Victor

Heel goed

Betrouwbaarheid

Alles ok

OAG Makelaars

Geen goede ervaring, Geen goede ervaring, de levertijd stond 3 tot 5 dagen Omdat het project in voorraad was. Dit was dus niet zo En leveringen kwamen in delen, overigens ook allemaal te laat en... Geen goede ervaring, Geen goede ervaring, de levertijd stond 3 tot 5 dagen Omdat het project in voorraad was. Dit was dus niet zo En leveringen kwamen in delen, overigens ook allemaal te laat en niet vooraf aangekondigd. Ik wacht nog steeds op een product.

Goede prijs

Beter de voorraad bijhouden, en op website vermelden

Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste en we hebben elkaar zojuist ook even gesproken.
Ook via deze weg onze excuses voor de gang van zaken...
Hartelijk dank voor de review.
Ook via deze weg onze excuses voor de gang van zaken en we houden nog contact over het 2e gedeelte van de bestelling.
In ieder geval dank voor het prettige gesprek en hopelijk toch graag tot een volgende bestelling.

VvE Den Hertogh

Ik wacht nog steeds op levering

Duidelijke site

Track and trace zou handig zijn

Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste en heb ik het meteen nagekeken.
Deze bestelling is inmiddels verzonden vanuit een extern magazijn in...
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste en heb ik het meteen nagekeken.
Deze bestelling is inmiddels verzonden vanuit een extern magazijn in het buitenland dus dit kan iets langer duren.
Mocht hij morgenmiddag nog niet geleverd zijn horen we dat uiteraard graag.
In ieder geval onze excuses voor de vertraging en alvast een prettige avond!
Linsey van Straten
Goodstore

JoopOverman /Molen "De Ster"

Niet al te best. Heb 19 mei wat besteld en volgens de site zou de leverdatum 25 mei zijn. Helaas niets ontvangen. Ook geen track en trace. De 26e gebeld waar mijn bestelling bleef en kreeg te horen... Niet al te best. Heb 19 mei wat besteld en volgens de site zou de leverdatum 25 mei zijn. Helaas niets ontvangen. Ook geen track en trace. De 26e gebeld waar mijn bestelling bleef en kreeg te horen dat het uit het buienland moet komen en nog wel 4 á 5 dagen kon duren. Ik krijg hiervan géén track en trace daar dit vanuit het buitenland verstuurd word. Weet dus niet op welke datum het zal arriveren.

Tot nu toe geen

Hoe de klant hoe dan ook op de hoogte van de voortgang van zijn bestelling.

Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
Sommige artikelen worden vanuit een extern magazijn in het buitenland...
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
Sommige artikelen worden vanuit een extern magazijn in het buitenland verzonden, waaronder die van u.
Dit gaat via GLS en de track & trace moet speciaal worden opgevraagd.
Gezien de standaard leverdagen van 4 a 5 dagen is dat dus lastig door te geven aan klanten.
Wij begrijpen dat dit best vervelend kan zijn dus nogmaals onze excuses daarvoor.
Hopelijk is de bestelling inmiddels in goede orde afgeleverd en anders horen we dat uiteraard graag nog even.
In ieder geval alvast een prettige avond en toch graag tot een volgende bestelling!
Goodstore

H G Kolkman

Goede telefoon ondersteuning .Snelle levering.

Vlot aan de telefoonHeb ik niet

Heb ik niet

Museum de Turfschuur

Snelle levering en mooi product Prettig dat voor zakelijke klant ook op rekening geleverd wordt.

Doen wat ze beloven

Check ook eens een half jaar na levering Dan heeft de klant ervaring met het product

Horssels

Snel en prima levering

Snelheid en kwaliteit

Correcte service

duidelijke informatie

Tot op heden is de vitrinekast nog niet geleverd, reeds lang geleden betaald... Afgelopen dinsdag maar eens gebeld en te horen gekregen: moet uit het buitenland komen, wordt vandaag of morgen... Tot op heden is de vitrinekast nog niet geleverd, reeds lang geleden betaald... Afgelopen dinsdag maar eens gebeld en te horen gekregen: moet uit het buitenland komen, wordt vandaag of morgen bezorgd. Niet dus.

Nog niet, geen communicatie.
Nu wel een mail of ik een review wil geven

Communicatie

Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren wij deze gang van zaken ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
Inmiddels is het pakket geleverd dus hopelijk is alles nu...
Hartelijk dank voor de review.
Inmiddels is het pakket geleverd dus hopelijk is alles nu verder opgelost.
Mocht dit niet het geval zijn hoor ik dat graag nog even.

Wilfried

Netjes en relatief snel geleverd

Mooi product - goede afwerking

Voor de levering zou het beter zijn dat de opvolging van het pakket of de juiste aflevertijd gekend is.

Goedemorgen Wilfried,
Hartelijk dank voor de fijne review!
Dit vinden wij erg leuk om te horen!
Alvast een prettig weekend en uiteraard graag tot een volgende bestelling!
Met...
Goedemorgen Wilfried,
Hartelijk dank voor de fijne review!
Dit vinden wij erg leuk om te horen!
Alvast een prettig weekend en uiteraard graag tot een volgende bestelling!