Marielle

Snelle levering, kwaliteit van de sticker valt wat tegen.

Mandy

Mooie kwaliteit stickers en snel geleverd. De glow in the dark stickers laden snel op en geven mega veel en lang licht.

Jimmy

Goed en snel geholpen

Holvoet sam

Op 6 november sticker besteld. Deze tot op heden nog niet ontvangen. Paar keer gebeld wordt niet opgenomen. Mail gestuurd wordt niet op gereageerd. Bij leveringstermijn stond voor 16u besteld zelfde... Op 6 november sticker besteld. Deze tot op heden nog niet ontvangen. Paar keer gebeld wordt niet opgenomen. Mail gestuurd wordt niet op gereageerd. Bij leveringstermijn stond voor 16u besteld zelfde dag verzonden of eerst volgende werkdag. Nog altijd geen sticker ontvangen.

N.v.t

Super snelle levering

Berends

Vorige week een muursticker besteld. Deze tot op heden nog niet ontvangen. Paar keer gebeld wordt niet opgenomen. Mail gestuurd wordt niet op gereageerd.

Reactie Muurstickersenzo:

Beste, hartelijk dank voor uw review.
Beste, hartelijk dank voor uw review.
Tijdens de herfstvakantie waren wij telefonisch slecht bereikbaar. Dit stond ook vermeld op de website. Er stond ook dat er zo snel mogelijk op app en mail gereageerd wordt. U heeft deze review geschreven een uur nadat u gemaild heeft. Tevens had u een muursticker besteld met ene levertijd van ongeveer 5 werkdagen. Gelukkig hebben we nog vontact met elkaar gehad en is alles goedgekomen.

Hannie

Leuk contact gehad. De medewerkster heeft me goed beraden. De muurstickers zijn snwl geleverd. Het eindresultaat is heel erg mooi geworden. We hebben een grote glow in de dark maan gekocht.... Leuk contact gehad. De medewerkster heeft me goed beraden. De muurstickers zijn snwl geleverd. Het eindresultaat is heel erg mooi geworden. We hebben een grote glow in de dark maan gekocht. Gecombineerd met andere mooie glow in the dark stickers. Dikke aanrader!

Weyts Rita

Zeer stipt, goed kwaliteit en makkelijke bestelservice