Siderius

Betere telefonische bereikbaarheid

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

De levertijd duurde te lang, meer dan een half jaar

nvt

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Dank voor uw feedback. Wij doen ons best om zo snel mogelijk de wachtrij te verhelpen en zijn druk bezig nog meer personeel aan te nemen om de druk van de telefonie af te nemen. Wij hopen op uw begrip

John Hinssen

Zorg dat jullie processen op orde zijn en meer aandacht voor after sale

Vanaf het advies tot de levering en nazorg is alles fout gelopen. Zelfs na 2 maanden nog geen nota ontvangen en een mail hierover gestuurd. Zelfs daar krijg je geen antwoord op. Schijnbaar... Vanaf het advies tot de levering en nazorg is alles fout gelopen. Zelfs na 2 maanden nog geen nota ontvangen en een mail hierover gestuurd. Zelfs daar krijg je geen antwoord op. Schijnbaar functioneren alle afd onder de maat.

Niets

Financiële afhandeling is niet duidelijk. Wanneer komt factuur en kan iemand service verlenen mbt subsidie anders dan extern bedrijf

Goed advies en kundige installateurs

Wat viel u in positieve zin op?

Meedenken over montage leidingwerk als maatwerkoplossing

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Beste, Dank voor uw review. Wat vervelend dat geen duidelijke antwoorden heeft op uw vragen. Wellicht is het handig om ons te bellen voor verdere hulp op 088-0278920 indien u dit nodig acht.

P. Brugman

Betere uitleg en inregelen van de installatie.

Goede service en kwaliteit. Wel lange leveringsduur. Helaas is de inregeling niet optimaal.

Wat viel u in positieve zin op?

Netheid werken en de installatie.

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Heel fijn te lezen dat u zo tevreden bent. Wij hopen u nog lang tevreden te kunnen houden met onze service en dienstverlening. Dank voor uw review.

Zo doorgaan! Wij zijn een zeer tevreden klant!

Uitstekende warmtepomp

Wat viel u in positieve zin op?

De beleefdheid, netheid, vriendelijkheid en deskundigheid van zowel de adviseur als van de monteurs. Verder uitstekende informatievoorziening en de betrouwbaarheid van de gemaakte afspraken. Ook de... De beleefdheid, netheid, vriendelijkheid en deskundigheid van zowel de adviseur als van de monteurs. Verder uitstekende informatievoorziening en de betrouwbaarheid van de gemaakte afspraken. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Te weinig persoonlijk kontakt vooraf en achteraf

Goed geinstaleerd

Jean Hogenboom

Goede uitleg en nakomen van afspraken

Het vakmanschap

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Wij zijn erg blij met uw terugkoppeling! Wij danken u voor de tijd en genomen moeite om deze fijne review te schrijven

Betere uitleg na intstallatie warmtepomp, instellen warmtepomp specifiek op de woning: vloerverwarming, geluid buitenunit, uitleg over Etwist.

had betere geinformeerd willen worden over geluid buitenunit

warmtepomp is geinstalleerd

Uitleg, punctualiteit, netjes gewerkt

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke medewerkers met kennis van zaken

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Jullie verkoop afdeling is slecht en de verkoper was zeer onsympathiek. Hij had weinig of geen verstand van zaken en toonde weinig interesse in onze vragen en zorgen. Wij hadden daardoor bijna niet... Jullie verkoop afdeling is slecht en de verkoper was zeer onsympathiek. Hij had weinig of geen verstand van zaken en toonde weinig interesse in onze vragen en zorgen. Wij hadden daardoor bijna niet bij Volta besteld en hadden er geen goed gevoel bij. Gelukkig waren de installateurs wel zeer kundig en zij hebben onze zorgen en vragen kunnen oplossen.

Tevreden maar nog te weinig ervaring met de nieuwe pomp. De buitenunit is erg groot en lelijk. De verkoop service was slecht. De installatuers waren prima.

De installateurs.