H Van Nunen

Geeft snel antwoord. Levering was ook snel. Ander product ontvangen. Maar nog in gesprek daarover.

Bert van Holst

Zeer goed en betrouwbaar

Jurjen Snikkenburg

Pripromama service. Maar in het verleden was ik gewend mijn bestelling op te halen. Nu extra kosten voor verzending.

jeroen Slaats

Slecht

Geachte klant,
U kunt ons altijd een mail sturen als wij telefonisch niet bereikbaar zijn. Wij zijn namelijk beperkt telefonisch bereikbaar en is de lijn in de tijden dat we bereikbaar zijn vaak wel in gesprek met klanten.
Uw email met vraag zal altijd binnen 24 uur beantwoord EN zal ook vaak binnen deze tijd opgelost worden.

Gui Geuns

Bestelling niet ontvangen, wel de vraag voor evaluatie šŸ¤£

Geachte klant,
Zoals wij kunnen zien heeft u op 26 april laat in de middag de bestelling geplaatst.
Geachte klant,
Deze wordt dan pas door ons op maandag 29 april verwerkt en verzonden. Doordat er wat vertraging is opgelopen door de pakketdienst is deze zending bij u afgeleverd op zaterdag 4 mei.
We vinden het erg vervelend dat het pakket er wat langer over heeft gedaan maar dat komt tegenwoordig helaas wat vaker voor, dat de pakketdienst er niet meer 24 uur over doet, vooral niet naar het buitenland. Onze excuses voor deze vertraging.

louis Antonissen

Heb na 10 dagen nog steeds niets ontvangen

Beste klant,
Zoals wij kunnen zien heeft u op 26 april laat in de avond de bestelling geplaatst.
Beste klant,
Hiermee zitten wij op 5 dagen levering helaas....maar geen 10 dagen :-)

Nourdine Mechrouh

Uitstekende service en kwaliteit bij Totaalinkt Shop!

Uitstekende service en kwaliteit bij Totaalinkt Shop!

Als trouwe klant van Totaalinkt Shop kan ik vol vertrouwen zeggen dat mijn ervaringen met hen altijd uitstekend zijn geweest. De klantenservice is buitengewoon behulpzaam en vriendelijk, altijd klaar om vragen te beantwoorden en advies te geven. Bovendien is de kwaliteit van hun producten ongeƫvenaard. De inktcartridges die ik heb gekocht, hebben altijd perfect gewerkt en de afdrukkwaliteit is uitstekend.

Wat ik vooral waardeer aan Totaalinkt Shop is hun betrouwbaarheid en snelheid. Bestellingen worden altijd snel verwerkt en geleverd, wat essentieel is voor mijn bedrijf. Ik hoef me nooit zorgen te maken dat ik zonder inkt kom te zitten, omdat ik erop kan vertrouwen dat Totaalinkt Shop mijn bestelling snel en efficiƫnt afhandelt.

Al met al kan ik Totaalinkt Shop van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige inktcartridges en uitstekende klantenservice. Hun betrouwbaarheid, kwaliteit en snelheid maken hen tot een topkeuze voor al mijn printbehoeften.

QASIM QAHRAMAN

Heelgoed