9.5/10
9.5/10

anonymous

Goede after sales service 5 jaar na aankoop.

Ik heb het volgende meegemaakt: 5 jaar na aankoop/levering van een beveiligde kast met elektronisch codeslot heb ik de kabel van de te vervangen 9V batterij per abuis losgetrokken. Had te maken met een ontbrekend plastic afsluitklepje v/h batterijcompartiment. Na telefonisch contact prompt een nieuw klepje opgestuurd gekregen en telefonisch instructies gekregen hoe de kabel opnieuw aan te sluiten. Dit was 5 jaar na aankoop, er werden geen lastige commerciële vragen gesteld. Liep perfect. Prima service!

De prijs zou nog wat kunnen zakken. Daarnaast is het online ook moeilijk te zien hoe betrouwbaar de kast is (stijfheid v/d wanden). De ene constructie is de andere niet.

Paul Mulder

Prettig contact, afspraak = afspraak.

duidelijke keuze mogelijkheden.

Uitstekend

Goed advies gekregen

Prima!

Service!

Afmetingen staan niet allemaal helder op site. Met name binnenmaten.

Ronald

Goede ervaring met de bestelling. Ik heb besteld. Er werd een tijd afgesproken wanneer de kluis geleverd werd. De chauffeur kwam iets later, maar dit werd netjes van te voren door gebeld op het... Goede ervaring met de bestelling. Ik heb besteld. Er werd een tijd afgesproken wanneer de kluis geleverd werd. De chauffeur kwam iets later, maar dit werd netjes van te voren door gebeld op het opgegeven telefoonnummer.
Kluis in goed staat ontvangen met plastic en karton hier om heen.

- Komen afspraken na
- Zijn erg goed telefonisch bereikbaar en behulpzaam.
- Bezorgen producten die goed zijn afgeschermd met karton en plastic.
- Bezorgen netjes binnen in huiskamer met steekwagen

Chauffer kwam de kluis brengen en had daarvoor flink gerookt waardoor toen hij de kluis binnen reed zijn vieze rook walm een half uur in mijn huiskamer bleef hangen.

stephan

Positief, een aanrader

Boy

Goede service, snelle reactie.

Track en tracé gebruiken