Bezorging/Afhalen
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Matheij

Prima winkel met aardig personeel. Allen de gekochte bank is bagger.

Manfred Bink

Netjes geholpen in de showroom en bank ruim op tijd geleverd en keurig geplaatst.

Woonsquare Oss

Wij hebben meubels bij woonsquare gekocht en zijn zeer tevreden. De meubels zijn inmiddels geleverd naar alle tevredenheid. De prijs was super goedkoop en de medewerker in de winkel in Oss was erg... Wij hebben meubels bij woonsquare gekocht en zijn zeer tevreden. De meubels zijn inmiddels geleverd naar alle tevredenheid. De prijs was super goedkoop en de medewerker in de winkel in Oss was erg betrokken. Kortom niets aan te merken.

Someren

We zijn heel vriendelijk geholpen

John Defauwes

Erg goed

Rick Dalhuizen

Onze ervaring met woonsquare is goed. Wij vonden het alleen vervelend dat we bij de koop van de bank een leverweek hadden afgesproken en vervolgens deze afspraak niet was terug te vinden. Nadat we... Onze ervaring met woonsquare is goed. Wij vonden het alleen vervelend dat we bij de koop van de bank een leverweek hadden afgesproken en vervolgens deze afspraak niet was terug te vinden. Nadat we een klacht hadden ingediend bleek dat ze de afgesproken leverweek niet konden halen. Vervolgens is de bank wel gewoon geleverd op de volgende afgesproken leverweek. We kregen wel snel een reactie op de klacht maar het was niet de meest klant vriendelijke manier afgehandeld. Er is ook geen compensatie aangeboden voor de late leveren of excuus aangeboden. Dus qua klantvriendelijkheid valt nog wat te winnen.

Fam Jochems

Fijn dat de meubels er eerder waren dan verwacht

Conny Diesveld

Vriendelijk geholpen, geïnformeerd over bezorging en bezorging.
Net geen 5 sterren omdat de drang en wil naar verbetering moet blijven.

fam. van de ven

Prima service