Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Debbie

Slecht

Ze garanderen levering voor kerst als je voor dinsdag 19 december besteld.. dus ik bestel zondag 17 december. Vervolgens maken ze er een brievenbus pakketje van ( horloge van 50 euro) en krijg ik... Ze garanderen levering voor kerst als je voor dinsdag 19 december besteld.. dus ik bestel zondag 17 december. Vervolgens maken ze er een brievenbus pakketje van ( horloge van 50 euro) en krijg ik vanmorgen een mail dat de bestelling verstuurd is! Wordt woensdag 27 december geleverd.. waardeloos en geen contact met ze te krijgen. Eindelijk iemand aan de telefoon gekregen woensdag 20 december, zegt ze wij garanderen dat het voor kerst geleverd wordt dus daar kunt u op vertrouwen. Zorg er dan ook voor.. waardeloos dit.

Reactie My Jewellery:

Hi Debbie, bedankt voor jouw review. Het klopt inderdaad dat orders die voor dinsdag 19 december 15:00 uur geplaatst zijn, geleverd zouden moeten worden voor Kerst. Echter hebben veel meer... Hi Debbie, bedankt voor jouw review. Het klopt inderdaad dat orders die voor dinsdag 19 december 15:00 uur geplaatst zijn, geleverd zouden moeten worden voor Kerst. Echter hebben veel meer bestellingen ontvangen dan we van te voren hadden verwacht. Dit vinden we uiteraard leuk, maar heeft er ook voor gezorgd dat we vertragingen hebben opgelopen in ons warehouse. We doen met heel My Jewellery ons best om de order z.s.m. te bezorgen! Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Schrijvers

Bij bestelling en betaling kreeg ik bericht dat mijn bestelling op 21 of 22 december geleverd zou worden. Ik kan niet zien waar mijn bestelling zich nu bevindt. Bij andere kan men perfect zien of de... Bij bestelling en betaling kreeg ik bericht dat mijn bestelling op 21 of 22 december geleverd zou worden. Ik kan niet zien waar mijn bestelling zich nu bevindt. Bij andere kan men perfect zien of de bestelling onderweg is en ongeveer levertijd. Eerste keer iets besteld bij u, maar ik begin er al dik spijt van te krijgen.

Bestellen en betalen verloopt goed

Mensen niet in het ongewisse laten

Reactie My Jewellery:

Hi Rita, bedankt voor jouw review. Door de vele bestellingen die we hebben ontvangen, hebben we in het warehouse wat vertraging opgelopen. Het kan zijn dat jouw order dus wat vertraagd is. We doen... Hi Rita, bedankt voor jouw review. Door de vele bestellingen die we hebben ontvangen, hebben we in het warehouse wat vertraging opgelopen. Het kan zijn dat jouw order dus wat vertraagd is. We doen hard ons best om deze z.s.m. te verzenden! Zodra het pakket is verzonden, ontvang je een track & trace om deze te volgen! Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Jessica

Geen levering, klantenservice onbereikbaar, geen reactie

Boutiquen

Klantenservice optimaliseren en houden aan leverbelofte

Reactie My Jewellery:

Hi Jessica, bedankt voor je eerlijke review. Momenteel is het erg druk op de klantenservice en daardoor kan een reactie langer duren dan wat je van ons gewend bent. Ik heb gelijk meegekeken en ik... Hi Jessica, bedankt voor je eerlijke review. Momenteel is het erg druk op de klantenservice en daardoor kan een reactie langer duren dan wat je van ons gewend bent. Ik heb gelijk meegekeken en ik zie dat je gister telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. Mocht dit niet voldoende voor je zijn geweest mag je altijd opnieuwe bellen. We kijken dan graag met je mee. Desondanks je ervaring, hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Iris Sjoerdsma

Redelijk

Leuke sieraden maar de kwaliteit kan beter

2 weken geleden had ik de ‘Ketting met groot hart en parels’ gekregen van Sinterklaas. Helaas is de kwaliteit slecht aangezien er al 3 parels vanaf zijn gegaan. Gelukkig heb ik de parels gevonden en... 2 weken geleden had ik de ‘Ketting met groot hart en parels’ gekregen van Sinterklaas. Helaas is de kwaliteit slecht aangezien er al 3 parels vanaf zijn gegaan. Gelukkig heb ik de parels gevonden en er weer opgeplakt met seconde lijm. Voor dat geld vind ik de kwaliteit slecht. Dus bij deze een tip om de parels beter te besvestigen.

