De kwaliteit van onze comfortdouche
7.6/10
Het gemak van onze comfortdouche
7.8/10
Informatie op onze website
7.8/10
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

J.holla

Goed gesprek en advies. Vind uw vraag over kwaliteit en comfort een beetje vreemd. Krijg deze pas volgend jaar,

Ruitenbeek

Een vertrouwenwekkende persoon, die geen loze verkooppraatjes verkoopt. Hij gaf mij alle tijd mijn wensen kenbaar te maken en reageerde daarop zeer adaequaat. Hij is het perfecte visiteplaatje voor... Een vertrouwenwekkende persoon, die geen loze verkooppraatjes verkoopt. Hij gaf mij alle tijd mijn wensen kenbaar te maken en reageerde daarop zeer adaequaat. Hij is het perfecte visiteplaatje voor Zwaluw. Daar mat Zwaluw trots op zijn. Houd hem in ere. t

P.N.A. Bruin

De adviseur die bij thuis kwam was zeer deskundig. Gaf goede adviezen en zijn uitleg was voor mij heel duidelijk.

Kosmeijer

In ben goed geholpen door de specialist

fam. Geurts

Na een bezoek aan de stand op de 50+ beurs en het toesturen van de catalogus werden we snel gebeld voor het inplannen van een bezoek. Achteraf ging het voor ons een beetje te snel hoewel we goede... Na een bezoek aan de stand op de 50+ beurs en het toesturen van de catalogus werden we snel gebeld voor het inplannen van een bezoek. Achteraf ging het voor ons een beetje te snel hoewel we goede informatie hebben gekregen.

WIM

De betreffende man heeft op zijn gemak door mijn badkamer heen gewandeld en alles perfect uit gelegd. Het is een zeer mooie badkamer en alleen redelijk te verbouwen voor circa 14.000 euro. De betreffende man heeft op zijn gemak door mijn badkamer heen gewandeld en alles perfect uit gelegd. Het is een zeer mooie badkamer en alleen redelijk te verbouwen voor circa 14.000 euro.
Gezien mijn leeftijd van 85 jaar ga ik een dergelijk bedrag niet meer uitgeven.
De man had daar alle begrip voor en adviseerde mij pas contact op te nemen als ik besloot om dit nog te doen.

Smit

Heb alleen een offerte aangevraagd

Nvt

Alles wat gevraagd is wordt hopelijk gerealiseerd

P

Zeer slechte service. Vriendin had in mei 2021 douche besteld zou geplaatst worden rond 15/7 dus zij betaald reeds op voorhand het volledige bedrag en 1 dag voor plaatsing wordt er plots afgebeld.... Zeer slechte service. Vriendin had in mei 2021 douche besteld zou geplaatst worden rond 15/7 dus zij betaald reeds op voorhand het volledige bedrag en 1 dag voor plaatsing wordt er plots afgebeld. Zo hebben ze 7 afspraken gemaakt en telkens weer werden die 1 dag van tevoren afgezegd meestal omdat men teveel zieken had. Na een aangetekend schrijven en dreigen met naar de media en rechtbank te stappen heeft men dan toch maar alle gelden terug gestort.
Na veel aandringen dus klantenservice wat ons betreft 0 op 10 als je hen probeert te bereiken kom je altijd bij een call center terecht die je niet kan helpen.