Drilling Superintendents B.V.

Entresol vloer

Hoe was uw ervaring?

Zoals een bedrijf hoort te zijn, directe communicatie, snelle reactie en waar voor het geld.

Beoordeling

Hoe was uw ervaring?

Commercieel is men sterk.
Kwaliteit geleverd werk is goed

E.G Elektrotechniek

Monteren en leveren tussenvloer

Hoe was uw ervaring?

Vakkennis en een mooi product voor een redelijke prijs

Niet volgens afspraak

Consistent door de jaren heen

Hoe was uw ervaring?

De afgelopen 5 jaar heb ik tot drie keer toe mijn bedrijfsinrichting uitgebreid. Het is erg fijn dat het assortiment van Multiprofiel consistent is, zodat ik makkelijk dezelfde materialen jaren... De afgelopen 5 jaar heb ik tot drie keer toe mijn bedrijfsinrichting uitgebreid. Het is erg fijn dat het assortiment van Multiprofiel consistent is, zodat ik makkelijk dezelfde materialen jaren later nog eens bij kon bestellen. Daarnaast ben ik keer op keer erg blij met de persoonlijke afhandeling van offerte-aanvraag en bezorging. Dat maakt een bestelling niet een 'lucky shot', zoals het vaak met bestellingen via internet kan gaan. Over de stellingkasten Metalsistem zelf kan ik ook alleen maar lovend zijn: licht dus makkelijk te verslepen, stevig en zonder enig technisch inzicht toch heel makkelijk in- en uitelkaar te zetten, bovendien modulair dus handig voor wisselende inrichtingen.

Bestelling Metalsistem stellingen

Hoe was uw ervaring?

Bestelling, offerte afhandeling ging super goed, de aflevering ging niet volledig conform schema, daarom 4 ipv 5 sterren

Alert - Focus op veiligheid

Entresolvloer Deltaweg 52 Delfzijl

Joop janssen Hooijer groep

Flexibiliteit

Hoe was uw ervaring?

De Firma Multi profiel is meedenkend en zeer flexibel ,wat ik mis bij andere leveranciers.