Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Helle Vanderheyden

Super goed

Mooie juwelen en snelle service!

Website blokkeert soms

Froukje

Duidelijke omschrijving van art en pasvorm

Aanbod is net even anders dan standaard

De website is wel eens lastig te gebruiken

Reactie My Jewellery:

Hi Froukje, bedankt voor je feedback. Super leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze items! We gaan jouw feedback over het gebruik van de website zeker meenemen zodat we jouw online... Hi Froukje, bedankt voor je feedback. Super leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze items! We gaan jouw feedback over het gebruik van de website zeker meenemen zodat we jouw online shop ervaring nog beter kunnen maken. We zien je graag terug bij My Jewellery. Liefs, Amy team My Jewellery!

Annemijn

Fijne service, snelle levering, prachtige verpakking. Leuk om uit te pakken wanneer je je pakket binnenkrijgt.

Mooie verpakking, vriendelijke werknemers en goede online klantenservice (bijv chat).

Maatvoering. Bijv flared pants passen zelfs in maat XXL niet. Normaal gesproken maat M bij broeken, en nu zelfs niet eens maat XXL.

Reactie My Jewellery:

Hi Annemijn! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Ik vind het fijn om te lezen dat je blij bent jouw online ervaring & met onze medewerkers! Onze maten gaan op dit... Hi Annemijn! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Ik vind het fijn om te lezen dat je blij bent jouw online ervaring & met onze medewerkers! Onze maten gaan op dit moment tot maat XL, ik zal jouw verbeterpunt zeker doorzetten naar mijn collega's en zij zullen kijken wat ze hier aan kunnen veranderen! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Senne

Zeer goed!

Leuke verpakkingen en snel binnen!

Prijzen iets lager

Reactie My Jewellery:

Hi Senne! Super bedankt voor je feedback! Fijn om te lezen dat je onze verpakkingen leuk vind en de bezorgtijden naar wens zijn! We hopen je nog eens terug te zien op de webshop of in een van onze... Hi Senne! Super bedankt voor je feedback! Fijn om te lezen dat je onze verpakkingen leuk vind en de bezorgtijden naar wens zijn! We hopen je nog eens terug te zien op de webshop of in een van onze boutiques! Liefs, Janneke team My Jewellery!

j

heeft hele leuke kleren en sieraden

het zou fijn zijn als er zeg maar bij de rokjes bij staat of hij precies of maar valt of net iets te groot is

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Super fijn om te lezen dat je onze kleding en sieraden zo leuk vindt! Ik ga je tips zeker doorzetten naar mijn collega's. We hopen... Hi, bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Super fijn om te lezen dat je onze kleding en sieraden zo leuk vindt! Ik ga je tips zeker doorzetten naar mijn collega's. We hopen je nog eens terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Judith

Fijne service & snelle levering

Fijne kwaliteit kleding

Reactie My Jewellery:

Hi Judith! Ik vind het super fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over My Jewellery en blij bent met de kwaliteit van onze kleding, dankjewel! We hopen je snel weer te zien in een van onze... Hi Judith! Ik vind het super fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over My Jewellery en blij bent met de kwaliteit van onze kleding, dankjewel! We hopen je snel weer te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Elza

Enorm positief!

Goede kwaliteit van de kleding en ze shirts vallen altijd precies goed op de maat! Ik ben vrij lang en zelfs dan vallen de shirts perfect! Snelle levering en als er iets is, krijg je erg snel... Goede kwaliteit van de kleding en ze shirts vallen altijd precies goed op de maat! Ik ben vrij lang en zelfs dan vallen de shirts perfect! Snelle levering en als er iets is, krijg je erg snel reactie waar je ook echt wat mee kan!

NVT

Reactie My Jewellery:

Hi Elza! Bedankt voor je positieve feedback, super leuk om te lezen! Heel fijn dat je zo tevreden bent over onze t-shirts. Ik & mijn collega's hopen je nog eens terug te zien in een van onze... Hi Elza! Bedankt voor je positieve feedback, super leuk om te lezen! Heel fijn dat je zo tevreden bent over onze t-shirts. Ik & mijn collega's hopen je nog eens terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Janneke team My Jewellery!

M

Zeer positief

Kwaliteit van de sierraden.

De laatste paar keer te lang op een bestelling moeten wachten, bij navraag kwam het door drukte werd me verteld.

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Ik vind het super fijn om te lezen dat je blij bent met de kwaliteit van onze sieraden! Vervelend dat je vaker langer op je... Hi, bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Ik vind het super fijn om te lezen dat je blij bent met de kwaliteit van onze sieraden! Vervelend dat je vaker langer op je pakketjes hebt moeten wachten. Mijn collega's doen altijd hun uiterste best om pakketjes op tijd te verzenden. Het is de afgelopen tijd erg druk geweest bij ons waardoor het kan voorkomen dat pakketjes iets later geleverd worden dan waar wij naar streven, sorry hiervoor! Wij hopen je snel terug te zien op onze webshop of in een van onze boutiques! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Shay

Super leuke sieraden!

Sieraden verkleuren niet

Reactie My Jewellery:

Hi Shay! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven, super lief! Ik vind het fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze sieraden! We hopen je nog eens terug te... Hi Shay! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven, super lief! Ik vind het fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze sieraden! We hopen je nog eens terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Janneke team My Jewellery!

MP

Zeer goede ervaring

Nvt

Reactie My Jewellery:

Hi! Super bedankt voor je feedback, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze levering! Ik & mijn collega's hopen je nog eens terug te zien bij My Jewellery! Liefs, Janneke team My... Hi! Super bedankt voor je feedback, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze levering! Ik & mijn collega's hopen je nog eens terug te zien bij My Jewellery! Liefs, Janneke team My Jewellery!