Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Perfecte installatie die aansluit bij de wensen van de klant.

Wat viel u in positieve zin op?

Positieve instelling en klantgerichtheid van het personeel.

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Bedankt voor uw bericht. We vinden het erg fijn dat de installatie aansluit bij uw wensen.
Wat leuk om te lezen dat het personeel een positieve instelling heeft en u goed heeft kunnen helpen!

Neem klanten a.u.b. serieus.

Omdat alles wat fout kan gaan ook daadwerkelijk fout is gegaan of nog erger.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur (stefan) die uiteindelijk als laatste is gekomen was gemotiveerd en vertrouwd.

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Wij vinden het jammer dat u zich niet serieus genomen voelt. We zijn blij dat Stefan vertrouwd is overgekomen. Graag vernemen wij of de zaken die niet correct verlopen zijn, ook verholpen zijn. Zou... Wij vinden het jammer dat u zich niet serieus genomen voelt. We zijn blij dat Stefan vertrouwd is overgekomen. Graag vernemen wij of de zaken die niet correct verlopen zijn, ook verholpen zijn. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons te bellen op 088-0278920. Alvast bedankt!

Van Laar

Ga zo door

Uitstekende service

Betrokkenheid

Jan Bos

goed product, goed werk

Eerlijke offerte, eerlijke prijs

Wat viel u in positieve zin op?

Meedenken van de monteurs voor installeren

Weijenberg Esther

Houd Marco Haas aan als externe installateur. Hij is goud waard.

Geen keuze. Lekkende ketel en huis met een WTW. Dit was (denk ik) de enige keuze. Hadden bij voorkeur andere installateur dan Volta gewild, maar er was geen bedrijf dat nieuwe klanten wilde aannemen.

Wat viel u in positieve zin op?

De installateur, Marco Haas, verdient een pluim, bonus en lovende kritiek. Een vakman pur sang. Vriendelijk, duidelijk en betrokken. En deskundig voor zover ik dat kan beoordelen. De installatie is... De installateur, Marco Haas, verdient een pluim, bonus en lovende kritiek. Een vakman pur sang. Vriendelijk, duidelijk en betrokken. En deskundig voor zover ik dat kan beoordelen. De installatie is ook nog Deens esthetisch verantwoord aangebracht.

Bedankt voor de uitstekende beoordeling. Hier zijn wij heel blij mee.

Dat er beter gereageerd wordt op klachtmeldingen

Het us twijfelachtig omdat de Bosch je dit pas geleverd wordt en er start problemen zijn. De warmtepomp is wel geluiden dat is een groot pluspunt.

Wat viel u in positieve zin op?

Er moeite genoeg gedaan is om de installatie te installeinstalleren

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Bedankt voor uw feedback. Wij hebben elkaar zojuist gesproken. Uw klacht is geregistreerd en in behandeling. Ik vertrouw erop dat wij u snel kunnen voorzien van een passende oplossing. Mocht u nog... Bedankt voor uw feedback. Wij hebben elkaar zojuist gesproken. Uw klacht is geregistreerd en in behandeling. Ik vertrouw erop dat wij u snel kunnen voorzien van een passende oplossing. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons bereiken op 088-0278920.

J. Hendriks

Houd klanten op de hoogte van de status van de levering van de warmtepomp! Ik heb 1 jaar en 3 maanden moeten wachten voor deze geplaatst kon worden. Ik begrijp best dat dit door bepaalde... Houd klanten op de hoogte van de status van de levering van de warmtepomp! Ik heb 1 jaar en 3 maanden moeten wachten voor deze geplaatst kon worden. Ik begrijp best dat dit door bepaalde omstandigheden komt, maar laat mensen wel iets weten. Ik heb 3, 4 keer moeten bellen om informatie wanneer de CV en warmtepomp geleverd kon worden. Ook al kan niet geleverd worden, laat van tijd tot tijd weten wat de status is!

Wat viel u in positieve zin op?

goed werk verricht, vriendelijke mensen, goed geholpen

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Bedankt voor uw beoordeling en opbouwende feedback. Wij begrijpen dat u het fijn vindt om op de hoogte te blijven, ook wanneer directe levering niet mogelijk is door onvoorziene omstandigheden. Wij... Bedankt voor uw beoordeling en opbouwende feedback. Wij begrijpen dat u het fijn vindt om op de hoogte te blijven, ook wanneer directe levering niet mogelijk is door onvoorziene omstandigheden. Wij zien dit als leerpunt en nemen u feedback mee in de procesoptimalisatie. Bedankt voor het meedenken en nogmaals excuus dat u communicatie gemist heeft. Wij zijn blij dat u tevreden bent over het goede werk dat u verricht heeft en de klantvriendelijkheid van ons personeel. Bedankt voor dit comnpliment.

Keulen-van de Klashorst

Fijne installateurs die graag uitleg geven om zo zuinig mogelijk met energie te kunnen omgaan.

Wat viel u in positieve zin op?

Fijne manier van communiceren met ons en doelmatig werken

Bedankt voor de uitstekende beoordeling. Hier zijn wij heel blij mee.

Onze monteur werd in zijn werkzaamheden heel regelmatig op zijn 2 mobiele telefoons heel regelmatig onderbroken. Kennelijk heeft hij ook een soort mentor rol naar minder ervaren collega's. Schaarse... Onze monteur werd in zijn werkzaamheden heel regelmatig op zijn 2 mobiele telefoons heel regelmatig onderbroken. Kennelijk heeft hij ook een soort mentor rol naar minder ervaren collega's. Schaarse kennis moet gedeeld worden, dat begrijp ik. Maar de mate waarin is voor de betrokken man too much en niet altijd doelgericht en efficiënt.
Vanuit dit klantperspectief had het werk (en dus mijn belasting) veel minder tijd kunnen vergen.
De bekwaamheid van monteurs kan ik niet beoordelen. Vandaar de middenscore

Ik kan de warmtepomp technisch niet beoordelen, heb nog te weinig ervaring om het praktisch effect te kunnen zien. En vwb de installatie wordt ook Volta en zijn klanten geplaagd door de situatie op... Ik kan de warmtepomp technisch niet beoordelen, heb nog te weinig ervaring om het praktisch effect te kunnen zien. En vwb de installatie wordt ook Volta en zijn klanten geplaagd door de situatie op de arbeidsmarkt.

Servicebereidheid

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u als klant, maar ook onze monteur hinder hebben ervaren. Wij nemen u feedback mee in onze procesoptimalisatie, excuus voor het ongemak. Heeft u nog... Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u als klant, maar ook onze monteur hinder hebben ervaren. Wij nemen u feedback mee in onze procesoptimalisatie, excuus voor het ongemak. Heeft u nog vragen, neemt u dan gerust contact met ons op 088-0278920.