Je aankoop wordt beschermd

8.3/10

Bianca

Ik ben heel tevreden over My Jewellery, ze hebben altijd leuke kleding en sieraden.
Ik heb wel al een aantal keer een kapot sieraad ontvangen (en dus retour gestuurd), jammer.
Verder...

snelle levering
netjes verpakt

gratis verzending, nu pas vanaf €50, zou leuker zijn als het helemaal gratis was om te verzenden. Zelfde geldt voor retourneren.

A de blaey

Kwaliteit/prijsverhouding van de ring die ik besteld heb is niet in orde. Steen zit scheef in de ring geplakt, en voor die prijs vind ik dat het een dichte ring moet zijn en niet 1 die je moet...

Zie bovenstaande

Jara

Super service en het was erg snel binnen!

Het was erg leuk verpakt en kwam snel binnen

Freke

Ik heb hier de roze faux coat enkele maanden terug besteld. Deze was 80 euro dus had op z’n minst redelijke kwaliteit verwacht. Maar na een maand lieten al veel naden los. Binnen een week, 3 grote...

Wel leuke kleding

Kwaliteit van de producten.

Laura Karperien

Meerdere keren sieraden en kleding bestelt. Erg goede service en alles is van prima kwaliteit.

Het gemak hoe je ze kunt benaderen en hoe snel ze op berichten reageren. Daarnaast de vele verschillende artikelen is ook een sterkt punt van myjewellery.

Nog meer leuke kleding! En een winkel in het noorden of oosten van het land. Niet alleen maar in de randstad.

Emma

Heel fijn!

Fijne klantenservice

Kleine maten zijn vaak lang uitverkocht

Guusje Smits

Goeie webshop alleen ik heb oorbellen besteld alleen die verkopen ze per 1 en dat hebben ze er niet bij gezet dus graag dat wel doen

Ja

Bestelling gedaan op woensdagavond tot op heden niks gehoord van verzendbevestiging.

Je kan gebruik maken van fashioncheque!

Eerder bericht over verzending

Erg leuk bedrijf die snel een zorgvuldig je pakketjes levert.

Anne

Prima, snel geleverd!

Snelle levering, netjes verpakt

Code deed het niet om te kijken waar je pakje is