Beter communiceren met een klant, ook al zijn er complicaties zoals leveringsproblemen.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Lange wachttijden en in de tussentijd geen informatie over het hoe en waarom, dat kan veel beter. Service beurt aan een niet geplaatste warmtepomp, en ook hierover geen response, toelichting. De firma die de warmtepomp heeft geplaatst verdiend alle lof, evenals de firma die jaren geleden onze zonnepanelen heeft geplaatst, over beide firma’s zeer tevreden. Storingsdienst die ik belde omdat ik niet snapte hoe de thermostaat van de warmtepomp werkte was ook onder de maat, de monteur die na dat gesprek terugbelde daarentegen was weer zeer behulpzaam en snapte waar het “probleem “ zat. Een toelichting over hoe om te gaan met het nieuwe verwarmingssysteem zou welkom zijn.

Welke van de hiernaast getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een warmtepomp? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

De toeleveranciers waren deskundig, vriendelijk en leverden prima werk af. Zou het zo weer doen ondanks de onhandige manier waarop het contact met Volta zelf verliep. Maar omdat we maar met een enkele firma in zee wilden gaan waar we op terug hoeven te vallen mocht er iets zijn hebben we voor Essent- Volta Limburg gekozen.

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Bedankt voor de uitstekende beoordeling. Hier zijn wij heel blij mee.

Score voor Volta Limburg Warmtepomp: 4/5