Noah D

We hebben ietsjes langer op de bestelling moeten wachten wegens vakantie, maar het resultaat mag er zijn. Wij zijn heel tevreden

H

Prachtige muurstickers

Marcel

Bestelling had ik volgende dag in huis. Mooie sticker.

Ivanka

Alles naar wens, snelle levering

M

Niets ontvangen, geen reactie op mail hierover

Beste,
hartelijk dank voor uw reactie. Zoals u op meerdere plaatsen op de website kon lezen hebben wij vakantie gehad. Vandaar dat het allemaal iets langer duurde.
Hartelijke...

Claeys Emily

Heel goede ervaring!

Nathalie

Order besteld maar niet ontvangen en krijg ook geen reactie.

Hartelijke...

Isabel

Bestelling niet ontvangen, reageren ook niet op mail

Beste Isabel,
Beste Isabel,
Uw bestelling was op tijd verstuurd maar helaas (nog) niet aangekomen. De reactietijd duurde tijdens deze drukke dagen inderdaad ietsjes langer dan normaal. Inmiddels hebben wij nieuwe vlinders gestuurd en heeft u ze alsnog ontvangen.

M savy

Super snelle nette levering

Sophie

Snelle levering en mooie kwaliteit stickers. Ze plakken goed en geven mooi lang licht. Echte aanrader