Betere uitleg na intstallatie warmtepomp, instellen warmtepomp specifiek op de woning: vloerverwarming, geluid buitenunit, uitleg over Etwist.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

had betere geinformeerd willen worden over geluid buitenunit

warmtepomp is geinstalleerd

Uitleg, punctualiteit, netjes gewerkt

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke medewerkers met kennis van zaken

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Wij zijn erg blij met uw terugkoppeling! Wij danken u voor de tijd en genomen moeite om deze fijne review te schrijven

Jullie verkoop afdeling is slecht en de verkoper was zeer onsympathiek. Hij had weinig of geen verstand van zaken en toonde weinig interesse in onze vragen en zorgen. Wij hadden daardoor bijna niet... Jullie verkoop afdeling is slecht en de verkoper was zeer onsympathiek. Hij had weinig of geen verstand van zaken en toonde weinig interesse in onze vragen en zorgen. Wij hadden daardoor bijna niet bij Volta besteld en hadden er geen goed gevoel bij. Gelukkig waren de installateurs wel zeer kundig en zij hebben onze zorgen en vragen kunnen oplossen.

Tevreden maar nog te weinig ervaring met de nieuwe pomp. De buitenunit is erg groot en lelijk. De verkoop service was slecht. De installatuers waren prima.

De installateurs.

R. van Beekum

Betere communicatie tussen monteurs en klant en afdeling planning met betrekking tot het nakomen gemaakte planningsafspraken en duidelijke instructie aan de klant vóór vertrek van de monteurs.

De oplossing is tot op heden conform verwachting maar het is nog te vroeg voor een finale conclusie

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van de uiteindelijke plaatsing ondanks drukte

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Bedankt voor uw terugkoppeling! Wij danken u voor de tijd en genomen moeite om mee te denken met ons.

Simons

Meer informatie over kosten (stroomverbruik etc. in relatie tot gasbesparing) in het informatiegesprek.

Vriendelijkheid van de monteurs

Verbruggen

Zorg voor goede telefonische bereikbaarheid en in geval van nood een vast contact die je verder helpt.

Bij de meeste kennissen is de installatie niet geschikt voor een warmtepomp

Deskundige monteurs

Gorissen

Beter communiceren. Afspraken nakomen. Betere instructies. Correct opleveren. Wachttijd telefonisch contact te lang.

Installatie niet compleet. Vereiste keerklep voor optimale flow / rendement nog niet geplaatst. Word niet teruggebeld wanneer klep geplaatst wordt (meermaals beloofd). Lekkende koppeling maar zelf... Installatie niet compleet. Vereiste keerklep voor optimale flow / rendement nog niet geplaatst. Word niet teruggebeld wanneer klep geplaatst wordt (meermaals beloofd). Lekkende koppeling maar zelf aangedraaid.

Jammergenoeg niets.

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Dank voor uw fijne feedback, Wij zullen dit zeker bespreken en hiermee aan de slag gaan!

Zorg ervoor dat de juiste monteurs (m.b.t. kennis van het product) naar een storingsmelding worden gestuurd

Zeer slechte service

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs waren erg vriendelijk en behulpzaam ondanks slechte planning en communicatie binnen het bedrijf

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Dank voor uw feedback, wij proberen normaliter ervoor te zorgen dat we de situatie in kaart brengen alvorens we een monteur inplannen, echter laat de praktijk dit helaas niet altijd toe i.v.m.... Dank voor uw feedback, wij proberen normaliter ervoor te zorgen dat we de situatie in kaart brengen alvorens we een monteur inplannen, echter laat de praktijk dit helaas niet altijd toe i.v.m. drukte. Ons streven voor 2024 is om dit beter te reguleren. Dank voor de genomen tijd en moeite!

Dat er in het digitale formulier een drempel is ingebouwd met een vraag over mechanische ventilatie, is erg storend en onlogisch voor een oudere woning. Als je dat niet hebt kun je niet meer verder,... Dat er in het digitale formulier een drempel is ingebouwd met een vraag over mechanische ventilatie, is erg storend en onlogisch voor een oudere woning. Als je dat niet hebt kun je niet meer verder, ook al voldoe je verder aan alle voorwaarden. Tip: blijf vooral ná deze aankoop goed service verlenen, dan volgt de reclame vanzelf!

We zijn in het eerste gesprek prima voorgelicht, vervolgens heeft men bij het installeren en afstellen v.d. pomp voldoende tijd genomen om alles goed in orde te maken.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat men erg zijn best deed om de problemen die er in de eerste week waren op te lossen. Van de planners aan de telefoon tot de diverse monteurs die ons bezochten. Ondanks het feit dat niet alle... Dat men erg zijn best deed om de problemen die er in de eerste week waren op te lossen. Van de planners aan de telefoon tot de diverse monteurs die ons bezochten. Ondanks het feit dat niet alle monteurs (nog) de juiste expertise hebben. Daar was men open in en door de duidelijke communicatie werd je serieus genomen. je merkte dat de monteurs ook goed werk wilden afleveren en ze waren pas tevreden toen alles naar behoren functioneerde.

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Dank voor uw terugkoppeling en wij nemen uw mening serieus en zullen dit samen intern ook bespreken. Wij hopen dat alles inmiddels naar behoren werkt en zijn erg blij te lezen dat er alles aan... Dank voor uw terugkoppeling en wij nemen uw mening serieus en zullen dit samen intern ook bespreken. Wij hopen dat alles inmiddels naar behoren werkt en zijn erg blij te lezen dat er alles aan gedaan is geworden om dit op de juiste manier in orde te maken.

bessems

Deze feedback zeker een week later sturen

op dit moment heb ik nog geen mening omdat de cv ketel en spaarpomp nog niet goed op elkaar ingeregeld zijn moet nog gedaan worden door een monteur van Volta afspraak is gemaakt pas dan kan ik een... op dit moment heb ik nog geen mening omdat de cv ketel en spaarpomp nog niet goed op elkaar ingeregeld zijn moet nog gedaan worden door een monteur van Volta afspraak is gemaakt pas dan kan ik een oordeel geven.

Installateur gaf goede tips

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Dank voor uw review, het is misschien handig om deze inderdaad een week later te sturen. Dat geeft u uiteraard meer tijd om een betere mening te vormen. Dit is zeker een tip die wij zullen meenemen... Dank voor uw review, het is misschien handig om deze inderdaad een week later te sturen. Dat geeft u uiteraard meer tijd om een betere mening te vormen. Dit is zeker een tip die wij zullen meenemen in overleg.