M

Goede snelle levering. Mooie sticker

Berend

Vriendelijke service

Thessa

Dit was een hele snelle transactie. We wisten wat we nodig hadden en dat hebben we besteld. Dat ging snel en makkelijk.

B

Wij hebben een deursticker besteld. Deze hadden we binnen 3 werkdagen thuis. Door deze sticker hebben we onze deur kunnen verfraaien en hoeven we geen nieuwe deur aan te schaffen. De print is mooi... Wij hebben een deursticker besteld. Deze hadden we binnen 3 werkdagen thuis. Door deze sticker hebben we onze deur kunnen verfraaien en hoeven we geen nieuwe deur aan te schaffen. De print is mooi en helder. Zeer tevreden.

Mandy

Gewoon goed zoals het hoort

Annie

Mooie stickers, makkelijk te kleven

Jan

Leuke muurstickers en fijne service. Ik ben goed geholpen met het kiezen van de juiste muursricker. Het plakken ging ook makkelijk. Ik vond alleen de stan en kleinere stickers makkelijker te plakken... Leuke muurstickers en fijne service. Ik ben goed geholpen met het kiezen van de juiste muursricker. Het plakken ging ook makkelijk. Ik vond alleen de stan en kleinere stickers makkelijker te plakken zonder de transferfolie. Alleen de aapjes hebben we met de folie geplakt. Resultaat is erg mooi geworden. De sticker zit er mooi strak op, je ziet het niet zitten. Mooi egaal met de muur.