Weyts Rita

Zeer stipt, goed kwaliteit en makkelijke bestelservice

Luca

Snelle levering, mooi product.

Maicke

Kind kan de was doen! Fijne stickers die makkelijk te plakken zijn. Wel kreeg ik de indruk dat niet alle stickers van dezelfde 'schaal' waren (giraffe was groter op schaal in vergelijking met de... Kind kan de was doen! Fijne stickers die makkelijk te plakken zijn. Wel kreeg ik de indruk dat niet alle stickers van dezelfde 'schaal' waren (giraffe was groter op schaal in vergelijking met de boom). Maar dat pakte eigenlijk heel tof uit! Wij zijn uiterst tevreden en we denken dat onze zoon strakjes ook dol zal zijn op de apen en de giraffe in zijn kamer.

Kim Uding

De beloofde bestelling was erg snel binnen. De stickers zagen er precies zo uit als op de foto, ook waren de kleuren erg mooi! De giraf is wel een stuk groter dan dat de afbeeldingen doen lijken. De... De beloofde bestelling was erg snel binnen. De stickers zagen er precies zo uit als op de foto, ook waren de kleuren erg mooi! De giraf is wel een stuk groter dan dat de afbeeldingen doen lijken. De stickers zijn erg makkelijk te plakken en de naden zijn bijna onzichtbaar. We hebben maar 1 nadeel kunnen vinden en dat was dat de stickers niet netjes waren opgeplakt of gerold. Hierdoor zitten er in een aantal stickers kreukels die we er niet meer uit krijgen.

Natalie

Product was door een misverstand niet geleverd. Nu wel geleverd. Communicatie blijft minimaal, alleen antwoorden na een slechte review. Er werd niet geantwoord op de mailtjes daarvoor.
Toen er...
Toen er overeenstemming was dat ze het nog mochten leveren, kwam de communicatie ook weer vanaf de klant.

Reactie Muurstickersenzo:

Beste Nathalie,
Beste Nathalie,
Het klopt inderdaad dat er (aan onze kant) iets mis was gegaan met uw bestelling. Nogmaals onze welgemeende excuses hiervoor. Uw bestelling dateerde van augustus. Begin oktober heeft u ons een mail gestuurd dat de bestelling nog niet geleverd is. Uiteraard was het nooit de bedoeling om geen product te leveren. Na uw bericht hebben wij meteen contact met u opgenomen, dat had niets met de slechte review te maken. Dit hadden wij ook zonder review gedaan. De slechte review staat er immers al. Wij hebben u aangeboden om het geld terug te storten of alsnog te leveren. Ondertussen is gelukkig alles naar behoren opgelost en heeft u uw bestelling alsnog mogen ontvangen.
Hartelijke groet,
Muurstickers&zo

Maaike

Super service en mooie stickers

djoeke

Duurde nogal lang want eerst niets ontvangen en geen reactie, maar na het schrijven van een negatieve review was het heel snel geregeld, waarvoor dank! De sterren zijn er lekker veel en mooi op het... Duurde nogal lang want eerst niets ontvangen en geen reactie, maar na het schrijven van een negatieve review was het heel snel geregeld, waarvoor dank! De sterren zijn er lekker veel en mooi op het plafond van mijn dochters kamer.

Reactie Muurstickersenzo:

Beste, hartelijk dank voor uw review. Wij hebben uw bestelling meteen verstuurd. U heeft daar ook een track and trace van ontvangen. De levering duurde lang omdat het pakje niet geleverd werd door... Beste, hartelijk dank voor uw review. Wij hebben uw bestelling meteen verstuurd. U heeft daar ook een track and trace van ontvangen. De levering duurde lang omdat het pakje niet geleverd werd door PostNL. Omdat wij u als klant hier niet de dupe van wilden laten zijn, hebben wij uw bestelling nogmaals verstuurd. Fijn dat nu alles naar tevredenheid is opgelost.

Brenda

Snelle levering, mooie kwaliteit muursticker

Monique

Ontzettend bedankt!

Y Zhang

Hele goede kwaliteit en heel mooi