Multispace

Multispace Ook benieuwd naar feedback over de webshop Multispace? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company30
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Multispace met 9.1/10. Gebaseerd op 30 ervaringen.

Dénise Mulders Kinderkoor 't Krekelkoor
Zeer goed (9/10)
Dénise Mulders Kinderkoor 't Krekelkoor

Ervaringen en kwaliteit van geleverde diensten

Ik heb in 3 en een half uur veel informatie opgedaan, gericht op mijn eigen project en vragen.
Dat was snoepen ! De uitleg is duidelijk, kort, bondig en gericht. Mark heeft snel in de gaten met welke
vragen ik zit, checkt wat ik al weet en gaat daar dan ook niets over uitleggen. Het eindresultaat is nog niet wat
ik verwachtte, er is nog een beetje werk aan, maar dat kan ik in de tijd, waartussen ook de uitgebreidde uitleg zit,
eigenlijk ook niet verwachten. Ik vond dit al erg leuk... maar ben nog enthousiaster geworden.

Score voor Multispace:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima ontvangst, alles stond klaar, meteen starten. komt professioneel over en geeft een welkom gevoel.

A. Teunissen
A. Teunissen

Ervaringen en kwaliteit van geleverde diensten

Mark zijn kennis is zeer uitgebreid en weet iedere vraag wel te beantwoorden. Hij heeft geen moeite om even een uitstapje te maken wanneer men een specifieke vraag heeft. Ook niet indien dat ten koste gaat van zijn eigen tijd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een prima, vriendelijk en gastvrij contact met mark. hij denkt met je mee wanneer je specifieke wensen of vragen hebt.

Eat the Lemon
Eat the Lemon

Ervaringen en kwaliteit van geleverde diensten

Multispace heeft op een professionele manier input gegeven en een composities gemaakt voor een auto commercial waardoor we onze klant op muziek gebied snel tevreden konden stellen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mark is een vriendelijke professional, waarmee het fijn was om ons project op een snelle manier af te ronden.

Jakko van der Heijden / Zefirrecords
Jakko van der Heijden / Zefirrecords

Ervaringen en kwaliteit van geleverde diensten

Van te voren afgesproken om eerst een opfriscursus te doen gevolgd door specifieke problemen aan te pakken. Dit vergt wat soms wat improvisarie maar Mark kent software zo goed dat dat geen enkel probleem is. Als t niet linksom kan dan is er rechtsom wel een mogelijkheid en anders is er ook altijd nog de middendoor optie!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed. heel makkelijk flexibele afspraken mee te maken en terzake kundig.

Oscar en Ruben
Oscar en Ruben

Ervaringen en kwaliteit van geleverde diensten

Cursus Logic is één woord een absolute aanrader. Mark geeft op een natuurlijke, inspirerende en soms grappige manier les. Belangrijkste is misschien wel dat Mark je niet alleen tips & tracks leert, maar je leert denken in de systematiek van het programma, waardoor je thuis zelf problemen kan oplossen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het klinkt als een cliché, maar dat is het bij multispace niet: de 'klant' is hier nog echt 'koning' in de meest prettige zin van het woord. mark is vriendelijk, accuraat en professioneel.

Andrew

Kundig.

Carolien
Carolien

Ervaringen en kwaliteit van geleverde diensten

We hebben zojuist een geanimeerde les achter de rug.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mark de jong is een prima docent.

Edgar Wetzel
Edgar Wetzel

Ervaringen en kwaliteit van geleverde diensten

We hebben een goed begin gemaakt. Echter waren we nog niet klaar en daarna heb ik een tijdje wat minder gedaan met produceren dus ik heb nog geen volledige ervaring

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Persoonlijk, goede kennis van logic pro,.

Bedrijfsinformatie

Logic Pro cursussen, Logic Pro helpdesk, muziekproductie, opname, mixen, masteren.

Via privé-lessen of een groepscursus leer je de verschillende facetten die je nodig hebt voor het maken van een muziekproductie of het zelf maken en bewerken van geluiden en geluidseffecten.
Adres
Padakker 52