SUN

Leuk bedrijf, vriendelijk te woord gestaan

i.broekhuizen

Gewoon een leuke site, veel spulletjes.

A. van der Heijden

Prima!! En ook blij met het eindresultaat.

Jesse

Top service. Snel antwoord op mn mail en snel verstuurd

Svetka

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. Ik had de bestelling de volgende dag in huis. Het aanbrengen ging makkelijk. De panaboom maakt de babykamer helemaal af. Bedankt voor de goede service.

Bianca van Seventer

Na de bestelling duurde het heel erg lang voor ik mijn bestelling geleverd kreeg. Na meerdere mailtjes, berichten via Facebook werd er uiteindelijk na enkele weken op mijn ingesproken voicemail... Na de bestelling duurde het heel erg lang voor ik mijn bestelling geleverd kreeg. Na meerdere mailtjes, berichten via Facebook werd er uiteindelijk na enkele weken op mijn ingesproken voicemail gereageerd. Ik kreeg wel excuses voor de vertraging, en kreeg daarna mijn bestelling alsnog geleverd maar ik zal bij dit bedrijf niet zo snel nogmaals bestellen

Reactie Muurstickersenzo:

Ik begrijp dat u niet tevreden bent over de levertijd en manier waarop het is gegaan. Ik heb toch de behoeft om even uitleg te geven. Zodat u op z'n minst weet waarom het eventjes niet is gegaan... Ik begrijp dat u niet tevreden bent over de levertijd en manier waarop het is gegaan. Ik heb toch de behoeft om even uitleg te geven. Zodat u op z'n minst weet waarom het eventjes niet is gegaan zoals het hoort. Ik had een sterfgeval van een dierbare. Dat heeft een zeer grote impact op mij gehad. Ik heb gedaan wat ik kon om iedereen tevreden te stellen. Zelfs een berichtje was soms al even te veel. Het ging gewoon even niet anders. Soms slaat het lot hard toe en kun je er even niets aan doen. Nogmaals mijn excuses en alsnog veel plezier met uw bestelling.

Hubers

Goede, snelle levering

Elise

Ruime en leuke keuze aan muurstickers. Snel besteld en geleverd. Bij ons was een deel van de muursticker in de verkeerde kleur geleverd, maar het contact met de klantenservice verliep snel en... Ruime en leuke keuze aan muurstickers. Snel besteld en geleverd. Bij ons was een deel van de muursticker in de verkeerde kleur geleverd, maar het contact met de klantenservice verliep snel en vriendelijk. Ik kreeg binnen een paar uur reactie en er werd de volgende dag al het deel in de goede kleur toegestuurd.

Jan

Zeer tevreden.. Leuk contact gehad met een medewerler, goed geholpen.