9.5/10
9.5/10

Gerard

Super contact et très simple livraison top

Correcte man de Henk heb er meerdermale mee gebeld alvorens ik de aankoop deed en werk elke keer opnieuw zeer rustig en professioneel voor geholpen de levering was ook zeer stipt zoals afgesproken...

Philippe

Très bon service vente (Florence Fournier).

Très content du service commercial. Le produit semble être de bonne qualité. Le livreur a fait du très bon travail malgré les conditions difficiles d'accès.

L'armoire était vraiment très, très sale malgré son emballage. Il manquait une étagère.

Zeer goed. De communicatie is erg prettig! Ze denken met je mee! Vlotte reacties en een snelle levering. Zeker om aan te raden!

Zeer fijne communicatie

Geen verbeter punten

Positieve ervaring.

Vlot telefonisch contact. Goede, correcte en vriendelijke uitleg.
Prima service, goede en snelle levering.

PDC

Snelle en correcte levering

Paul Gerulus

Goed product voor een concurrentiële prijs. goede communicatie en zeer snelle reacties bij vragen of problemen.

Persoonlijk ben ik van mening dat de handleidingen bij safes met cijfersloten beter kan. Is niet makkelijk begrijpbaar voor leken.

Jorgen De Pelsmaeker

Vlot bestelproces, correcte afhandeling. Levering boertig en alles is teveel gevraagd.
Degelijk materiaal

Correcte uitleg, je krijgt wat je verwacht

Opvoeding besteller
Zelfs de brandkast op de plaats zetten en afval meenemen was er te veel aan

Reactie MustangSafes Kluizen en Brandkasten:

Beste Jorgen

Bedankt voor uw reactie. Zoals reeds telefonisch besproken begrijp ik uw reactie. U had gedacht dat we de kluis zouden plaatsen en uitpakken. Maar helaas, bij de gratis bezorging zit deze service niet inbegrepen, zoals beschreven op de website. Ook tijdens de levering is er niet naar gevraagd anders had de chauffeur dit wellicht alsnog wel gedaan. De chauffeur is ontvangen door een alleraardigste mevrouw en heeft de kluis in de woning gezet, heeft afgerekend en is verder gegaan zonder enig gevoel van wanprestatie dan ook. Ik heb u hier ook over gebeld, u gaf toe dat u zelf niet bij de aflevering aanwezig was en dat u opnieuw navraag zou doen. Helaas heb ik nog geen reactie ontvangen. Jammer want wij gaan voor tevreden klanten. Graag ontvang ik alsnog uw reactie zodat we hiervan kunnen leren en om te proberen dit soort misverstanden te voorkomen in de toekomst. Mvg. Henk Scharrenborg

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Er is meegedacht naar de beste oplossing voor mijn situatie. Ook de aflevering en plaatsing van de kluis is zeer netjes gegaan, waarbij niet onbelangrijk is dat...

Goed product, goede service!

Levering en werkzaamheden in goed overleg en volgens afspraak

Goede communicatie