Laura

Zeer goede service bij defect

Frank

Prima bedrijf! Goede service! Het contact via mail gaat snel. Je krijgt binnen een paar uur (en soms nog sneller) antwoord. Ze denken met je mee en indien nodig is er een goede oplossing. Zeker aan... Prima bedrijf! Goede service! Het contact via mail gaat snel. Je krijgt binnen een paar uur (en soms nog sneller) antwoord. Ze denken met je mee en indien nodig is er een goede oplossing. Zeker aan te bevelen.

Nel Kok

Super bedrijf

Carl

Mijn ervaring is super
En ik koop alleen hier nog mijn lampen.
Mijn ervaring is super
En ik koop alleen hier nog mijn lampen.
En raad al mijn kennissen en familie en vrienden aan hier te kopen. Waarom deze mensen verkopen ten eerste goede spullen en als er iets is helpen ze je altijd. Ik vind de service echt super. En deze mensen hebben mijn vertrouwen gewonnen en handelen zoals het hoort. Voor mij een cijfer 10.

Jeanette

Super snelle levering, mooie producten.
Goeie service, heb hele gave fakkel lampen voor buiten besteld en binnen gekregen.
Deze lampen staan op aruba, dus met veel zon en branden van...
Super snelle levering, mooie producten.
Deze lampen staan op aruba, dus met veel zon en branden van zonsondergang tot zonsopgang.
Goede kwaliteit fakkellampen en heel veel plezier ervan

Rinus

Het eerste product de james 3 wilde niet opladen.
Contact mondeling met het bedrijf hier over gehad die raadde mij aan de solar oplader op een beteren plek te monteren .
Ondanks...
Het eerste product de james 3 wilde niet opladen.
Ondanks verplaatsen geen goed resultaat naar een week opladen eind december brande de leds nog geen 5 min
Weer contact gezocht totaal geen probleem stuurde meteen een nieuwe op
Gevalletje garantie was de reactie.
De nieuwe doet het prima ook begin januari
Goede service dus

Gj van den Brink

Echt super, zoals het hoort !!

De Hert

Samen met met mijn buur hebben wij solar tuin lampen gekocht .
Samen met met mijn buur hebben wij solar tuin lampen gekocht .
“ De gekochte Solar lampen voldeden niet aan mijn kwalitatieve verwachting. De firma Ledkoning heeft geen moeite gespaard om voor mij een aanvaardbare oplossing uit te werken.”

EMILIA

Een Solar lantaarn OiL brons (SLOD-OILB) besteld bij dit bedrijf. Stuk ontvangen zit een grote sleet in het matariaal. Matariaal zit los van elkaar sluit dan ook niet aan. Netjes terug gestuurd.... Een Solar lantaarn OiL brons (SLOD-OILB) besteld bij dit bedrijf. Stuk ontvangen zit een grote sleet in het matariaal. Matariaal zit los van elkaar sluit dan ook niet aan. Netjes terug gestuurd. Krijg ik als antwoord dat dit zo hoort en aangezien het lampje het wel doet. Deze volgens hun artikel gewoon heel. Het lampje brand gewoon. Bedankt voor de super slechte service!!

Reactie SolarlampKoning:

Bedankt voor uw review. Na een gedegen onderzoek blijkt er inderdaad iets niet goed te zijn met product. Op basis daarvan hebben we uiteraard ook de gemaakte verzendkosten aan u vergoed en excuses... Bedankt voor uw review. Na een gedegen onderzoek blijkt er inderdaad iets niet goed te zijn met product. Op basis daarvan hebben we uiteraard ook de gemaakte verzendkosten aan u vergoed en excuses daarvoor aangeboden. Ik wil u bedanken voor het prettige contact en we hopen u alsnog een keer te mogen verwelkomen als klant!