Bezorging/Afhalen
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Ikke

Wel geleverd maar veelste laat

Woonsquare Oss

Ronduit slechtste ervaring die ik ooit met een meubelzaak heb (gehad)

Bergen op zoom

Prettig personeel

De Wildt

Goed verkoopgesprek met duidelijk kwaliteit verschil

Bijker

In het begin goed wordt goed geholpen.
Afhandeling ook goed alleen hebben voor bijna 8000 euro meubelen gekocht
En vindt het belachelijk dat je dan ook nog 800 euro moet betalen om het in...
In het begin goed wordt goed geholpen.
Afhandeling ook goed alleen hebben voor bijna 8000 euro meubelen gekocht
En vindt het belachelijk dat je dan ook nog 800 euro moet betalen om het in elkaar te laten zetten.
Daarbij was ook nog niet alles kompleet
Ga je terug naar de zaak moet je het maar zelf regelen foto maken van wat je mist en zelf opsturen.
Ik zal dus niemand aanbevelen om bij jullie iets te kopen.
Heb er achteraf zelf spijt van dat ik het wel heb gedaan terwijl kennissen die ook bij jullie wat gekocht hadden ons al hadden gewaarschuwd.

Kurvers

Nog nooit zo'n slechte service en vervelende afhandeling meegemaakt, niet voor herhaling vatbaar!

Mallou

Mooie selectie banken, personeel in de winkels is (natuurlijk) aardig. Je merkt dat het een bedrijf is wat alles doet voor de verkoop, maar zodra je hebt betaald of vragen hebt wordt je telefonisch... Mooie selectie banken, personeel in de winkels is (natuurlijk) aardig. Je merkt dat het een bedrijf is wat alles doet voor de verkoop, maar zodra je hebt betaald of vragen hebt wordt je telefonisch niet professioneel te woord gestaan. Om de haverklap op een vervelende toon “mevrouw” aanspreken, erg onprettig. Addertjes onder het gras qua reclame. Als je een enquête wilt invullen, kun je kans maken op 10% terugbetaling op je betaalbedrag, maar dit alléén als je een positieve review geeft. Zegt al een beetje genoeg over de indentiteit van het bedrijf denk ik. Al bij al hebben wij een prachtige bank binnen staan, nu maar hopen dat we er veel jaartjes plezier aan beleven!

van Haperen

Heel tevreden en zeer goed verpakt

Yvdtillaard@casema.nl

Vervelend dat je zelf de meubelen uit de verpakking moet halen. Hierdoor ook veel afval zelf moeten wegbrengen

van de Bovenkamp

Heel prettig.