Linda Benjamins

Via de website een schitterende tak met roze bloemen besteld, werd netjes opgerold bezorgd. Prijs/kwaliteit is goed! Stickers plakken goed en er zit ook een attribuut bij om de sticker glad te... Via de website een schitterende tak met roze bloemen besteld, werd netjes opgerold bezorgd. Prijs/kwaliteit is goed! Stickers plakken goed en er zit ook een attribuut bij om de sticker glad te strijken.

Lara

Ik had de bestelling de volgende dag in huis. Mooie sticker, staat strak op de muur.

Masson Taylor

Op heden heb ik mijn sticker nog niet ontvangen. 31 mei besteld, op track and trace geven ze aan 8juni, maar die dtaum blijft opschuiven. Ik begrijp dat door feestdagen, andere omstandigheden dit... Op heden heb ik mijn sticker nog niet ontvangen. 31 mei besteld, op track and trace geven ze aan 8juni, maar die dtaum blijft opschuiven. Ik begrijp dat door feestdagen, andere omstandigheden dit kan voorkomen. Maar blijkbaar is de sticker zelf nog niet afgegeven aan PostNL

Jansma

Week moeten wachten op besteld product

Reactie Muurstickersenzo:

Beste,
Beste,
hartelijk dank voor uw review. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u iets langer op uw bestelling heeft moeten wachten. Uw zending was tijdig verstuurd. Door de feestdagen is deze langer onderweg geweest.
Mvg,´
Muurstickers&zo

OwTaRi

Bizar snel geleverd!

Ines gielen

Uitstekend

Evelien

Glow in the dark stickers besteld, waren erg mooi en netjes geleverd.
Glow in the dark stickers besteld, waren erg mooi en netjes geleverd.
Daarna nog wat grotere sterren erbij besteld maar waren na 10 dagen nog niet geleverd, heb een mail gestuurd en ik had heel snel antwoord, Er is gelijk kosteloos een nieuwe zending gestuurd, achteraf was het de fout van Post NL. Grote complimenten voor
Muurstickerenzo.