Meerdere keren producten bestelt, snelle levering.

Bij de eerste bestelling gratis handschoentjes. De producten zijn zeer deugdelijk verpakt.

Tonnie Wijkstra

Ik had 2 keer één liter verf besteld, deze was niet op voorraad.
Ik had 2 keer één liter verf besteld, deze was niet op voorraad.
Ze kwamen met een snelle oplossing, of het geld terug storten of een blik van twee en half liter voor de zelfde prijs. Dat heb ik met genoegen aangenomen TOP.

Snelle reactie en terug koppeling.

N.V.T

greet

OK

vlotte site,
factuur correct en vlot geleverd

ok

van 't Geijn

Wij hebben 22januari verf besteld maar nog steeds niks mogen ontvangen. tevens een mail gestuurd om uitleg maar ook hier geen reactie op mogen ontvangen. erg jammer dit

wel de bestelde diensten leveren binnen de 48uur die vermeld staat.

Bij mijn bestelling is heel wat fout gelopen. Tot twee maal toe hebben ze het foute product opgestuurd. En reactie op mijn mails was er al helemaal niet. Aan de telefoon waren ze wel vriendelijk en... Bij mijn bestelling is heel wat fout gelopen. Tot twee maal toe hebben ze het foute product opgestuurd. En reactie op mijn mails was er al helemaal niet. Aan de telefoon waren ze wel vriendelijk en kreeg ik de uitleg dat het "aan andere mensen in het bedrijf" ligt. Daar heb ik als klant uiteraard geen boodschap aan.
Uiteindelijk heb ik wel het juiste product ontvangen, en moest ik de foutieve producten niet terugsturen. Maar aangezien ik het product op een bepaalde datum nodig had (om te schilderen) was ik bijzonder in de penarie.

Groot gamma

Betere interne communicatie en communicatie met klanten nodig.

Ron

Tot nu toe heel prettig en accuraat

Op tijd leveren

Nee

sbambacht

goed

goed

Ik zocht schuurpapier voor mijn Rupes schuurmachine. Hier Sia schuurpapier gevonden voor een goede prijs.

Heeft veel verschillende korrelgrootte

"Zonder verzendkosten" bedrag lager zodat je e ook kleinere hoeveelheden besteld.
Of bijvoorbeeld een "verzendtegoedcode" voor de volgende bestelling

J.D.Hekkers

Producten niet op voorraad de helft geleverd. ook nog de pakket dienst DHL gebeld of daar nog een pakket lag maar dat bleek niet zo ook nog extra telefoon kosten

Product moest na geleverd worden door de leverancier van jullie, wel de factuur gekregen maar stond nergens vermeld dat er na geleverd moest worden ook niet per email.

Voorheen goed, deze bestelling drama. Totaal geen informatie over een levering die een week na bestelling niet geleverd was. Bellen heeft weinig zin, geen idee wanneer er wel geleverd wordt met een... Voorheen goed, deze bestelling drama. Totaal geen informatie over een levering die een week na bestelling niet geleverd was. Bellen heeft weinig zin, geen idee wanneer er wel geleverd wordt met een "hopelijk" en problemen met printen.

nvt

Hou een klant op de hoogte als er niet snel conform uw eigen tekst geleverd kan worden.