Communicatie kan denk ik stukken beter. Informeer klanten over de verwachte levertijd. Reageer tijdig op vragen. Wees pro-actief. Controleer na installatie of alles naar tevrednheid is verlopen etc,... Communicatie kan denk ik stukken beter. Informeer klanten over de verwachte levertijd. Reageer tijdig op vragen. Wees pro-actief. Controleer na installatie of alles naar tevrednheid is verlopen etc, etc. Volta Limburg heeft op mij geen professionele indruk gemaakt

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een airco van Volta Limburg Airco wel/niet aanbevelen?

De communicatie was ver onder de maat. levertijd is niet nagekomen. Geen tijdig bericht ontvangen. In de communicatie een dikke onvoldoende

De installateur

Als mensen vragen voor een plaatsing van de buitenbak op het garagedak kan dat wel en bij ons zeiden ze dat het niet kon. En nu is die geplaatst achter in de tuin onder de overkapping op de grond... Als mensen vragen voor een plaatsing van de buitenbak op het garagedak kan dat wel en bij ons zeiden ze dat het niet kon. En nu is die geplaatst achter in de tuin onder de overkapping op de grond terwijl we liever hadden op het garage dak. Nu zit de airco achter in de woonkamer en wij hadden die liever voor gehad. Nu verwarmd die niet de zithoek wat eigenlijk de bedoeling was. Het advies wat we kregen hebben we opgevolgd maar nu blijkt het advies niet helemaal juist is geweest want de adviseur zei dat de airco makkelijk de hele woonkamer kamer kon verwarmen maar dat klopt niet.

Als de adviseur de juiste info geeft dan wel maar nu twijfelen wij

Niks

John

Na installatie een vakman laten kijken of alles naar behoren is uitgevoerd conform de afspraken in overleg met de klant.

Hopeloze service ondanks belofte die niet wordt nagekomen.

Niets.

Bert Austen

Komt vaker voor men afspraken vergeet

Goede kwaliteit airco , goede voorlichting vooraf , fijn bedrijf wat airco installeert

Wat viel u in positieve zin op?

goede voorlichting en snelle installatie

Reactie Volta Limburg Airco:

Wij zijn erg blij met uw terugkoppeling! Wij danken u voor de tijd en genomen moeite om deze fijne review te schrijven. Bedankt voor de opbouwende feedback. Vervelend dat er iets niet verlopen is... Wij zijn erg blij met uw terugkoppeling! Wij danken u voor de tijd en genomen moeite om deze fijne review te schrijven. Bedankt voor de opbouwende feedback. Vervelend dat er iets niet verlopen is m.b.t. uw afspraken. U kunt ons bereiken op 088-0278920, mocht u hiervoor nog van gedachten willen wisselen met ons,

H.E.T. van de Weerdt

Wat viel u in positieve zin op?

Niet al te lange wachttijden

Reactie Volta Limburg Airco:

ik zou een airco aanbevelen netjes geïnstalleerd

goed vakmanschap

Reactie Volta Limburg Airco:

Jammer dat de monteurs de laminaatvloer hebben beschadigd en dit niet willen toegeven.

Goede service. Korte levertermijn.

Snelheid van leveren.

Reactie Volta Limburg Airco:

Wij zijn erg blij met uw terugkoppeling! Wij danken u voor de tijd en genomen moeite om deze review te schrijven. Neemt u m.b.t. schade gerust contact met ons op, mocht u dit nog niet gedaan... Wij zijn erg blij met uw terugkoppeling! Wij danken u voor de tijd en genomen moeite om deze review te schrijven. Neemt u m.b.t. schade gerust contact met ons op, mocht u dit nog niet gedaan hebben. We zijn bereikbaar op 088-0278920. Bedankt!

Weet ik niet

gevoelsmatig

teamwork

Reactie Volta Limburg Airco:

Dank voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent met onze dienstverlening.

schone werk

Reactie Volta Limburg Airco:

Dank voor uw super fijne review en wij zijn erg blij dat u tevreden bent met onze dienstverlening.

J.Frusch

Ben er zeer tevreden over

Goed Advies

Reactie Volta Limburg Airco:

Wij zijn erg blij met uw fantastische terugkoppeling! Wij danken u voor de tijd en genomen moeite om deze fijne review te schrijven