AVT BV

Kan beter

Uw ervaring

Het zou fijn zijn als er naar vragen wordt geluisterd. Dat scheelt heel veel stress.

Reactie Multi Profiel:

Beste Corry,

Zoals besproken had onze transporteur inderdaad even een half uur van tevoren moeten bellen. Gelukkig heeft onze transporteur een half uur kunnen wachten, waardoor de materialen alsnog succesvol geleverd konden worden. Onze excuses voor het ongemak.

Multi Profiel BV

Prima werk afgeleverd

Uw ervaring

Het hele bestel-leveringstraject is conform planning verlopen, zeer snelle afhandeling van meerwerk.

Promoplan

Goede en Snelle opvolging!

Uw ervaring

Vanaf het begin was er een vlot contact en een snelle opvolging. Er volgde een volledige offerte en een snelle plaatsing, ondanks de afstand.

Smit Vloersystemen BV

Snelle levering en goede service

Uw ervaring

snel, goede prijs, goede service

Aannemingsbedrijf Wit Wognum B.V.

5280 IDA Amsterdam

Uw ervaring

Na een wat stroeve start i.v.m. afwijking van het "standaard" product is er een goede afstemming en engineering geweest wat tot een goed eindresultaat heeft geleid.

Ine Reinders/ Cabot Norit Klazienaveen

Professionele service,

Uw ervaring

geode ervaring met multiprofiel, reageert snel en adequaat

D.van Meurs Centrale Verwarming

Een fijn bedrijf!!

Uw ervaring

Vanaf het eerste contact tot de oplevering.... geweldig fijn om mee te werken!!

Gerbin Control BV

Entresolvloer 160m2 in hoekopstelling

Uw ervaring

van aanbieding tot oplevering, alles keurig netjes geregeld. Dit bedrijf komt de gemaakte afspraken na en reageert snel en adequaat op vragen. We zijn zeer tevreden met het geleverde resultaat.

MarGe Models BV

Snel en netjes

Uw ervaring

Vooral in offerte fase waren de reacties op vragen/advies etc. snel.
Ook erg netjes om bij de offerte een schets van de vloer te doen. Is handig voor het complete plaatje

Goede telefonische/via mail ondersteuning