Mark Albers

Goede en snelle service.

Het meedenken en aanpassen van de levering vond er prettig. Snelle en duidelijke communicatie.

Bij het aanschaffen van keilbouten twijfelde ik welke maat er nodig was, dit stond niet in de informatie. Bleek uiteindelijk M10 te zijn.

Greg van den Bosch

Ik moest een grote sterke kluis hebben omdat mijn huidige kluis te klein werd.
Hier kon ik in mijn prijsklasse toch een goede kluis vinden die voldeed aan mijn verwachtingen!
Hij werd...
Ik moest een grote sterke kluis hebben omdat mijn huidige kluis te klein werd.
Hij werd bezorgd op de dag die ik zelf had uitgekozen (in overleg natuurlijk).
Zo was de kluiswissel in 1 keer gerealiseerd.

Mooie kluizen, goede kluizen, goede reputatie, direct contact als je opbelt

Duidelijker aangeven wat de verschillen tussen kluizen zijn. Zoals tussen de budget en economy line! Al is er wel een vergelijking mogelijk is deze niet compleet.

Ook zou het fijn zijn...

Ook zou het fijn zijn als er op de dag van de levering een schatting zou kunnen komen wanneer de koerier er is.. Ik zat vanaf 9:00 klaar maar de koerier was er pas rond 18:30

Alex Decroos

Degelijk verpakt - vlotte levering - duidelijke communicatie

Andre De keizer

Erg vriendelijk goed geholpen

heel overzichtig en duidelijke uitleg

geen gevonden

Bouko Noor

juiste keilbouten leveren met lengte overeenkomend met beoogd gebruik.

Reactie Mustang Safes:

Bedankt voor uw beoordeling.
Bedankt voor uw beoordeling.
Het klopt inderdaad dat de verkeerde verankeringsbouten bij de door u bestelde kluis zaten. Dit hebben wij met de leverancier besproken. Wij hebben u spoedig voorzien van een chemische veranker set waarmee u de kluis alsnog deugdelijk heeft kunnen bevestigen. Jammer dat u door de verkeerd geleverde ankers ons niet aanbeveelt bij anderen. We zullen ons best doen om dit in de toekomst te voorkomen, maar waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt.
We wensen u alsnog veel plezier met uw aankoop.
Mvg Mustangsafes

Herbert

Perfecte Service

Goede communicatie

ga zo door

Willy Huygen

Zeer goed tot de laatste levering

Prijs

Aerts Jan

Het is de eerste keer dat ik rechtstreeks in contact kwam met Mustang Safes. Ik had al een safe gekocht in het verleden , maar dan via mijn schietclub, en deze ervaring was positief.

Snelle reactie op mijn email, ook vriendelijke stijl van de email.

Doe zo verder....goed bezig

Marco Bewier

Goed.

Flexibel naar de klant. Mbt het oplossen van vragen.

Fedde

Uitstekende producten, duidelijke info, snelle afhandeling

Kwaliteit producten spreekt voor zich, heldere no-nonsens communicatie