J.H.E. Stevens

Zie ingediende klacht

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Daarover heb ik reeds een klacht ingediend

Installatie netjes uitgevoerd

Blom

Meer uitleg over het tunen van warmtepomp

Heb, net als anderen, lang moeten wachten

Wat viel u in positieve zin op?

Vast contact met diegene die de offerte deed

L.Olde Hanhof

Installatie nog niet volledig. Stookcurve moet nog worden aangepast zoals voorgesteld door Volta

Deskundig opgebouwd en werkt.

Installatie deskundig en rustig

V
Bedankt voor de uitstekende beoordeling. Hier zijn wij heel blij mee.

Beter communiceren met een klant, ook al zijn er complicaties zoals leveringsproblemen.

Lange wachttijden en in de tussentijd geen informatie over het hoe en waarom, dat kan veel beter. Service beurt aan een niet geplaatste warmtepomp, en ook hierover geen response, toelichting. De... Lange wachttijden en in de tussentijd geen informatie over het hoe en waarom, dat kan veel beter. Service beurt aan een niet geplaatste warmtepomp, en ook hierover geen response, toelichting. De firma die de warmtepomp heeft geplaatst verdiend alle lof, evenals de firma die jaren geleden onze zonnepanelen heeft geplaatst, over beide firma’s zeer tevreden. Storingsdienst die ik belde omdat ik niet snapte hoe de thermostaat van de warmtepomp werkte was ook onder de maat, de monteur die na dat gesprek terugbelde daarentegen was weer zeer behulpzaam en snapte waar het “probleem “ zat. Een toelichting over hoe om te gaan met het nieuwe verwarmingssysteem zou welkom zijn.

Wat viel u in positieve zin op?

De toeleveranciers waren deskundig, vriendelijk en leverden prima werk af. Zou het zo weer doen ondanks de onhandige manier waarop het contact met Volta zelf verliep. Maar omdat we maar met een... De toeleveranciers waren deskundig, vriendelijk en leverden prima werk af. Zou het zo weer doen ondanks de onhandige manier waarop het contact met Volta zelf verliep. Maar omdat we maar met een enkele firma in zee wilden gaan waar we op terug hoeven te vallen mocht er iets zijn hebben we voor Essent- Volta Limburg gekozen.

Bedankt voor de uitstekende beoordeling. Hier zijn wij heel blij mee.

De installateur die het systeem installeerde, zei dat iemand van Volta contact met ons zou opnemen en het systeem zou controleren en de instelling en bediening zou uitleggen.
Vanaf vandaag,...
Vanaf vandaag, 23.04.23, heeft niemand contact met ons opgenomen.

schoon werk

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Indien er nog geen contact is geweest, kunt u ons bereiken op 088-0278920. Bedankt voor de beoordeling.

Pijpers

De klanten op de hoogte blijven houden wat betreft levering warmtepomp wij hebben 13 maanden moeten wachten en niet dat hun ons deden bellen wij moesten blijven voor wat meer informatie

Volta heeft een goede service

Wat viel u in positieve zin op?

De medewerker van de inkoop

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Bedankt voor uw feedback, wij zullen u feedback meenemen in onze procesoptimalisatie.

Wel aanbevelen, gezien de duidelijkheid die Volta hierover heeft gegeven en het nakomen hiervan.

Wat viel u in positieve zin op?

De netheid en zorgvuldigheid van de medewerkers van v.Neer te Echt

Bedankt voor de uitstekende beoordeling. Hier zijn wij heel blij mee.

Geen beloftes doen die niet nagekomen kunnen worden. Plaatsing uiteindelijk circa anderhalf jaar na éérst beloofde datum!

Goede service

Bekwaamheid en vriendelijkheid personeel

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Bedankt voor het mooie cijfer. Vervelend dat er beloftes zijn gedaan, excuus. Wij nemen u opbouwende feedback mee in de procesoptimalisatie.

Vd Put

??

We hebben in februari een warmtepomp laten plaatsen samen met cv. Eerste week hebben we geen warm water gehad, 3 monteurs van Volta zijn langs geweest, waarbij de derde pas na een week het probleem... We hebben in februari een warmtepomp laten plaatsen samen met cv. Eerste week hebben we geen warm water gehad, 3 monteurs van Volta zijn langs geweest, waarbij de derde pas na een week het probleem gevonden had. Tot op heden hebben we ook nog geen afrekening.

???

Veel beter kijken naar woon- en stookgedrag + eigenschappen woning van de klant.

Adviseur zij niets over geluid/herrie van de pomp. Besparing op energiekosten blijkt zeer onzeker.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke en nette medewerkers.

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat uw situatie onvoldoende bekeken is. Heeft u hierover nog contact gehad met de adviseur? U kunt ons bereiken op 088-0278920.