Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Lotte

Super mooie sieraden

- Snelle levering
- Goede sieraden
- Erg behulpzaam als er een probleem is

Misschien de prijs iets naar beneden....

Reactie My Jewellery:

Hi Lotte, bedankt voor je enthousiaste review. Goed om te zien dat je zo positief ben over je aankoop en de gehele ervaring met My Jewellery, we hopen dan ook dat je veel plezier hebt van jouw... Hi Lotte, bedankt voor je enthousiaste review. Goed om te zien dat je zo positief ben over je aankoop en de gehele ervaring met My Jewellery, we hopen dan ook dat je veel plezier hebt van jouw bestelling. De feedback nemen we mee om ons te blijven verbeteren. Zien we je snel weer? Liefs, Anouk team My Jewellery

ise

Goede ervaring

echt hele leuke sieraden en goede levering. Ook als er iets fout gaat of iets dergelijks is er goed contact en helpen ze je goed!

Reactie My Jewellery:

Hi Ise, bedankt voor je leuke review! Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over de sieraden, levering en service. Dit vinden wij erg leuk om te horen en het geeft ons motivatie om zo door... Hi Ise, bedankt voor je leuke review! Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over de sieraden, levering en service. Dit vinden wij erg leuk om te horen en het geeft ons motivatie om zo door te gaan. Veel plezier met alle items! Hopelijk zien we je snel weer terug. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Jana

Teleurgesteld

Betaalbaar

Meer aanbod die betaalbaar is voor maat 19 en mensen met grotz pols!

Reactie My Jewellery:

Hi Jana, bedankt voor je eerlijke review. We hopen dat we in de toekomst jouw shopervaring kunnen verbeteren en dat je ons dan een hoger cijfer zou kunnen geven. Voor nu hopen we desondanks je... Hi Jana, bedankt voor je eerlijke review. We hopen dat we in de toekomst jouw shopervaring kunnen verbeteren en dat je ons dan een hoger cijfer zou kunnen geven. Voor nu hopen we desondanks je review, je toch nog eens bij ons komt shoppen. Liefs, Kinthy
team My Jewellery.

Marloes

Super!

Snelle bezorging en vlotte bezorging van de retouren

Reactie My Jewellery:

Hi Marloes, bedankt voor je leuke review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de bezorging. Hopelijk zien we je snel weer bij ons terug. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Lies

Leuke juwelen en trendy kledij!

De juwelen zijn mooi afgewerkt en ondanks sommige negatieve comments écht wel van hoogwaardige kwaliteit.
Ik heb twee leuke hoodies besteld die na de eerste wasbeurt nog exact hetzelfde zijn.

Ik bestelde ik recent de donkergrijze sweater met studs op de rug en armen. Hele leuke trui maar ondanks dat ik deze op hetzelfde licht programma heb gewassen ziet deze er na de korte wasbeurt uit... Ik bestelde ik recent de donkergrijze sweater met studs op de rug en armen. Hele leuke trui maar ondanks dat ik deze op hetzelfde licht programma heb gewassen ziet deze er na de korte wasbeurt uit alsof hij al 15x gedragen is ... Heel jammer dat de kwaliteit van de sweaters niet allemaal hetzelfde is ...

Reactie My Jewellery:

Hi Liesbeth, bedankt voor jouw prachtige 10/10 review. Super fijn om te horen dat je te spreken bent over de kwaliteit van onze sieraden & levering. Heb je al contact met onze klantenservice... Hi Liesbeth, bedankt voor jouw prachtige 10/10 review. Super fijn om te horen dat je te spreken bent over de kwaliteit van onze sieraden & levering. Heb je al contact met onze klantenservice gehad over de sweater met studs? Zij kijken namelijk graag met je mee naar een oplossing. Hopelijk spreken we je snel! Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Marjet Poort

Slechte sieraden die snel kapot gaan.

Ze zien er wel mooi uit.

Sluitingen sterker maken.

Reactie My Jewellery:

Hi Marjet, bedankt voor je eerlijke review. We waarderen je feedback enorm en doen ons best om er voor de zorgen dat onze klanten een fijne shopervaring beleven. Vervelend dat jij dit niet zo hebt... Hi Marjet, bedankt voor je eerlijke review. We waarderen je feedback enorm en doen ons best om er voor de zorgen dat onze klanten een fijne shopervaring beleven. Vervelend dat jij dit niet zo hebt ervaren. We nemen je feedback zeker mee naar de juiste afdeling, zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Ondanks je ervaring, hopen we dat je snel bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

S

Mooie oorbellen maar na 1 keer slapen al kwijt is niet blijven zitten

...

Sluiting

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je eerlijke review. Als een item kwijt raak is het niet mogelijk om na te gaan of dit aan het product heeft gelegen of aan de gebruikswijze. Vandaar dat we hier geen garantie op... Hi, bedankt voor je eerlijke review. Als een item kwijt raak is het niet mogelijk om na te gaan of dit aan het product heeft gelegen of aan de gebruikswijze. Vandaar dat we hier geen garantie op hanteren. Mocht je merken dat een oorbel bij ontvangst niet goed sluit, raden we je aan om direct contact op te nemen met de klantenservice. Zij kijken dan mee naar een passende oplossing. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Esmée

Het is echt een super gezellige winkel met vriendelijk personeel!
Ik draag al best een poos jullie sieraden en ze zijn nog nooit verkleurd. Ook echt super leuke items!
Ik hoop ook echt dat...
Het is echt een super gezellige winkel met vriendelijk personeel!
Ik hoop ook echt dat ik de timeless box win!

De sieraden zijn altijd binnen 2-3 werkdagen binnen, echt top!

Reactie My Jewellery:

Hi Esmee, bedankt voor je leuke review. Wat leuk dat je langs een van onze boutiques geweest bent. Fijn dat je een goede ervaring opgedaan hebt. Daar doen we het voor! Veel succes met de winactie en... Hi Esmee, bedankt voor je leuke review. Wat leuk dat je langs een van onze boutiques geweest bent. Fijn dat je een goede ervaring opgedaan hebt. Daar doen we het voor! Veel succes met de winactie en hopelijk tot snel! Liefs, Fleur team My Jewellery.

Angela Sauvé

Mooie sieraden, goede kwaliteit en vriendelijk personeel

Goede kwaliteit

meer voordelige sets

Reactie My Jewellery:

Hi Angela, bedankt voor jee leuke review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Daar doen we het natuurlijk allemaal voor. We hopen dat je lang mag genieten van de sieraden... Hi Angela, bedankt voor jee leuke review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Daar doen we het natuurlijk allemaal voor. We hopen dat je lang mag genieten van de sieraden en je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Sophie

Leuke winkel

Ik vind de timeless adventkalender zo leuk! Ik hoop dat ik die win :)

Reactie My Jewellery:

Hi Sophie! Bedankt voor je 5 sterren review! We waarderen dit enorm. Hopelijk zien we je snel terug. Liefs, Kinthy Team My Jewellery.