8.5/10

Antonissen

Erg tevreden met mijn muur sticker!
Erg snel geleverd, goede kwaliteit!

Hanne

Desondanks dat onze initiële bestelling niet meer op voorraad was, is dit snel gecommuniceerd en hebben we een dezelfde week nog de nieuwe bestelling ontvangen.

Een keer besteld, snelle levering en mooie produkten. De informatie op de website kan beter: de muursticker bleek een stuk groter te zijn dan op de website stond vermeld, en in de klok moesten AA...

Meyer

Prima levering, snel en makkelijk te gebruiken.

Estelle Ross

Levering prima. Kwaliteit product helaas niet goed. Zorgvuldig en op de juiste manier aangebracht, maar muursticker liet los en is er twee keer afgevallen. Plakte daarna helemaal niet meer en...

Reactie Muurstickersenzo:

Beste Estelle

Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te horen dart het plakken van de stickers in uw geval mis is gegaan. Het zal niet aan de kwaliteit liggen, deze wordt getest. Het zal eerder aan de gekozen ondergrond liggen. Helaas plakken de stickers niet op iedere ondergrond even goed. Sommige verfsoorten zoals zijdeglans of mat zijn bijvoorbeeld niet geschikt. Ook sommige soorten behang zoals bijv. vliesbehang zijn vaak niet geschikt. Dit vermelden wij ook op een aantal plaatsen op onze website. Het is daarom ook mogelijk om gratis en vrijblijvend een proefsticker aan te vragen. Wij vinden het jammer dat u geen contact met ons hebt opgenomen om uw probleem met ons te bespreken.

Dienstverlening is zeer correct, sticker plakt echter helemaal niet goed op de muur. De hoekjes lossen vanaf dag één en ik moet ze iedere dag glad strijken.

Marije

Prima. Goede glow in the dark stickers, die daadwerkelijk oplichten in het donker.

Weinig ervaring, slechts een simpele order gedaan, over het algemeen was de service gewoon goed

Mooie muursticker gekocht voor op de slaapkamer van onze dochter. Super snel geleverd! Makkelijk op te plakken!

M. Evers

Goede en snelle levering, alleen jammer dat de beschrijving in het Engels is, niet iedereen spreekt Engels en voor die mensen is het dan oom moeilijk te begrijpen.