Tony Jackson

Dominique Van Gheluwe

Eerste maal maar ok wel iets misgelopen bij DHL daardoor vertraging maar direct verwittigd

Goeie communicatie

Hans Trip

Vriendelijk en deskundig bedrijf

Vriendelijke en duidelijke info aan de telefoon

De prijs zou m.i. iets aangepast,innen worden aan de op internet gangbare prijzen, omdat de bestelling bij Mustang verder ook via de website verloopt.

Daan

Zeer goed

veel op voorraad en allerlei verschillende soorten en maten

doorgaan zoals nu

Ed ten Voorde

Telefonisch bereikbaar

Website verbeteren

Theo

Top service.

Snelle reactie op berichten en vlot met afhandelen

Creating flow

Alle contacten gingen heel goed. Vriendelijke medewerkers.

Goede communicatie. Vriendelijk medewerkers. Goede prijs. En meedenken

borman

Komt gemaakte afspraak netjes na

Joost Moree

Prima. Vlotte communicatie. Ik was niet thuis op de leveringsdag en men bood aan de kluis op de tweede verdieping in de hal aan mijn vrouw af te leveren

Uitstekende kluis. Bij inspectie door de politie bureau Korpscheftaken deelden de twee heren mij bij eerste aanblik mede: Dit is een prima wapenkluis.
De kluis is in principe niet gemaakt voor...
De kluis is in principe niet gemaakt voor wapens van ca 1.30 meter lengte maar het bovenin geplaatste afzonderlijk interne munitiekastje springt een stukje terug zodat in de linkerhoek toch een 1.30 meter+ wapen kan worden geplaatst.

Ludo

Veel aanbod en goede hulp bij keuze maken en installatie.

Snelle reactie op vragen en uitgebreid geholpen zonder het gevoel te geven te "moeten" kopen.

De mogelijkheden voor het aanpassen van de verankering zouden duidelijker vermeld kunnen worden. Ik was heel lang op zoek naar een kluis die aan de muur verankerd kon worden, terwijl meeste kleine... De mogelijkheden voor het aanpassen van de verankering zouden duidelijker vermeld kunnen worden. Ik was heel lang op zoek naar een kluis die aan de muur verankerd kon worden, terwijl meeste kleine kluizen alleen vloerverankering hebben. Aanpassen bleek vrij makkelijk, dus dat had een hoop zoeken gescheeld.

Door de verankering aan de muur is 1 van de inlegplankjes van de kluis niet meer te gebruiken. Niet direct een probleem maar wel een klein beetje slordig.