Sneller reactie op vragen die festeld worden moest daarvoor verschillende keren bellen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Betrouwbaar

Uitleg minimaal

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Dank voor uw review, wij zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent!

Groot gebrek aan communicatie.
Ik adviseer de leiding hier meer aandacht aan te besteden.

Communicatie met adviseur en werkvoorbereiding onvoldoende. Ondanks toezeggingen geen contact mogelijk.
Installatieduur van bijna 3 weken veel te lang.

Niets

Lipsch

Nazorg verbeteren.

Goede service en fijne monteurs.

Wat viel u in positieve zin op?

Nakomen van afspraken en professionaliteit.

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Dank voor uw fijne reactie. Wij zijn erg blij dat u tevreden bent met onze professionaliteit en onze afspraken.

Jos Rienties

Goede service, professioneel personeel, perfecte warmtepomp

Vriendelijke adviseur, vriendelijke monteurs

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Wat fijn dat u een vriendelijke adviseur en monteur heeft gehad. Wij vinden een goede uitstraling en fijne werk communicatie erg belangrijk. Dank voor uw review.

Prijsstelling

€3200 betalen voor installatie die anderhalve dag in beslag nam.

vriendelijkheid.

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Dank voor uw review. Wij vinden het erg jammer dat u aangeeft dat de installatie aan de hoge kant is. Echter gezien de prijs stijging tegenwoordig kunnen wij het ons als bedrijf haast niet... Dank voor uw review. Wij vinden het erg jammer dat u aangeeft dat de installatie aan de hoge kant is. Echter gezien de prijs stijging tegenwoordig kunnen wij het ons als bedrijf haast niet permitteren achter te blijven. Wij zijn helaas ook genoodzaakt ons te meten om de kwaliteit te kunnen waarborgen. Hopend op uw begrip en uiteraard wensen wij u een prettige dag toe!

J Muller

Ik heb zelf, na 3 weken, moeten bellen om de factuur te sturen

Deskundige en klantvriendelijke monteurs

Wat viel u in positieve zin op?

Met name de deskundigheid en enthousiasme monteurs

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Dank voor uw terugkoppeling, wij streven ernaar de factuur zo snel mogelijk te versturen na het plaatsen echter gezien de drukte loopt dit nog wel eens op. Onze excuses voor het ongemak!

Huub van Heur

Ga zo door

alles is correct gegaan

Wat viel u in positieve zin op?

correcte installateur (Haas) heeft netjes gewerkt

Nazorg(zie boven) is in mijn (!) geval belabberd.

Heb daklekkage bij toeval ontdekt na installatie. Heb drie keer via mail hierover melding gemaakt. Totaal geen overleg of op zijn minst reactie!

Wat viel u in positieve zin op?

De voorlichting en monteurs waren oké.

Korsten

Betere communicatie

Er is bij ons veel mis gegaan en de installatie moet nog afgeregeld maar ik krijg niks te horen wanneer

Wat viel u in positieve zin op?

Krijg wel telefoniste aan telefoon,maar iemand van de techniek is zeer moeilijk

Bedankt voor uw bericht.
Vervelend dat communicatie uitblijft. Ik kijk graag even me u mee. Zou u zo vriendelijk willen zijn om telefonisch contact met ons op te nemen op 088-0278920.

Onderlinge communicatie bij uw bedrijf. Als ik mij er niet meer bemoeid had (moet overbodig zijn), was het misgelopen bij de ingebruikstelling.

Het voortraject via uw adviseur liep voorspoedig. De 1e afspraak mbt plaatsen van cv en wp verliep niet volgens afspraak en de planning werd vertraagd van 2 dagen naar 3 dagen. De vervolgafspraak... Het voortraject via uw adviseur liep voorspoedig. De 1e afspraak mbt plaatsen van cv en wp verliep niet volgens afspraak en de planning werd vertraagd van 2 dagen naar 3 dagen. De vervolgafspraak mbt tot vullen met F-gas en het in gebruik stellen verliep niet goed omdat de interne communicatie bij u te wensen overliet. Ondanks duidelijk telefonisch contact tussen mij en uw planning wist de eindcontrole niet dat gevuld moest worden als gevolg waarvan de tweede vertraging optrad. Weer wachten!
Jammer!

Wat viel u in positieve zin op?

Met de Voltamonteurs is niets mis. De planning en de duur en voortgang van de werkzaamheden kloppen niet. Jammer. De ene monteur weet niet wat de andere monteur heeft gedaan waardoor onnodige... Met de Voltamonteurs is niets mis. De planning en de duur en voortgang van de werkzaamheden kloppen niet. Jammer. De ene monteur weet niet wat de andere monteur heeft gedaan waardoor onnodige vertraging optreedt.

Reactie Volta Limburg Warmtepomp:

Vervelend dat u dit heeft moeten ervaren. Excuus voor het ongemak.