Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Aimée

Hele leuke items, goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering, nette bezorgservice (Budbee).

Duidelijke website, leuke prijzen, nette bezorging.

Tot nu toe geen.

Reactie My Jewellery:

Hi Aimée, bedankt voor je review! Super leuk om te horen dat je zo tevreden bent met onze items, de levering met Budbee en de goede prijs/kwaliteitverhouding, YES! Daar worden wij erg blij van.... Hi Aimée, bedankt voor je review! Super leuk om te horen dat je zo tevreden bent met onze items, de levering met Budbee en de goede prijs/kwaliteitverhouding, YES! Daar worden wij erg blij van. Hopelijk tot snel in onze webshop of boutiques! Liefs, Laura team My Jewellery!

Jacha

Qua levering tot nu toe goed verlopen en dus tevreden. Ik vind de prijs/ kwaliteit verhouding niet altijd juist/ goed wb kleding en sieraden. Dat verhoudt mij regelmatig van het aanschaffen van een... Qua levering tot nu toe goed verlopen en dus tevreden. Ik vind de prijs/ kwaliteit verhouding niet altijd juist/ goed wb kleding en sieraden. Dat verhoudt mij regelmatig van het aanschaffen van een item.

Levering tot op heden goed.

Kritisch kijken naar prijs/ kwaliteit verhoudingen en dan met name de sieraden.

Reactie My Jewellery:

Hi Jacha, bedankt voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering. Vervelend dat je de prijs/kwaliteit verhouding niet altijd juist vindt. Ik ga je feedback doorgeven... Hi Jacha, bedankt voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering. Vervelend dat je de prijs/kwaliteit verhouding niet altijd juist vindt. Ik ga je feedback doorgeven aan de juiste afdeling! Hopelijk tot snel in onze boutiques of webshop. Liefs, Laura team My Jewellery!

Joyce H.

Na 2 weken mijn bestelling nog niet binnen. Dus ik mailen. Waren ze door een "systeemfout" mijn bestelling vergeten. Jammer dat ik als klant zelf hierachter moest komen. Klanten service reageerde... Na 2 weken mijn bestelling nog niet binnen. Dus ik mailen. Waren ze door een "systeemfout" mijn bestelling vergeten. Jammer dat ik als klant zelf hierachter moest komen. Klanten service reageerde wel snel op mijn mail wat wel heel fijn is!

Goede klantenservice

Reactie My Jewellery:

Hi Joyce, bedankt voor jouw review! Vervelend dat jouw pakketje niet was verzonden door een systeemfout. Fijn om te horen dat het wel fijn is opgelost is voor je door onze klantenservice! Ik wens je... Hi Joyce, bedankt voor jouw review! Vervelend dat jouw pakketje niet was verzonden door een systeemfout. Fijn om te horen dat het wel fijn is opgelost is voor je door onze klantenservice! Ik wens je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel weer bij ons terug. Liefs, Laura team My Jewellery!

Veronique van der Molen

Heel goed

Zoeken altijd naar een oplossing

Niks, alles was top

Reactie My Jewellery:

Hi Veronique, bedankt dat je tijd hebt genomen om een review te schrijven. Dat waarderen wij! Super om te horen dat je zo tevreden bent, YES! Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs, Laura team My... Hi Veronique, bedankt dat je tijd hebt genomen om een review te schrijven. Dat waarderen wij! Super om te horen dat je zo tevreden bent, YES! Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs, Laura team My Jewellery!

Angela

Zeer tevreden, nog nooit een snelle service gehad. Baalde een beetje dat een armband niet okay was. Maar was al blij na een snelle mail.

Snelle oplossing

Reactie My Jewellery:

Hi Angela, bedankt voor jouw review! Super om te horen dat je zo tevreden bent. Jammer dat het armbandje niet helemaal naar wens was, maar erg fijn om te horen dat dit je zo tevreden bent met onze... Hi Angela, bedankt voor jouw review! Super om te horen dat je zo tevreden bent. Jammer dat het armbandje niet helemaal naar wens was, maar erg fijn om te horen dat dit je zo tevreden bent met onze service! Zien we je snel weer bij ons terug? Liefs, Laura team My Jewellery!

Goed, altijd fijne Siraden en de kwaliteit is goed

Lang goud blijven

Minder duur

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor jouw review. Wat super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons, YAY! Hopelijk zien we je snel weer terug! Liefs, Lisanne team My Jewellery.

Chantal vd V

Kreeg een mailtje dat het helaas niet op voorraad was... dit was op zondag! Dik balen want nu had ik me bestelling niet optijd... werd super snel en netjes via de mail geholpen. Netjes opgelost en... Kreeg een mailtje dat het helaas niet op voorraad was... dit was op zondag! Dik balen want nu had ik me bestelling niet optijd... werd super snel en netjes via de mail geholpen. Netjes opgelost en kon vandaag het armbandje in de winkel in Breda wel ophalen!

Snelle service

3dagen na bestelling pas mail krijgen dat iets niet op voorraad is was een.tegenvaller...

Reactie My Jewellery:

Hi Chantal, bedankt voor jouw positieve review! Wat super jammer dat jouw item niet op voorraad was, maar wat fijn dat onze klantenservice je heeft kunnen helpen om het armbandje alsnog te... Hi Chantal, bedankt voor jouw positieve review! Wat super jammer dat jouw item niet op voorraad was, maar wat fijn dat onze klantenservice je heeft kunnen helpen om het armbandje alsnog te ontvangen. Heel veel plezier van je aankoop en hopelijk zien we je snel terug in onze webshop of in een van onze boutiques. Liefs, Karlijn team My Jewellery

Jenneke

Ik vind My Jewellery een van de leukste winkels om te shoppen, vooral in een My Jewellery winkel kijk ik mijn ogen uit echt super leuk en lieve mensen. Ook online bestel ik bij My Jewellery en dat... Ik vind My Jewellery een van de leukste winkels om te shoppen, vooral in een My Jewellery winkel kijk ik mijn ogen uit echt super leuk en lieve mensen. Ook online bestel ik bij My Jewellery en dat gaat altijd helemaal prima en snel. Zeker aan te raden!!

Snelle levering en klantvriendelijk.

De website zelf mag wel wat sneller zijn, soms moet die best lang laden. En ik denk da een app ook heel leuk en fijn zou zijn.

Reactie My Jewellery:

Hi Jenneke, bedankt voor jouw review. Wat ontzettend leuk om te horen dat je zo fan bent van My Jewellery. Jouw feedback over onze webshop ga ik zeker intern meenemen, zodat wij hier weer aan kunnen... Hi Jenneke, bedankt voor jouw review. Wat ontzettend leuk om te horen dat je zo fan bent van My Jewellery. Jouw feedback over onze webshop ga ik zeker intern meenemen, zodat wij hier weer aan kunnen werken! Liefs, Lisanne team My Jewellery.

Mandy

Super

Snelle levering en leuke kleding!!

Reactie My Jewellery:

Hi Mandy, bedankt voor jouw review. Super leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering en kleding, daar worden wij super blij van. Hopelijk zien we je snel weer terug! Liefs, Lisanne... Hi Mandy, bedankt voor jouw review. Super leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering en kleding, daar worden wij super blij van. Hopelijk zien we je snel weer terug! Liefs, Lisanne team My Jewellery.

Nova

Erg tevreden. Goeie kwaliteit sieraden!

Snelle levering.

N.v.t

Reactie My Jewellery:

Hi Nova, bedankt voor jouw review. YAY 5-sterren, super leuk! Zien we je snel weer terug? I hope so! Liefs, Lisanne team My Jewellery.