Starren

Storing ontstaan bij periodieke onderhoudsbeurt,en pas bij het derde bezoek van monteur opgelost

Kunt u dit toelichten?

drie dagen achtereen moeten bellen, de derde dag probleem opgelost, toen kwam monteur die overweg kon met vloerverwarming.

vriendelijke mensen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

ik heb vloerverwarming hou daar bij het kiezen van monteur rekening mee.

Reactie Volta Limburg Storing:

Bedankt voor uw beoordeling en opbouwende feedback. Vervelend dat u 3 keer een monteur over de vloer heeft gehad om het probleem op te lossen. Onze monteurs hebben allemaal hun eigen specialisme.... Bedankt voor uw beoordeling en opbouwende feedback. Vervelend dat u 3 keer een monteur over de vloer heeft gehad om het probleem op te lossen. Onze monteurs hebben allemaal hun eigen specialisme. Het is belangrijk dat u voorafgaand aangeeft dat u ook vloerverwarming heeft, dan kunnen we hier rekening mee houden de volgende keer dat wij een monteur aansturen om u te bezoeken. Ik zal onze collega`s ook attenderen de volgende keer hierna te vragen.

Goede info, snelle en goede service

Kunt u dit toelichten?

Goed begrip en snelle komst monteur

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid en kennis van installateur

Iets vriendelijker aan telefoon

Reactie Volta Limburg Storing:

Wat fijn dat u onze service, snelheid en info goed beoordelen doet. Dat is belangrijk voor ons. Bedankt voor uw mooie beoordeling. U geeft aan als opbouwende feedback aan de vriendelijkheid van de... Wat fijn dat u onze service, snelheid en info goed beoordelen doet. Dat is belangrijk voor ons. Bedankt voor uw mooie beoordeling. U geeft aan als opbouwende feedback aan de vriendelijkheid van de telefonist(e). Ik zal deze opbouwende feedback bespreken met de desbetreffende afdeling. Excuus.

Ik vind dat iedereen dat zelf moet beslissen

Kunt u dit toelichten?

Ik heb gebeld en kreeg die zelfde middag nog een monteur die de storing heeft verholpen

Wat viel u in positieve zin op?

alles verliep goed en snel

geen ik ben tevreden

Reactie Volta Limburg Storing:

Wat een fantastische beoordeling, bedankt voor uw terugkoppeling.

Beckers

Om 8 uur gebeld, om10 uur een monteur. Deze was heel vriendelijk, behulpzaam en had verstand van zaken…..

Kunt u dit toelichten?

Om een achttiende van 15 minuten aan te telefoon na, top geregeld.

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van de monteur

Ga zo door

Reactie Volta Limburg Storing:

Wij vinden het ontzettend fijn dat u zo correct geholpen bent door onze vriendelijke medewerkers. Service met een glimlach vinden wij dan ook heel belangrijk. Bedankt voor deze fantastische... Wij vinden het ontzettend fijn dat u zo correct geholpen bent door onze vriendelijke medewerkers. Service met een glimlach vinden wij dan ook heel belangrijk. Bedankt voor deze fantastische beoordeling.

Goed bezig

Kunt u dit toelichten?

jameer, men probeert dit probleem op te schuiven

positieve instelling monteur

volhouden

Reactie Volta Limburg Storing:

Bedankt voor uw beoordeling en compliment. U heeft het echter nog over een probleem. Zou u contact willen zoeken met ons op 088-0278920, dan kijken wij graag wat wij voor u kunnen betekenen. Alvast... Bedankt voor uw beoordeling en compliment. U heeft het echter nog over een probleem. Zou u contact willen zoeken met ons op 088-0278920, dan kijken wij graag wat wij voor u kunnen betekenen. Alvast bedankt.

Vertrouwde accurate service

Kunt u dit toelichten?

Storing telefonisch gemeld. Was kort na 17.00 uur. Wachttijd was kennelijk langer dan normaal. Werd vervolgens op correcte wijze te woord gestaan. Klacht naar voldoening ingeschat.

Correcte service.

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht, wat jammer dat de wachttijd wat langer was dan dat u van ons gewend bent. Wat fijn om te horen dat u correct te woord bent gestaan en dat storing is verholpen.

jmh Claessens

De monteur wist wat er aan de hand was

het ging heel gemakkelijk

klant vriendelijk

zo doorgaan

Bedankt voor uw reactie!
Al onze monteurs zijn gediplomeerd, waardoor ze problemen em defecten snel kunnen herkennen en oplossen.

Reactie Volta Limburg Storing:

Bedankt voor de beoordeling en de terugkoppeling.
Wat goed dat alles naar verwachting wordt uitgevoerd!

R. Weysen-Hermans

Geweldige monteur die oplossingsrichtingen denkt

Correcte afhandeling

Geduldig, correct, oplossingsgericht

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

Op het zelfde klantgerichtzijn blijven !!

Reactie Volta Limburg Storing:

Bedankt voor uw Feedback en de daar bijhorende beoordeling!
Klantgerichtheid is één van onze kernwaarden!

Van de Weerdt

Buiten de monteurs vind ik de organisatie niet klantvriendelijk .
Iedere keer weer!

Kunt u dit toelichten?

Niet verteld dat er kosten ( 97 euro) aan verbonden waren, goed dat ik er naar gevraagd had.

De monteur!

Aan de telefoon niet 6 keer naar een ander menu gestuurd worden