Pieter

Top

Gert van Dorsten

Mooie entresolvloer geleverd.

Hoe was uw ervaring?

Goed afspraken mee te maken. Nette montage.

Joh.Betsema Beheer BV

Uitstekend

Hoe was uw ervaring?

Snelle levering, goed uitgevoerd werk !

Entresolvloer

Levering entresolvloer

Hoe was uw ervaring?

Zeer goed, duidelijk advies zowel telefonisch als op locatie.

Bruinekreeft Vastgoed

3 weken na opdracht kreeg ik een prijsverhoging doorgerekend!

Hoe was uw ervaring?

3 Weken na opdracht werd de entresol vloer ingemeten om 2 weken daarna geplaatst te gaan worden. Allemaal precies op tijd voordat de verhuizing zou plaatsvinden. Data waren allemaal bij opdracht... 3 Weken na opdracht werd de entresol vloer ingemeten om 2 weken daarna geplaatst te gaan worden. Allemaal precies op tijd voordat de verhuizing zou plaatsvinden. Data waren allemaal bij opdracht afgesproken. Echter na het inmeten kreeg ik een prijsverhoging doorberekend. Daar ging ik niet mee accoord omdat we een vaste prijs overeengekomen waren. Vervolgens werd er doodleuk gezegd dat de opdracht dan maar ingetrokken moest worden. Dat kon ik niet omdat de bedrijfsverhuizing al gepland stond zoals zij ook wisten en er nergens binnen 2 weken iemand anders een entresolvloer kon plaatsen. Vandaar hierbij mijn allereerste negatieve review over een bedrijf die er nare praktijken op na houdt en hoop hiermee te voorkomen dat andere mensen ook in hun val lopen.

Reactie Multi Profiel:

Beste heer Bruinekreeft,
Beste heer Bruinekreeft,
Wij hebben u wel degelijk op de hoogte gebracht, van de constant stijgende grondstof prijzen en dat dit mede een reden was waarom wij nog geen prijs konden afspreken. Dit was destijds bij u ook bekend, onderstaande een quote van uzelf:
''De korting die ik gevraagd heb van €***,** kon je mij niet beloven omdat de prijzen nog aan fluctuatie onderhevig zijn. Daar heb ik mee ingestemd met de goede hoop dat het bedrag nog wel afgerond zou worden naar € **.***,** ex. ''.
Onze grondstoffen zijn nu nog altijd onderhevig aan prijsstijgingen, mede vanwege de voortdurende wereldwijde pandemie.
Eén en ander wordt duidelijk uitgelegd in onderstaand artikel:
Multi Profiel B.V.

MVD Europe BV

Super producten, super service.

Hoe was uw ervaring?

Fijne producten en uitstekende service!

GeTech BV

Montage slecht afgewerkt

Matig

Reactie Multi Profiel:

Beste heer Geerts,
Jammer dat u niet tevreden bent wat de afwerking betreft.
Wij komen altijd onze vloeren gratis inmeten op locatie, dit is op uw verzoek niet gedaan.
Normaliter worden...
Beste heer Geerts,
Jammer dat u niet tevreden bent wat de afwerking betreft.
Normaliter worden tijdens het inmeten ook de gebouwspanten ingemeten en vervolgens worden er voldoende vloerplaten geleverd om dit netjes af te werken.
Multi Profiel B.V.

Roman Afbouw BV

Entresol

Zeer positief

Star Remedies BV

Top

Hoe was uw ervaring?

Fijne mensen en prachtig materiaal

Ton Keijzer

Fijne vloer

Hoe was uw ervaring?

Afspraken en prijs zijn mij prima bevallen