roel

We hebben hier pvc muurstickers besteld deze werden snel verzonden en zien er heel mooi uit. we hebben alle instructies aangehouden die gesteld werden zodat de stickers goed zouden plakken op de... We hebben hier pvc muurstickers besteld deze werden snel verzonden en zien er heel mooi uit. we hebben alle instructies aangehouden die gesteld werden zodat de stickers goed zouden plakken op de muur. Maar na het opplakken vallen deze na een nachtje van de muur. Ze blijven dus niet goed plakken.
geprobeerd contact op te nemen via whatsapp wat ze op hun site aangeven. meerdere keren gebeld en een mail gestuurd. Lang moeten wachten op een reactie tot een halve week later ineens een mailtje.
Hierin geven ze aan dat de stickers niet op alle ondergronden blijven plakken en dat je gratis proefstickers kunt bestellen. Dit kan ik helaas niet duidelijk op de site terug vinden. Als dit gewoon duidelijk ergens omschreven staat had ik dit van te voren gedaan voordat ik een dure sticker kocht die ik nu weg kan gooien. Dat is toch zuur geld.
Ik stuur mensen die vragen voor muurstickers wel voortaan naar een andere winkel.

Laartje

Mooie sticker voor een leuke prijs!

Berny B

Ik woon in Duitsland en had mijn bestelling snel in huis. De muursticker is ook leuk en van goede kwaliteit.

Harry

Wij hadden onze bestelling de volgende dag binnen. Inmiddels hebben we alles geplakt en het ziet er goed uit. Wij zijn er zeer blij mee.

Annika

Ik had glow in the dark stickers besteld. Ze hadden per ongeluk een ander setje opgestuurd dan dat ik had besteld. Ik had hierover gemaild en kreeg dezelfde dag nog reactie. Ik kreeg de juiste set... Ik had glow in the dark stickers besteld. Ze hadden per ongeluk een ander setje opgestuurd dan dat ik had besteld. Ik had hierover gemaild en kreeg dezelfde dag nog reactie. Ik kreeg de juiste set en mocht de verkeerd geleverde set houden. Hartstikke bedankt voor de goede service.

Noah

Een muursticker voor ons eerste dochtertje gekocht. De sticker hangt inmiddels en het resultaat is mooi geworden. De panda's zijn te schattig. De levering was ook snel.

Daisy

Leuke glow in the dark stickers besteld. Ze geven mooi en lang licht.

J

Leuke muursticker voor een klein prijsje.

Miranda

Ik was sceptisch na de laatste 3 reviews maar toch de voordeel van de twijfel gegeven. Had m'n bestelling de volgende dag in huis.