Sprankl reclame

Stelling Sprankl

Hoe was uw ervaring?

Prima service. Via site verkeerd extra dragers en verstevigingbalk besteld en betaald.
Netjes door multi profiel gebeld met de vraag of mijn bestelling wel klopt. Order hersteld en Keurig financieel afgehandeld.

Reactie Multi Profiel:

Bedankt voor de review! Mooi dat het goed is gekomen. Onze nieuwe website is bijna klaar, dan zullen zulke dingen waarschijnlijk niet meer voorkomen.

AmstelGym

Uitstekende vloer

prettig samenwerken

Reactie Multi Profiel:

Bedankt voor de review! Veel succes en plezier van de vloer.

Paul van Gaalen - Stichting Droom Je Thuis

Meer dan een topbedrijf.

Hoe was uw ervaring?

Ouderinitiatief "Droom Je Thuis" had behoefte aan meer opbergruimte. Ik had regelmatig contact met Edward van Multi Profiel en hij heeft mij zeer deskundig geholpen om de juiste grootvakstelling te... Ouderinitiatief "Droom Je Thuis" had behoefte aan meer opbergruimte. Ik had regelmatig contact met Edward van Multi Profiel en hij heeft mij zeer deskundig geholpen om de juiste grootvakstelling te kunnen kiezen. Vandaag is de stelling geleverd en meteen gemonteerd. Al ging het maar om een redelijk kleine stelling, Edward had alle tijd voor mij.
Bewoners, ouders en zorgpersoneel helemaal blij.
Ga zo door Multi Profiel.

Reactie Multi Profiel:

Bedankt voor de mooie woorden! Goed te horen dat alles prettig is verlopen en jullie blij zijn met de stellingen! Wie weet, tot een volgende keer.

Schreur Hoogwerksystemen en Boxsafe Meppel

Top service

Hoe was uw ervaring?

Materialen lagen klaar en werd vlot geholpen en nog even een leuk gesprek gehad

Reactie Multi Profiel:

Bedankt voor de positieve beoordeling en wie weet, tot de volgende keer!

electroconsult

Super tevreden

Hoe was uw ervaring?

besteld, betaald en geleverd, meer moet het niet zijn. Goed verpakt ook.

Reactie Multi Profiel:

Bedankt voor de positieve woorden en aanvullende feedback! Daar kunnen we wat mee. Hopelijk tot snel!

De Vos Ergonomics BV

Mooie werkbanken

Hoe was uw ervaring?

Mooie werkbanken gekocht voor ons magazijn. Werden gemonteerd geleverd en de prijs was zeer goed.

Reactie Multi Profiel:

Bedankt voor de reactie. Fijn dat u tevreden bent! Tot de volgende keer!

EDCR BV

Beoordeling

Hoe was uw ervaring?

We zijn zeer goed geholpen. Snelle reactie en goed geïnformeerd.

Reactie Multi Profiel:

Goed om te horen! Én natuurlijk goed om te zien dat jullie de veiligheid in het magazijn verbeterd hebben met stijlbeschermers. Wie weet tot snel!

Fameus

Kleine entresolvloer

Hoe was uw ervaring?

Mooi product, snel antwoord op vragen.

Reactie Multi Profiel:

Fijn om te horen dat u tevreden bent! Ik begrijp uw puntje van kritiek. We gaan hier zeker naar kijken. Bedankt voor de concrete feedback, daar kunnen we wat mee! Wie weet tot snel.

Jaap Boersema

Aanschaf stellingkast

prettig

Reactie Multi Profiel:

Goed om te horen. Bedankt en wie weet tot snel!

Carmanie

Opslag

Over het algemeen prima

Reactie Multi Profiel:

Bedankt voor de positieve review. Tot de volgende!