8.5/10

Robert Lobel

Zeer goed

100% betrouwbaar en functioneel

compacter / kleiner in formaat..

JDL Financial Services

Een uitstekend apparaat dat zijn diensten heeft bewezen en het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Ik was uitstekend op de hoogte waart de GPS tracker was en hoe die zich voortbewoog. Ook de... Een uitstekend apparaat dat zijn diensten heeft bewezen en het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Ik was uitstekend op de hoogte waart de GPS tracker was en hoe die zich voortbewoog. Ook de rapportage was uitstekend

Goed, snelle en duidelijke aflevering

Niet echt

Zeer prettige ervaring. Leveren wat is beloofd.

Communicatie en after sales

geen verbeterpunten

Top nooit geen problemen gehad

betrouwbaar

Johan Van De Velde

Had batterij problemen, mailtje gestuurd, er zijn mij onmiddellijk een paar vervangers opgestuurd. Top service ! Bedankt !

Snelle service van dit top-product !

MarjanG

Ruim 4 resp 3 jaar 2 trackers gebruikt voor dwalende ouderen. Werkt simpel en veilig. Batterij houdt t ook na langere tijd meer dan n week. En precieze plaatsaanduiding. Bedrijf is OK als... Ruim 4 resp 3 jaar 2 trackers gebruikt voor dwalende ouderen. Werkt simpel en veilig. Batterij houdt t ook na langere tijd meer dan n week. En precieze plaatsaanduiding. Bedrijf is OK als leverancier: snelle levering en bij vragen over werking snel geholpen.

Werk nu reeds meerdere jaren met My GPS Tracker samen en men heeft stabiele en prijs kwaliteit goede toestellen!
In het bezit van diverse Wired en 3.0 toestellen.

Jan

Prima oplossing voor track&trace van mijn sloep
werkt goed!
keurig bedrijf !

CitoTaxi

Excellente service! Had met spoed een GPS tracker nodig met startonderbreking. De jongens van myGPSTracker hebben mij direct geholpen. Ook hebben ze ons telefonisch ondersteuning geboden voor het... Excellente service! Had met spoed een GPS tracker nodig met startonderbreking. De jongens van myGPSTracker hebben mij direct geholpen. Ook hebben ze ons telefonisch ondersteuning geboden voor het correct aansluiten. Wij van CitoTaxi zijn zeer tevreden en gaan direct al onze auto’s voorzien van dit systeem.

Snelle communicatie, 1 op 1 service, accurate ondersteuning, klantgericht, kwalitatieve producten

Geen verbeterpunten

Aardig en behulpzaam bedrijf

makkelijk in gebruik en werkt gewoon zoals het hoort!