Tanja van Dijk

Oppottafel

Uw ervaring met Tuinkasdirect.nl:

De oppottafels (4 stuks) die ik besteld heb voor de buurtmoestuin zien er goed uit. In elkaar zetten ging prima.
Wel hadden een aantal bouten geen schroefdraad. Gelukkig had de bouwmarkt...
Wel hadden een aantal bouten geen schroefdraad. Gelukkig had de bouwmarkt dezelfde maat bouten ook.
Wat ik mis aan de oppottafel is kunststof dopjes aan de onderkant van de poten. Nu staan ze minder stevig.

Joke Schenkel

Chilli pepper

Heel goedo

Kirsten

Mooie prijs voor een prima tuintafelkas

Uw ervaring met Tuinkasdirect.nl:

Snelle levering, ziet er keurig uit, makkelijk uit te zoeken op site

jans Feenstra

Onjuiste levering

matig

Reactie tuinkasdirect.nl:

Bedankt voor uw review.Uw bestelling bestond uit twee pakketten. Normaal gesproken worden deze samen geleverd door de vervoerder, in dit geval is één pakket een dag later bij u bezorgd. Gelukkig... Bedankt voor uw review.Uw bestelling bestond uit twee pakketten. Normaal gesproken worden deze samen geleverd door de vervoerder, in dit geval is één pakket een dag later bij u bezorgd. Gelukkig heeft u nu wel alles in bezit. We hebben hierover contact met u gehad via e-mail, helaas heeft u hierop niet meer gereageerd.

Dave Groos

Top tunnelkas

Uw ervaring met Tuinkasdirect.nl:

Een prima bedrijf,komt afspraken na en perfecte levering. Zou graag voor de nieuwe tunnelkas aankopers vragen of de beschrijving van het inelkaar zetten van het frame iets beter uitgelegd kan... Een prima bedrijf,komt afspraken na en perfecte levering. Zou graag voor de nieuwe tunnelkas aankopers vragen of de beschrijving van het inelkaar zetten van het frame iets beter uitgelegd kan worden. Op de manier van Ikea,dus beschrijving per stap. Dat zal dan een uur of 3 schelen. Verder top artikel.

Josee Reynders

Tunnelserre

Uw ervaring met Tuinkasdirect.nl:

Heel correcte levering en scherpe prijs tunnelkas

Hanneke Broos

Tevreden over tuinkasdirect

Uw ervaring met Tuinkasdirect.nl:

De levering van het bestelde product ging zoals gecommuniceerd

Johan Wouters

Foliekas

Uw ervaring met Tuinkasdirect.nl:

Zeer correct bedrijf met uitstekende prijzen. Een foliekas besteld en zeer tevreden over.

margie topp

Prima service

Uw ervaring met Tuinkasdirect.nl:

T product werd geleverd binnen de aangegeven levertijd en t is een prima kasje

Robert Vermaat

Met het bedrijf heb ik geen probleem.

Uw ervaring met Tuinkasdirect.nl:

Nette informatie en afhandeling. Echter de leverancier van jullie pakketjes is diep bedroefd.