Reactie My Jewellery:

Hi Iris, bedankt voor je eerlijke review. Wij hanteren een garantietermijn van 8 weken op een kapot item. Wanner het item binnen het garantietermijn valt, kijken we graag met je mee naar een... Hi Iris, bedankt voor je eerlijke review. Wij hanteren een garantietermijn van 8 weken op een kapot item. Wanner het item binnen het garantietermijn valt, kijken we graag met je mee naar een oplossing. Je mag dan contact opnemen met de klantenservice via deze link: https://www.my-jewellery.com/nl-nl/klantenservice . Je feedback zullen we uiteraard meenemen voor in het vervolg. Zien we je snel weer terug? Liefs, Fleur team My Jewellery.

A

Slecht

Eerlijk zijn over de verwachte levertijd. Klantenservice is niet bereikbaar en reageert niet binnen de aangegeven 24 uur

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je eerlijke review. Momenteel is het erg druk op de klantenservice, waardoor het langer kan duren, voordat je een reactie ontvangt. We doen ons best om z.s.m. op je bericht terug te... Hi, bedankt voor je eerlijke review. Momenteel is het erg druk op de klantenservice, waardoor het langer kan duren, voordat je een reactie ontvangt. We doen ons best om z.s.m. op je bericht terug te komen. We zijn daarnaast ook afhankelijk van onze bezorgdiensten. Rondom de feestdagen is het bij hen namelijk ook erg druk. We doen met heel team My Jewellery in ieder geval ons best. Hopelijk zien we je snel weer terug. Liefs, Fleur team My Jewellery.

My jewellery

Niets

Reactie My Jewellery:

Hi Mieke, bedankt voor je eerlijke review. Ik zie dat je review gaat over een geretourneerde bestelling. Zou je hierover contact op willen nemen met de klantenservice via deze link:... Hi Mieke, bedankt voor je eerlijke review. Ik zie dat je review gaat over een geretourneerde bestelling. Zou je hierover contact op willen nemen met de klantenservice via deze link: https://www.my-jewellery.com/nl-nl/klantenservice . Zij kijken graag met je mee naar de mogelijkheden. Desondanks je ervaring, hopen we je snel weer een keer terug te zien. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Leiden

Slecht, vind dat ze niet klantvriendelijk zijn! Ze helpen je ook niet goed!

Geen sterke punten

Normaal dingen aanpakken, en wat meer meedenken!

Reactie My Jewellery:

Hi Janine, bedankt voor je eerlijke review. Fijn dat je jouw ervaring met ons wil delen. We zullen je feedback zeker meenemen voor in het vervolg, zodat we jou shopervaring kunnen verbeteren. Mocht... Hi Janine, bedankt voor je eerlijke review. Fijn dat je jouw ervaring met ons wil delen. We zullen je feedback zeker meenemen voor in het vervolg, zodat we jou shopervaring kunnen verbeteren. Mocht je er nog iets over kwijt willen, mag je altijd contact opnemen met de klantenservice. Desondanks je ervaring, hopen we dat je nog eens bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Gerlinde De Groot

Heel god

Mijn armbandje is kapot gegaan en kreeg een nieuwe

Heb geen verbeter punten

Reactie My Jewellery:

Hi Gerlinde, bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de klantenservice. We kijken altijd graag met je mee naar een oplossing, wanneer er iet mis is met een item.... Hi Gerlinde, bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de klantenservice. We kijken altijd graag met je mee naar een oplossing, wanneer er iet mis is met een item. Hopelijk zien we je snel weer terug. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Lotte

Super mooie sieraden

- Snelle levering
- Goede sieraden
- Erg behulpzaam als er een probleem is

Misschien de prijs iets naar beneden....

Reactie My Jewellery:

Hi Lotte, bedankt voor je enthousiaste review. Goed om te zien dat je zo positief ben over je aankoop en de gehele ervaring met My Jewellery, we hopen dan ook dat je veel plezier hebt van jouw... Hi Lotte, bedankt voor je enthousiaste review. Goed om te zien dat je zo positief ben over je aankoop en de gehele ervaring met My Jewellery, we hopen dan ook dat je veel plezier hebt van jouw bestelling. De feedback nemen we mee om ons te blijven verbeteren. Zien we je snel weer? Liefs, Anouk team My Jewellery

ise

Goede ervaring

echt hele leuke sieraden en goede levering. Ook als er iets fout gaat of iets dergelijks is er goed contact en helpen ze je goed!

Reactie My Jewellery:

Hi Ise, bedankt voor je leuke review! Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over de sieraden, levering en service. Dit vinden wij erg leuk om te horen en het geeft ons motivatie om zo door... Hi Ise, bedankt voor je leuke review! Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over de sieraden, levering en service. Dit vinden wij erg leuk om te horen en het geeft ons motivatie om zo door te gaan. Veel plezier met alle items! Hopelijk zien we je snel weer terug. Liefs, Fleur team My Jewellery.