Linda

Na eerst een proefsticker te hebben omtvangen hebik de boom met panda's besteld.

M. van der Ham

Mooie muurstickers. We hebben nu een gezellige muur.

Tina V.

Heel erg mooie stickers en geweldige customer service! Mijn bestelling was niet volledig. Ik heb dan een mail gestuurd en ik kreeg binnen het uur antwoord. De rest van mijn bestelling werd de dag... Heel erg mooie stickers en geweldige customer service! Mijn bestelling was niet volledig. Ik heb dan een mail gestuurd en ik kreeg binnen het uur antwoord. De rest van mijn bestelling werd de dag zelf nog nagestuurd en had ik de dag nadien in huis.

T. Malesevic

Bestelling ging prima.

Op de Beeck Ben

Perfecte sfeermaker

N.v.t ben particulier, Hannie van Tilburg

Leuke muurstickers voor een leuk prijsje

Vlinder

Helemaal trots op de kamer van onze kleine meid. Mooie vlinderstickers gekocht.

Breghe

Mooie stickers, levering ging ook goed.

Anne

15 dagen geleden een bestelling geplaatst en betaald. Sindsdien taal noch teken en geen reactie op verstuurd bericht.

Reactie Muurstickersenzo:

Beste klant,
Beste klant,
ook uw bestelling duurde iets langer door de vakantie. Wij hebben onze vakantie netjes aangekondigd op meerdere plaatsen op de website. Wij vinden het jammer dat u niet op onze site heeft gekeken alvorens deze review te schrijven. Uw bestelling is na onze vakantie meteen netjes afgehandeld.
Hartelijke groet,
Muurstickers&zo