ja). Het bestellen gaat over het algemeen makkelijk en het pakketje ziet er altijd verzorgd uit!

Duidelijk overzicht op de site over wat waar staat en je kan makkelijk dingen vinden door te filteren.

Ik vind het bestel ‘scherm’ een beetje onoverzichtelijk omdat alles op een pagina door elkaar staat.

Nikki Heideman

Ik heb hier een badpak gekocht. Maat en levering was beide erg goed.

Correcte maat
Mooie verpakking van pakketje

Groter aanbod op site.

Monique van Geloof

Niet tevreden. De rits van de broek die mijn dochter voor 39.95 bij jullie heeft gekocht was na 1 x dragen al kapot.

Kwaliteit verbeteren

Daphne

Leuke items die in de mode zijn. Goede prijs kwaliteit verhouding. Hele leuke en fijne site

Goede prijs/kwaliteit
Leuke en duidelijke site
Goed actief op social media
Leuke mails

Misschien wat vaker een leuke actie of korting in de mail voor mensen die ingeschreven staan voor de nieuwsbrief. Dan zou ik denk ik vaker iets bestellen. Bijv. Combi deals.

Ik had laatst iets besteld en dit was vertraagd maar hier was verder geen info over. Op sommig sites kun je ziennwaar je pakketje isnen dat is handig

En het zou fijn zijn als je weet wanneer je akletje door de brievenbus komt. Laatst hele dag thuis gebleven en toen deed de bezorger hem gewoon via de brievenbus

Redelijk goed

Ik vond het geen goede kwaliteit had een zilver kettinkje besteld en was binnen een paar weken helemaal verkleurd.

Emma Timmermans

Fijn en altijd snelle levering

De winkel in Den Bosch staat vaak propvol waar door het moeilijk is om rond te kijken

Lotte

Heel tevreden, alleen soms iets te lang wachten op levering.

Leuke ontwerpen en betaalbaar !

Snellere levering.

Positief

Stijl is bij de tijd

Soms is de kwaliteit niet top + graag meer maat aanduidingen (wat valt groot uit of juist klein etc.)

Ik heb een aantal keer een online bestelling gedaan. Ook via de app contact gehad toen ik vragen over een bestelling had.

Leuk assortiment en vooral leuke kleding.

Prijs/kwaliteit verhouding is niet altijd even goed. Daarnaast kan de service nog zeker beter. Problemen over levertijd via app gemeld en enige wat ik te horen krijg is sorry het wordt een maand later geleverd. Dit is niet echt netjes.

Prima, en snel geleverd

goedkope prijs