Gerben

Erg tevreden

Bezorging op afspraak

Andre van geyte

Heel vlotte, duidelijke en snelle communicatie ?. Leveringsdatum en eelfs tijdstip correct gerespecteerd. Vlotte service en aflevering door comptent en vriendelijk personeel. Een klein ontbrekend... Heel vlotte, duidelijke en snelle communicatie ?. Leveringsdatum en eelfs tijdstip correct gerespecteerd. Vlotte service en aflevering door comptent en vriendelijk personeel. Een klein ontbrekend stukje werd direct opgestuurd, geen valse beloftes ?.

Hennik

Perfect uitgevoerd

Afspraak is afspraak

Ik raad de levering NIET aan ; Goede kluis, onbeschofte levering

de kluizen zijn goede prijs/kwaliteit

De levering werd onbeschoft uitgevoerd zonder respect voor het huis. Er brak een houten spijl (achteraf wordt dat door Mustang ontkent), zware kettingen werden zo op de houten kwetsbare vloer... De levering werd onbeschoft uitgevoerd zonder respect voor het huis. Er brak een houten spijl (achteraf wordt dat door Mustang ontkent), zware kettingen werden zo op de houten kwetsbare vloer gesmeten, en op de vraag of er wat voorzichter gedaan kon worden kregen we rollende ogen en een diepe zucht.

Reactie Mustang Safes:

Bedankt voor uw Review,
Bedankt voor uw Review,
Helaas is uw review niet zo positief. Dit begrijpen wij niet geheel aangezien u na levering en inhuizing/verankering op de 2de verdieping getekend heeft voor goede ontvangst en onbeschadigde en goede levering van de kluis. Echter 1 maand nadat deze levering heeft plaatsgevonden komt u met een schade melding. De beschadiging van uw trap herkennen we ook niet en zou bij de levering zeker opgevallen zijn en was dit door ons zeker niet ontkent. U kunt neem ik aan ook begrijpen dat wij een Maand na dato hier dan niets meer mee kunnen. Wij kunnen nu niet meer controleren of de schade door ons zou zijn ontstaan (dan hadden wij dat natuurlijk opgelost) en ook geen verzekering hiervoor aanspreken. Wij vinden het ook zeer vervelend, maar om ons daarom als onbeschoft te betitelen gaat wat ver vinden wij.
Met vriendelijke Groet,
Mustangsafes

Steve Beschuyt

Super correcte afhandeling

snelle levering en

Yvonne Keppenne

Correcte afhandeling van de bestelling

Ik word niet graag verplicht.

Annick H.

Prima!

Duidelijk overzicht

Vlaeyen Tom

Alles in orde en snelle service

kwaliteit

Pieter Hermans

Duidelijk, goede communicatie en zeer netjes geleverd

Levering door bedrijf zelf

Monique Mastenbroek