9.5/10
9.5/10

Rudi Vandeweyer

Zéér tevreden !

Goede prijs/kwaliteit, en het gemak dat ze je ook maatwerk kunnen leveren naar uw wensen !

Ian Sourdeau

Enkele jaren geleden een brandkast gekocht hier. Steeds goede hulp gekregen. Ik raad dit bedrijf zeer erg aan.

Klantenservice, voor en na verkoop. Top producten

Gert

Goede ervaring, duidelijke informatie via de de telefoon.

Telefonisch advies.

Hennik

Zeer tevreden

Doen wat ze zeggen

M. Fliersma

Goede service en Kwaliteit

Deskundig advies

A. Langerak

Afgelopen vrijdag een nieuwe kluis ontvangen en de oude laten verwijderen. Ben erg tevreden over de service!

Mogelijk om de oude kluis mee te nemen ook.

Olivier Pit

Slecht. Ten eerste duurde de levering zeker drie weken. Toen het product eenmaal aangekomen was, constateerde ik dat de deur niet goed bevestigd was en er uit viel. Ik heb de deur zelf daarna... Slecht. Ten eerste duurde de levering zeker drie weken. Toen het product eenmaal aangekomen was, constateerde ik dat de deur niet goed bevestigd was en er uit viel. Ik heb de deur zelf daarna gerepareerd, maar dit is natuurlijk niet hoe het hoort. Volgens mij had ik ook gevraagd of de kluis geinstalleerd kon worden, maar dat laat ik dan nog maar even in het midden.

Niets was hoogstaand... sorry

Zie mijn ervaring.

Reactie MustangSafes Kluizen en Brandkasten:

Beste Olivier,
Beste Olivier,
Bedankt voor uw review. Wij begrijpen echter niet zo goed waarom u ons als slecht beoordeeld. We hebben direct na u bestelling (volgende dag) aan u gevraagd of u de kluis 2 dagen lagen in ontvangst kon nemen. Hierop heeft u pas 1.5 week later een reactie gegeven. Daarna hebben wij de zending ingeboekt en verzonden en tevens aangegeven op welke dag er geleverd zou worden. Pas nadat de kluis al verzonden was heeft u te kennen gegeven de kluis geïnstalleerd te willen hebben. Vervolgens geeft u aan dat de deur van de kluis niet goed vast zat, of los was geraakt tijdens transport. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn, echter heeft u dit ons nooit medegedeeld en als we het niet weten kunnen we het natuurlijk ook niet oplossen. Gelukkig heeft u het zelf kunnen oplossen.
Met Vriendelijke Groet ,

Zeer goed

levering

Dirk De Jonghe

Alles prima in orde !

zeer degelijke prijs/kwaliteit en snelle levering aan huis