My Italy

Margo

Al enige jaren bekend mee. Fijn om bij te boeken. Mooie locaties.

Annemarie Van den Hurk

Fantastisch. Zeer snel en volledig antwoord.

Sonja Bourgeois

Wij kregen heel snel antwoord op ons verzoek, duidelijke en snelle communicatie. Mooie beschrijving van de agriturismo’s.

Marlien Verhoef

My Italy is geweldig. Wij hadden een aantal opties voor ogen en mailden Margot voor de beschikbaarheid. Zij stelde ook nog een ander agriturismo voor dat vrij was op de door ons gewenste data. En... My Italy is geweldig. Wij hadden een aantal opties voor ogen en mailden Margot voor de beschikbaarheid. Zij stelde ook nog een ander agriturismo voor dat vrij was op de door ons gewenste data. En dat is het uiteindelijk geworden! My Italy is snel, heeft een overzichtelijke website én denkt mee! Top dus!

Marquita Nillesen

Reserveren ging heel vlot. De voucher was er ook heel snel

Alex

Op andere sites zie je al snel door de bomen het bos niet meer. Margot heeft een mooie selectie accommodaties gemaakt. Ook kreeg ik snel antwoord op mijn e-mails. Prettig contact en zeker aan te... Op andere sites zie je al snel door de bomen het bos niet meer. Margot heeft een mooie selectie accommodaties gemaakt. Ook kreeg ik snel antwoord op mijn e-mails. Prettig contact en zeker aan te bevelen!

Sonja Preud’homme

Zeer vlot en snelle opvolging

Roel Koolen

Prettig en vertrouwd