Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Jelly

Top

Snelle verzending, goede kwaliteit sieraden

Meer grotere maten

Reactie My Jewellery:

Hi Jelly, bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze snelle verzending en goede kwaliteit sieraden! Bedankt ook voor je tip, wij proberen steeds meer... Hi Jelly, bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze snelle verzending en goede kwaliteit sieraden! Bedankt ook voor je tip, wij proberen steeds meer uit te breiden qua maten. Maar ik ga jouw tip doorgeven! Heel veel plezier met het uitpakken van de adventskalender en hopelijk kom je snel weer gezellig bij ons shoppen! Liefs, Kay team My Jewellery

Ilse

Geweldige sieraden

Blijven er hee mooi uitzien

Site loopt soms vast

Reactie My Jewellery:

Hi Ilse, dankjewel voor je positieve review! Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze sieraden! Heel veel plezier met jouw nieuwe items, de ringen zullen je vast prachtig staan.... Hi Ilse, dankjewel voor je positieve review! Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze sieraden! Heel veel plezier met jouw nieuwe items, de ringen zullen je vast prachtig staan. Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen! Liefs, Kay team My Jewellery

Kirsten Drenth

Mooie producten die nu in zijn voor weinig geld!

Goede prijzen mooie kwaliteit

Bezorging kan soms lang duren

Reactie My Jewellery:

Hi Kirsten! Dank je wel voor het schrijven van deze positieve review. We zijn blij om te zien dat je zo tevreden bent over onze mooie items & de prijs/kwaliteit verhouding. We doen ons best om... Hi Kirsten! Dank je wel voor het schrijven van deze positieve review. We zijn blij om te zien dat je zo tevreden bent over onze mooie items & de prijs/kwaliteit verhouding. We doen ons best om onze items betaalbaar te houden maar ervoor te zorgen dat de kwaliteit natuurlijk ook super blijft. We snappen helemaal dat de bezorging soms wat langer kan duren, je wilt natuurlijk zo snel mogelijk jouw nieuwe items in huis hebben! We doen ons uiterste best om te zorgen dat alle pakketjes zo snel mogelijk geleverd worden. Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs, Daniek team My Jewellery.

Dominique Meinster

Slecht, moest 5 weken wachten op mijn geld van mijn retourzending

Leuke kleren

Achterstanden veel sneller wegwerken!!

T Nijland

zou het zo niet weten

nee

Bianca Giemsch

Super snelle reactie via whatsapp

Top service

Reactie My Jewellery:

Hi Bianca, dank je wel voor deze positieve review. Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze snelle service! Het is erg fijn om zo snel te kunnen schakelen via WhatsApp, hierdoor is het voor... Hi Bianca, dank je wel voor deze positieve review. Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze snelle service! Het is erg fijn om zo snel te kunnen schakelen via WhatsApp, hierdoor is het voor ons makkelijk om je snel te helpen met jouw vraag. We hopen je snel weer bij ons terug te zien. Liefs, Daniek team My Jewellery.

Sofie

Top

Hele fijne en snelle service

Reactie My Jewellery:

Hi Sofie. Bedankt voor deze super positieve review. We vinden het erg fijn om te zien dat je zo tevreden bent over onze service & klantvriendelijkheid. Heb je onze nieuwe power-suits al gezien?... Hi Sofie. Bedankt voor deze super positieve review. We vinden het erg fijn om te zien dat je zo tevreden bent over onze service & klantvriendelijkheid. Heb je onze nieuwe power-suits al gezien? Deze ga je vast geweldig vinden! Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs, Daniek team My Jewellery.

Schuivens

Op een puntje naar prima hadden het adres niet goed overgenomen, terwijl ik het goed had ingevuld,direct gemaild had het al gezien maar kreeg pas antwoord naar het was geleverd bij de buurvrouw

Adres beter overnemen ook de toevoeging is in een apertementencomplex zeer belangrijk

Reactie My Jewellery:

Hi Ricky! Bedankt voor jouw review. We zien inderdaad in ons systeem dat de toevoeging van jouw huisnummer niet is meegepakt. Dit kan gebeuren als dit in het verkeerde veld is ingevuld bij het... Hi Ricky! Bedankt voor jouw review. We zien inderdaad in ons systeem dat de toevoeging van jouw huisnummer niet is meegepakt. Dit kan gebeuren als dit in het verkeerde veld is ingevuld bij het plaatsen van de bestelling wat natuurlijk super vervelend is. We adviseren dan ook altijd om de bestelling super goed na te kijken. Helaas is het voor ons niet mogelijk om achteraf nog wijzigingen te doen in jouw bestelling. We zijn natuurlijk wel enorm blij om te zien dat het pakketje alsnog terecht is. We hopen dat je blij bent met jouw bestelling en hopelijk zien we je snel weer bij ons terug! Liefs, Daniek team My Jewellery.

Gina Lisa

Snelle service, goede, leuke en mooie sierraden met een topkwaliteit!

goede en snelle service, topkwaliteit sierraden

de prijs mag iets omlaag want zonder cadeaubon vind ik het erg duur terwijl ik graag bestel! Of doe op zijn minst iets van een stempelkaart (online) zodat je voor korting of iets kleins gratis kan... de prijs mag iets omlaag want zonder cadeaubon vind ik het erg duur terwijl ik graag bestel! Of doe op zijn minst iets van een stempelkaart (online) zodat je voor korting of iets kleins gratis kan sparen of een verrassingscadeautje!

Reactie My Jewellery:

Hi Gina! Ontzettend bedankt voor deze positieve review. We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service & kwaliteit. Heb je inmiddels al veel leuke items van ons kunnen... Hi Gina! Ontzettend bedankt voor deze positieve review. We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service & kwaliteit. Heb je inmiddels al veel leuke items van ons kunnen scoren? We doen ons best om de beste prijs/kwaliteit verhouding aan te houden dus we waarderen jouw feedback zeker. Wat een leuke tips! Dit nemen we zeker mee. Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs, Daniek team My Jewellery.

DE PREE KRIS

Antwoord tijdens communicatie vond ik nergens op slaan

prijs/kwaliteit

one size maar had voor goed te zijn wat meer schakels mogen bevatten

Reactie My Jewellery:

Hi Kris! Super fijn dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. We zien inderdaad dat jij contact hebt gehad met onze klantenservice. Hier kan ik zien dat jouw vraag inmiddels netjes... Hi Kris! Super fijn dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. We zien inderdaad dat jij contact hebt gehad met onze klantenservice. Hier kan ik zien dat jouw vraag inmiddels netjes is beantwoord door mijn collega. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een vraag niet helemaal goed wordt begrepen, vandaar dat we even wat extra navraag hebben gedaan in jouw geval. We hopen dat je vraag duidelijk is beantwoord en we vinden het enorm fijn om te zien dat je verder heel tevreden bent over onze snelle levering & informatie op de website. Mocht je in de toekomst nog een vraag hebben dan helpen wij jou heel graag verder. Fijne dag gewenst Kris! Liefs, Daniek team My Jewellery.