Andre

Leuke stickers, de levering was iets vertraagd, maar verder helemaal prima

Nicolet

Snel verzonden, kwaliteit product acceptabel

Cynthia Heijmans

Waarschijnlijk door de feestdagen duurde het vrij lang (+2 weken). Advies om dat voortaan te melden. Daarnaast nooit een track en trace code ontvangen. Pakket was bij de buren afgeleverd maar dit... Waarschijnlijk door de feestdagen duurde het vrij lang (+2 weken). Advies om dat voortaan te melden. Daarnaast nooit een track en trace code ontvangen. Pakket was bij de buren afgeleverd maar dit wisten we niet. Geen reactie op de mail gekregen om te vragen om de track en trace

Wendy

Snelle levering. Mooie glow stickers. Ze geven goed en lang licht.

S

Goede ervaring. Mooie muursticker besteld. Fijn dat de mogelijkheid er is om de bestelling af ye halen. Scheelt weer een paar euro.

Sharon Rikken

Ik mis een stickervel bij het leveren van de bestelling. Hier al meerdere mails over gestuurd maar nog geen gehoor... erg jammer dit..

Reactie Muurstickersenzo:

Beste,
Excuses dat wij niet binnen 2 dagen hebben gereageerd. Dat is inderdaad langer dan dat u van ons gewend bent.
Inmiddels heeft u het ontbrekende vel en een extraatje voor het ongemak...
Beste,
Inmiddels heeft u het ontbrekende vel en een extraatje voor het ongemak mogen ontvangen.
Hartelijke groet,
Muurstickers&zo

Wolters

Wacht lang op de bestelling

Reactie Muurstickersenzo:

Beste,
de levertijd duurde deze keer inderdaad iets langer dan dat u van ons gewend bent.
Onze excuses hiervoor.
Hartelijke groet,
Muurstickers&zo

Dodo

Mooie muursticker besteld. Snelle levering. Ik had het de volgende dag netjes in huis.

M.J.L. Dortmundt

Prima. Echter de muurstickers plakken erg slecht op de muur. Vallen er zo weer af. Uiteindelijk lijm gebruikt. Waardeloos!