M.J.L. Dortmundt

Prima. Echter de muurstickers plakken erg slecht op de muur. Vallen er zo weer af. Uiteindelijk lijm gebruikt. Waardeloos!

Christine Scheepmaker

Mooie sticker! Helaas wel slecht verpakt, niet in een harde koker waardoor en nu allemaal vouwen in de sticker zitten.

Beste,
dat is vervelend om te horen.
Mocht het na het plakken van de sticker zichtbaar zijn dan vernemen wij dat graag en sturen wij uiteraard een nieuwe.
Excuses voor het...
Beste,
dat is vervelend om te horen.
Excuses voor het ongemak.
Hartelijke groet,
Muurstickers&zo

Vonk

Zeer slechte ervaringen, reageert niet op berichten als stickers niet geleverd worden, terugbetalen wordt toe gezegd maar niet uitgevoerd, er gaat hier iets goed mis zonder communicatie.
Ik heb...
Ik heb anderhalve maand geleden iets besteld en nog niet afgehandeld….

Beste,
Er waren inderdaad een aantal misverstanden omtrent uw order. Inmiddels is alles netjes opgelost.
Hartelijke groet,
Muurstickersenzo

Rieneke de Kroon

Al een paar weken geleden een bestelling gedaan, nooit ontvangen. Ik heb meerdere keren gebeld en gemaild, maar geen enkele reactie. Ik zal er nooit meer iets bestellen.

Renee

Verzendtijd erg lang, maar dat kwam blijkbaar door vakantie. Dat is op zich geen probleem. Wat wel een probleem is dat de muurstickers de meest waardeloze kwaliteit hebben , had ik misschien ook... Verzendtijd erg lang, maar dat kwam blijkbaar door vakantie. Dat is op zich geen probleem. Wat wel een probleem is dat de muurstickers de meest waardeloze kwaliteit hebben , had ik misschien ook kunnen verwachten op basis van de prijs. Maar het zijn meer raamstickers. Blijven absoluut niet plakken. Daarnaast werden ze dubbelgevouwen verzonden, wat een beetje jammer is. Vervolgens wilde ik ze retourneren maar is er nooit meer gereageerd op mijn emails. Weggegooid geld, je kan beter wat meer geld besteden en ergens goede stickers kopen

Joyce

Geen reactie meer bij melden probleem muursticker

Aaricia Danschutter

Top! Snelle service. Stickers waren prima qua kwaliteit en makkelijk aan te brengen.

Essink

Wacht nog altijd op levering en op reactie over die uitblijvende levering

Reactie Muurstickersenzo:

Uw bestelling is na een week op het afhaalpunt gelegen te hebben weer naar ons retour gestuurd. Jammer dat u eerst een negatieve review stuurt alvorens contact met ons op te nemen. Wij hebben het... Uw bestelling is na een week op het afhaalpunt gelegen te hebben weer naar ons retour gestuurd. Jammer dat u eerst een negatieve review stuurt alvorens contact met ons op te nemen. Wij hebben het pakketje inmiddels nogmaals op onze kosten verstuurd.

Guido

We hebben 3 muurstickers besteld. Ze waren snel binnen en makkelijk te bevestigen. De Kids stralen! We hadden de muurstickers de volgende dag al binnen.