Ron de Haan

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Ik beveel Volta aan voor de goede service en het mooie installatie werk van de firma Haas.

De nette oplevering

Kuppers albert

Informatie en verdere voortgang omdat onze hybride installatie teveel geleid maakt. Is gemeld.

Service en informatie.

Kwaliteit installateurs

Ben Schiefer

Meer info geven na ingebruik name. Welke instellingen zijn voor mijn situatie het meest efficient. Volgens de monteurs moet er nog iemand van Volta contact opnemen om dit te doen maar tot op heden... Meer info geven na ingebruik name. Welke instellingen zijn voor mijn situatie het meest efficient. Volgens de monteurs moet er nog iemand van Volta contact opnemen om dit te doen maar tot op heden heeft niemand contact opgenomen

Het advies en de installatie van de pomp verliep vlotjes

Wat viel u in positieve zin op?

Het installeren is netjes gedaan

Verbeter de logistiek!!!

Moeite gehad met de slechte logistiek bij de installatie van de pomp. Geïnstalleerd door Gesit moesten we zelf actie ondernemen om deze door Volta ingeregeld te worden. Dat kon eerst een week later.... Moeite gehad met de slechte logistiek bij de installatie van de pomp. Geïnstalleerd door Gesit moesten we zelf actie ondernemen om deze door Volta ingeregeld te worden. Dat kon eerst een week later. Doordat we er onmiddellijk een storings melding van maakte kon het eerder. Dat snap ik niet . Als je toch een warmtepomp installeerd dan kun je toch weten dat er ingeregeld moet worden. Slechte logistiek van Volta.

Wat viel u in positieve zin op?

De nette manier van werken van de monteurs van Gesit en de goede uitleg van de inregelaars van Volta

Theo Gitmans

Communicatie, zéker bij uitstel levering, pro-actief vanuit Volta

Alles ging voortvarend bij de advisering en bestelling in januari. Door leveringsproblemen (begrijpelijk) werd de installering uitgesteld. Hierover werd vanuit Volta niet gecommuniceerd. Heb dus... Alles ging voortvarend bij de advisering en bestelling in januari. Door leveringsproblemen (begrijpelijk) werd de installering uitgesteld. Hierover werd vanuit Volta niet gecommuniceerd. Heb dus zelf een aantal keren naar de stand van zaken moeten informeren.

Bekwaamheid en vriendelijkheid installateur

Theo Beyers

Bespaart gas

Vakmensen

mick geelen

Betere communicatie na afhandelen project, stuur een mail of brief en geef daarbij aan dat de betaling voldaan kan worden en dat daarna het finetunen van het apparaat kan worden ingepland ( ik ben... Betere communicatie na afhandelen project, stuur een mail of brief en geef daarbij aan dat de betaling voldaan kan worden en dat daarna het finetunen van het apparaat kan worden ingepland ( ik ben er nu zelf achteraan moeten gaan).

een flinke besparing aan gas

Wat viel u in positieve zin op?

de firma Haas die de spaarpomp plaatste werkte nauwkeurig en liet alles zien qua werking en liet de werkplek netjes achter.

Prima zo

Goede service

Vriendelijke medewerkers

Goed advies

Netjes en correct geholpen

De installatie was nu verdeeld over twee min of meer halve dagen. Voor mij zou het prettiger zijn geweest wanneer de installatie op één dag had plaats gevonden. Ik had dan kunnen volstaan met het... De installatie was nu verdeeld over twee min of meer halve dagen. Voor mij zou het prettiger zijn geweest wanneer de installatie op één dag had plaats gevonden. Ik had dan kunnen volstaan met het nemen van 1 verlofdag.

Het is een weliswaar een flinke investering, maar met de huidige gasprijzen en de subsidie wel een investering die redelijk snel terug verdiend is.

De snelle levering